Hippe lip Geplaatst 16 December, 2019 Geplaatst 16 December, 2019 Huh? Bumper half losgehaald om te wrappen? Waar is dat goed voor? Of heb je het dan over het wrappen van de héle voorkant en niet alleen de blauwe delen van de e-Niro? Quote
korsowito Geplaatst 16 December, 2019 Geplaatst 16 December, 2019 Ik heb het alleen over se blauwe delen. Die waren ook uit de bumper berwijdert Quote
Markvh Geplaatst 16 December, 2019 Geplaatst 16 December, 2019 Bij mij is er helemaal niks los gemaakt bij het wrappen. De folie werd er gewoon opgeplakt en dmv warmte gevormd over de blauwe delen. 2 Quote
King Niro Geplaatst 16 December, 2019 Topic Starter Geplaatst 16 December, 2019 6 uur geleden, Markvh zei: Bij mij is er helemaal niks los gemaakt bij het wrappen. De folie werd er gewoon opgeplakt en dmv warmte gevormd over de blauwe delen. Klopt, en in 20 minuten geregeld. Denk dat de betreffende dealer het heeft uitbesteed en de bumperdelen bij de wrapper heeft afgeleverd. Dealers wrappen meestal niet. Quote
korsowito Geplaatst 16 December, 2019 Geplaatst 16 December, 2019 Denk inderdaad dat dat ook is gebeurd want kon niemand zien in de werkplaats die daarmee bezig was. Quote
RWO Geplaatst 29 Januari, 2020 Geplaatst 29 Januari, 2020 Vandaag heeft mijn auto ook de werkplaats van Wrap Destination Hoofddorp gezien. In 50 minuten alle blauwe accenten weg. Ziet er echt een stuk mooier uit (vind ik ...) De kosten waren trouwens inmiddels gezakt naar EUR 80,= 1 Quote
King Niro Geplaatst 30 Januari, 2020 Topic Starter Geplaatst 30 Januari, 2020 23 uur geleden, RWO zei: De kosten waren trouwens inmiddels gezakt naar EUR 80,= was oorspronkelijk E 70,00. Ik had alleen fooi gegeven tot E 90,00. Vaste prijs was nog steeds E 70,00. E 80,00 is nog steeds goedkoop vergeleken met anderen . Top. Quote
E-NiroPearlwhite Geplaatst 30 Januari, 2020 Geplaatst 30 Januari, 2020 Zijn er ook voorbeelden van wraps voor de snow/pearl white edition? Ben wel benieuwd hoe je die een touch kan geven dat die (Wel hele) witte voorkant er beter uitkomt Quote
Wienen Geplaatst 28 Februari, 2020 Geplaatst 28 Februari, 2020 (aangepast) Deze ben ik ooit hier op het forum tegengekomen en heb ik destijds opgeslagen omdat ik dezelfde uitvoering heb besteld inclusief die velgen. Hier is de grill voorzien van een zwarte wrap. Iets wat ik er persoonlijk wel heel vet uit vind zien. Waarom de groene accenten niet meegenomen zijn is mij een raadsel 28 Februari, 2020 aangepast door Wienen Quote
Hippe lip Geplaatst 28 Februari, 2020 Geplaatst 28 Februari, 2020 Die grill zwart laten wrappen ziet er idd beter uit. Dat heb ik op mijn rode monster daarom ook laten doen, net als de (bij mij) blauwe strepen en de rand rond de onderste gill/luchtinlaat.. Quote
LoweOos Geplaatst 30 April, 2020 Geplaatst 30 April, 2020 Ik ben zelf aan de slag gegaan en het is helemaal niet zo moeilijk, ik heb voor 30 euro 1 meter glanzend zwart folie van 3M gekocht (1,52 breed) en ben totaal 3 uurtjes bezig geweest. Als je het zelf nog nooit gedaan hebt zoals ik dan begin je met de bumper strepen, je knipt een strook van 4 cm breed en iets langer dan de blauwe strepen en je steekt de folie onder het achterste gedeelte en strijkt eerst het gladde vlak en dan de bovenste schuine kant en daarna de onderste vlak en daarna snij je met een scherp hobby mesje tussen de opening die er is alles netjes af. Ik heb zelf de gril in 2 stukken gedaan, eerst een mal gemaakt van de onderkant van de kromming met karton en deze kromming met potlood overgenomen op de achterkant van de folie en uitgeknipt als een strook van 20 cm. Deze strook net iets over de binnenkant van de gril laten overlappen en eerste het brede gedeelte glad gestreken daarna naar beneden uitgestreken naar de smalle strook. Dit heb ik hetzelfde gedaan met de bovenkant van de gril alleen ben ik begonnen met plakken op de smalle strook en zo naar binnen en alles netjes gesneden langs de opening van de buiten kant van de gril. De overloop van de twee stukken zien je alleen als je er met je neus bovenop zit. Maar vanaf een halve meter zie je het niet en is het net of alles gespoten is en ziet er top uit. Veel plezier! Ik zal later vandaag de foto's toevoegen. 1 Quote
s_janssen Geplaatst 1 Mei, 2020 Geplaatst 1 Mei, 2020 Heeft er iemand foto's van een Gravity Blue met gewrapte delen? @stevedem heb jij een Grav Blue laten wrappen? Quote
Sigmasailor Geplaatst 1 Mei, 2020 Geplaatst 1 Mei, 2020 Mijn Gravity Blue bevalt me prima met de originele accenten; dus niet laten wrappen. Quote
