Ga naar inhoud

Ik stel me voor


BobV78

Aanbevolen Berichten

Hallo, Bob hier. Momenteel rijd ik in een Peugeot 308 SW, wat ik een erg fijne auto vind. Dit is mijn eerste leaseauto en werd mij enigszins opgedragen door mijn werkgever. Voor mijn volgende leaseauto kon ik meer zelf bepalen en januari 2020 zal ik overstappen naar een E-Niro.

Ik wilde als nieuwe leaseauto erg graag over naar elektrisch. Ik zal niet ontkennen dat de bijtelling hier ook een rol in speelt, maar verder past elektrisch rijden ook bij mijn situatie: parkeerplaats op eigen terrein (met straks een laadpaal), dagelijkse ritten (makkelijk) bereikbaar met de praktijkrange van de E-Niro, voor (zomer-)vakanties gebruik ik mijn camper, etc.

Omdat ik 3 kinderen heb (momenteel 7, 10 en 12) is de E-Niro de meest logische keuze qua ruimte.

Ik hoop hier tips & tricks te kunnen lezen en ook mijn bijdrage te leveren aan het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...