Hippe lip Geplaatst 1 Maart, 2019 Geplaatst 1 Maart, 2019 Op een ander forum kwam ik een procedure tegen om je banden op te pompen en de auto een signaal te laten geven wanneer ze op de juiste druk zijn. Werkt dat ook bij de e-Niro? https://www.goingelectric.de/forum/viewtopic.php?f=135&t=38897 Quote
Hippe lip Geplaatst 8 Maart, 2019 Topic Starter Geplaatst 8 Maart, 2019 Nog even deze vraag onder de aandacht brengen. Weet een van de huidige rijders dit? Ik kwam het (nog) niet tegen in het instructieboekje. Quote
King Niro Geplaatst 8 Maart, 2019 Geplaatst 8 Maart, 2019 ik weet dit helaas niet. Maar gezien de eerdere berichten inzake de afwijkingen van de sensoren , weet ik niet of het een goed idee is............ Quote
Hippe lip Geplaatst 8 Maart, 2019 Topic Starter Geplaatst 8 Maart, 2019 5 uur geleden, King Niro zei: ik weet dit helaas niet. Maar gezien de eerdere berichten inzake de afwijkingen van de sensoren , weet ik niet of het een goed idee is............ Het gaat er niet zozeer om of het klopt, maar of die toeterfunctie er überhaupt op zit. Daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Quote
Hippe lip Geplaatst 13 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 13 April, 2019 Hmm, niemand dus die het heeft geprobeerd? dan zal ik dat zelf moeten doen als ik m’n wagen straks heb. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.