Markvh Geplaatst 2 Mei, 2020 Geplaatst 2 Mei, 2020 Op 30-4-2020 om 10:05, LoweOos zei: Ik ben zelf aan de slag gegaan en het is helemaal niet zo moeilijk, ik heb voor 30 euro 1 meter glanzend zwart folie van 3M gekocht (1,52 breed) en ben totaal 3 uurtjes bezig geweest. Als je het zelf nog nooit gedaan hebt zoals ik dan begin je met de bumper strepen, je knipt een strook van 4 cm breed en iets langer dan de blauwe strepen en je steekt de folie onder het achterste gedeelte en strijkt eerst het gladde vlak en dan de bovenste schuine kant en daarna de onderste vlak en daarna snij je met een scherp hobby mesje tussen de opening die er is alles netjes af. Ik heb zelf de gril in 2 stukken gedaan, eerst een mal gemaakt van de onderkant van de kromming met karton en deze kromming met potlood overgenomen op de achterkant van de folie en uitgeknipt als een strook van 20 cm. Deze strook net iets over de binnenkant van de gril laten overlappen en eerste het brede gedeelte glad gestreken daarna naar beneden uitgestreken naar de smalle strook. Dit heb ik hetzelfde gedaan met de bovenkant van de gril alleen ben ik begonnen met plakken op de smalle strook en zo naar binnen en alles netjes gesneden langs de opening van de buiten kant van de gril. De overloop van de twee stukken zien je alleen als je er met je neus bovenop zit. Maar vanaf een halve meter zie je het niet en is het net of alles gespoten is en ziet er top uit. Veel plezier! Ik zal later vandaag de foto's toevoegen. Knap dat je dat aan durfde. Ben benieuwd naar de foto’s! Quote
Louis Oosterveer Geplaatst 2 Mei, 2020 Geplaatst 2 Mei, 2020 On 4/30/2020 at 10:05 AM, LoweOos said: Ik ben zelf aan de slag gegaan en het is helemaal niet zo moeilijk, ik heb voor 30 euro 1 meter glanzend zwart folie van 3M gekocht (1,52 breed) en ben totaal 3 uurtjes bezig geweest. Als je het zelf nog nooit gedaan hebt zoals ik dan begin je met de bumper strepen, je knipt een strook van 4 cm breed en iets langer dan de blauwe strepen en je steekt de folie onder het achterste gedeelte en strijkt eerst het gladde vlak en dan de bovenste schuine kant en daarna de onderste vlak en daarna snij je met een scherp hobby mesje tussen de opening die er is alles netjes af. Ik heb zelf de gril in 2 stukken gedaan, eerst een mal gemaakt van de onderkant van de kromming met karton en deze kromming met potlood overgenomen op de achterkant van de folie en uitgeknipt als een strook van 20 cm. Deze strook net iets over de binnenkant van de gril laten overlappen en eerste het brede gedeelte glad gestreken daarna naar beneden uitgestreken naar de smalle strook. Dit heb ik hetzelfde gedaan met de bovenkant van de gril alleen ben ik begonnen met plakken op de smalle strook en zo naar binnen en alles netjes gesneden langs de opening van de buiten kant van de gril. De overloop van de twee stukken zien je alleen als je er met je neus bovenop zit. Maar vanaf een halve meter zie je het niet en is het net of alles gespoten is en ziet er top uit. Veel plezier! Ik zal later vandaag de foto's toevoegen. 2 Quote
Louis Oosterveer Geplaatst 2 Mei, 2020 Geplaatst 2 Mei, 2020 Just now, Louis Oosterveer said: Hij is een beetje vies maar je krijgt wel een idee, hoe het eruit ziet. 1 Quote
yvdhaak Geplaatst 4 Mei, 2020 Geplaatst 4 Mei, 2020 Op 2-5-2020 om 12:44, Louis Oosterveer zei: MY20 e-Niro. Netjes hoor. Quote
Louis Oosterveer Geplaatst 4 Mei, 2020 Geplaatst 4 Mei, 2020 29 minutes ago, yvdhaak said: MY20 e-Niro. Netjes hoor. Ja klopt ik had een MY19 besteld een jaar geleden maar tot mijn verassing kreeg ik deze Quote
yvdhaak Geplaatst 4 Mei, 2020 Geplaatst 4 Mei, 2020 2 minuten geleden, Louis Oosterveer zei: Ja klopt ik had een MY19 besteld een jaar geleden maar tot mijn verassing kreeg ik deze Dat is bijzonder. Heb je ook de 3-fase lader aan boord? Ik heb nog nergens een ander MY20 gezien, dus was blij verrast door jouw foto's. Die van mij is hopelijk onderweg Quote
JohanGM Geplaatst 4 Mei, 2020 Geplaatst 4 Mei, 2020 Hoe zie jij dat het een MY20 is van de buitenkant? Quote
yvdhaak Geplaatst 4 Mei, 2020 Geplaatst 4 Mei, 2020 13 minuten geleden, JohanGM zei: Hoe zie jij dat het een MY20 is van de buitenkant? In ieder geval aan de achterlicht units. Andere LED lay-out Quote
JohanGM Geplaatst 4 Mei, 2020 Geplaatst 4 Mei, 2020 46 minuten geleden, yvdhaak zei: In ieder geval aan de achterlicht units. Andere LED lay-out Ik zie het nu ook Dankjewel, dat wist ik nog niet. 1 Quote
Rensg Geplaatst 4 Mei, 2020 Geplaatst 4 Mei, 2020 Mijne ook laten wrappen, stuk beter zo:https://imgur.com/a/EcFJyVn Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.