Vibravis Geplaatst 10 September, 2019 Geplaatst 10 September, 2019 Bij de elektrische versie wordt het slot aangetrokken. Nee hoor, filmpje bovenaan heeft ook een elektrische klep Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Gast Boanvdv Geplaatst 10 September, 2019 Geplaatst 10 September, 2019 Over het hoofd gezien.Foutje, bedankt Quote
Roak Geplaatst 11 September, 2019 Geplaatst 11 September, 2019 (aangepast) gisteren ook nog even bezig geweest met allerlei geluiden en kraakjes: bleek o.a dat het middendeel van de achterbank niet goed in zijn lock zat. Ik dacht dat ik hem wel goed op zijn plek deed elke keer maar blijkt dat er best veel kracht voor nodig is om hem echt in zijn lock te laten klikken. Ook had ik elke keer dat ik de voordeur dicht deed dat de armsteun kraakte / bewoog. Achter de deurhendel aan de binnenkant zit een plastic kapje dat er heel makkelijk uit te klikken is, en daarachter zit een grote kruiskop. Even aandraaien en dat was ook weer strak/stevig. 11 September, 2019 aangepast door Roak Quote
Nick de dycker Geplaatst 12 September, 2019 Geplaatst 12 September, 2019 Ik ben is in de koffer gekropen. Het geluid komt niet van het slot. Maar van de zijkant van de klep. Zie video Quote
Vibravis Geplaatst 12 September, 2019 Geplaatst 12 September, 2019 Ik ben is in de koffer gekropen. Het geluid komt niet van het slot. Maar van de zijkant van de klep. Zie video Zo extreem is het bij mij niet. Ik hoor het alleen als ik over een drempel ofzo ga. Tijdens het rijden niet. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Nick de dycker Geplaatst 12 September, 2019 Geplaatst 12 September, 2019 (aangepast) Ja ik ben een Belg en de meest van onze wegen zijn gelijk aan. Verkeer drempels bij jullie 12 September, 2019 aangepast door Nick de dycker 1 1 Quote
Starry Geplaatst 13 September, 2019 Geplaatst 13 September, 2019 Ja ik ben een Belg en de meest van onze wegen zijn gelijk aan. Verkeer drempels bij jullie 1 Quote
Wero Geplaatst 13 September, 2019 Topic Starter Geplaatst 13 September, 2019 Dat is echt extreem , bij mij hoor je het alleen als je over een klinkerweg of slecht wegdek rijdt Quote
Gast Boanvdv Geplaatst 13 September, 2019 Geplaatst 13 September, 2019 Ik neem aan dat ook leden van de importeur deze berichten lezen. TERUGROEPACTIE!! Quote
Murcielaygo Geplaatst 13 September, 2019 Geplaatst 13 September, 2019 Als het van de zijkant van de klep lijkt te komen zou ik eens kijken naar de gasveren en waar die tussen klep en body liggen. Quote
Proceed Frankie Geplaatst 14 September, 2019 Geplaatst 14 September, 2019 18 uur geleden, Boanvdv zei: Ik neem aan dat ook leden van de importeur deze berichten lezen. TERUGROEPACTIE!! Waarom gelijk een terugroepactie? omdat er 2 of 3 man een probleempje hebben..? vervelend voor wie het betreft uiteraard, maar hier geen vervelende geluidjes. Is en blijft een serieproduct. is het een structureel probleem komt dat er uiteindelijk misschien van, maar vooralsnog lijkt me daar geen sprake van. volgens mij kwesrie van naar de dealer gaan en door hun op laten lossen. Service en garantie. Quote
meeder Geplaatst 14 September, 2019 Geplaatst 14 September, 2019 Terugroepacties komen er alleen als de veiligheid in het gevaar komt. Quote
Nick de dycker Geplaatst 15 September, 2019 Geplaatst 15 September, 2019 Was notitie van Kia. Slothaak moet helemaal naar beneden en rubberedempers helemaal indraaien, heeft iet te maken met de stand van de elektrischepompen. Het leek even gemaakt te zijn maar is toch trug nu. Dus zal trug moeten bellen naar de garage. Quote
will willems Geplaatst 4 Januari, 2020 Geplaatst 4 Januari, 2020 Op 22-8-2019 om 11:59, Wero zei: Even afstellen met de “schroefdoppen “ links en rechts aan de achterklep en het is verholpen wero, kunt misschien even verduidelijken welke schroefdoppen het juist zijn, foto... Quote
Vibravis Geplaatst 4 Januari, 2020 Geplaatst 4 Januari, 2020 wero, kunt misschien even verduidelijken welke schroefdoppen het juist zijn, foto...Er zitten maar 2 doppen op de klep. Kan niet missenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.