Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vraag : zijn er meer mensen die hier last hebben van gerammel in de kofferbak in een KIA Sportage QL?

heb vanalles al gedaan , rubberblokjes verder uitgedraaid zodat de klep strakker zit , deurpanelen losgehaald en trillingsvrij gemaakt , spoiler achter was een schroefje los , vastgedraaid .Iemand nog ideeën ?

het trilt alleen als ik de deuren dichtgooi , en niet altijd dat is het vreemde

alvast bedankt  voor jullie reacties

Geplaatst
11 uur geleden, Wero zei:

Vraag : zijn er meer mensen die hier last hebben van gerammel in de kofferbak in een KIA Sportage QL?

heb vanalles al gedaan , rubberblokjes verder uitgedraaid zodat de klep strakker zit , deurpanelen losgehaald en trillingsvrij gemaakt , spoiler achter was een schroefje los , vastgedraaid .Iemand nog ideeën ?

het trilt alleen als ik de deuren dichtgooi , en niet altijd dat is het vreemde

alvast bedankt  voor jullie reacties

Kijk eens naar de achterbank/rugleuning bevestiging. Er staat mij bij dat de klembevestiging van de achterbank /rugleuning met tape was omwikkeld en dat dit het probleem bleek te zijn.

Geplaatst

Goedemorgen

Bedankt voor jullie antwoorden , achterklep afgesteld , rugleuning achterbank sluit perfect geen trillingen , nu komt het : als alle deuren gesloten zijn behalve de achterklep en ik gooi deze dicht , geen trilling geen geluid.Maar staat er ook maar 1 deur open en ik gooi weer de achterklep dicht dan rammelt het. Onder de auto gekeken naar hitteschilden die misschien los zitten , helemaal niets , alles zit perfect .

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...