Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

gisteren ook nog even bezig geweest met allerlei geluiden en kraakjes:

bleek o.a dat het middendeel van de achterbank niet goed in zijn lock zat.

Ik dacht dat ik hem wel goed op zijn plek deed elke keer maar blijkt dat 

er best veel kracht voor nodig is om hem echt in zijn lock te laten klikken.

Ook had ik elke keer dat ik de voordeur dicht deed dat de armsteun kraakte / bewoog.

Achter de deurhendel aan de binnenkant zit een plastic kapje dat er heel makkelijk uit te 

klikken is, en daarachter zit een grote kruiskop. Even aandraaien en dat was ook weer strak/stevig.

aangepast door Roak
Geplaatst
Ik ben is in de koffer gekropen. Het geluid komt niet van het slot. Maar van de zijkant van de klep.  Zie video

Zo extreem is het bij mij niet. Ik hoor het alleen als ik over een drempel ofzo ga. Tijdens het rijden niet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst (aangepast)

Ja ik ben een Belg en de meest van onze wegen zijn gelijk aan. Verkeer drempels bij jullie

aangepast door Nick de dycker
  • Like 1
  • Sad 1
Geplaatst

Dat is echt extreem , bij mij hoor je het alleen als je over een klinkerweg of slecht wegdek rijdt

Geplaatst

Ik neem aan dat ook leden van de importeur deze berichten lezen. TERUGROEPACTIE!!

Geplaatst
18 uur geleden, Boanvdv zei:

Ik neem aan dat ook leden van de importeur deze berichten lezen. TERUGROEPACTIE!!

Waarom gelijk een terugroepactie?

omdat er 2 of 3 man een probleempje hebben..?

vervelend voor wie het betreft uiteraard, maar hier geen vervelende geluidjes. Is en blijft een serieproduct.

is het een structureel probleem komt dat er uiteindelijk misschien van, maar vooralsnog lijkt me daar geen sprake van.

volgens mij kwesrie van naar de dealer gaan en door hun op laten lossen. Service en garantie.

Geplaatst

Was notitie van Kia. Slothaak moet helemaal naar beneden en rubberedempers helemaal indraaien, heeft iet te maken met de stand van de elektrischepompen. Het leek even gemaakt te zijn maar is toch trug nu. Dus zal trug moeten bellen naar de garage.

• 3 maanden later...
Geplaatst
Op 22-8-2019 om 11:59, Wero zei:

Even afstellen met de “schroefdoppen “ links en rechts aan de achterklep en het is verholpen

wero,

kunt misschien even verduidelijken welke schroefdoppen het juist zijn, foto...

Geplaatst
wero,
kunt misschien even verduidelijken welke schroefdoppen het juist zijn, foto...

Er zitten maar 2 doppen op de klep. Kan niet missen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...