JvdBosch Geplaatst 2 Juli, 2019 Geplaatst 2 Juli, 2019 Voor mensen die twijfelen over het interieur, hier wat plaatjes. Ik moest het doen met een kleine foto in een brochure... In het echt is het nog iets lichter dan in de brochure, waardoor er een mooi two-tone contrast ontstaat en je niet in een zwarte kuip zit. Ik ben wel tevreden. Door de witbalans en verschil in zonlicht wisselt de kleur per foto, maar het geeft een indruk. 1 Quote
Proceed Frankie Geplaatst 2 Juli, 2019 Geplaatst 2 Juli, 2019 Ik zit over een week of wat wel weer in een zwarte Kuip. inclusief kuipstoelen. nu al zin in Quote
xtra40 Geplaatst 2 Juli, 2019 Geplaatst 2 Juli, 2019 mag ik hier zeggen dat ik het eigenijk heel erg mooi vind Quote
Hippe lip Geplaatst 2 Juli, 2019 Geplaatst 2 Juli, 2019 Helemaal mee eens. Dit is een stuk mooier dan helemaal zwart. Is dit wel leer? En ook een rooie. Mooi! Quote
JvdBosch Geplaatst 3 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 3 Juli, 2019 (aangepast) Ja, dit is ook leer. Maar dan met de grijze interieur optie (verkrijgbaar in onze buurlanden, onze importeur vindt schijnbaar dat Nederlanders alleen van zwart houden...) 3 Juli, 2019 aangepast door JvdBosch Quote
Murcielaygo Geplaatst 3 Juli, 2019 Geplaatst 3 Juli, 2019 KMNL heeft een tijd geleden ook besloten dat open daken in NL niet vaak wenselijk zijn. Stom... Quote
JvdBosch Geplaatst 3 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 3 Juli, 2019 1 hour ago, Murcielaygo said: KMNL heeft een tijd geleden ook besloten dat open daken in NL niet vaak wenselijk zijn. Stom... Ja, die had ik er voor 600 euro of zo af fabriek bij kunnen bestellen. Ik heb er weinig mee, dus niet gedaan, maar dat Kia Nederland dit voor ons beslist is inderdaad een beetje vreemd... Ook heb ik een 220V aansluiting, wat hier ook niet op zit... Quote
Fralamjo Geplaatst 3 Juli, 2019 Geplaatst 3 Juli, 2019 Open dak is tot daar aan toen, maar die 230 volt aansluiting achter had ik wel handig gevonden voor b.v. een koelbox. Of überhaupt een 12V aansluiting in de kofferruimte. Trouwens het beige interieur dat op de filmpjes van Bjorn Nyland te zien is toen hij opnames maakte in Korea, was ook best fraai. Maar nee... in NL moet het saai zijn, dus ook niet van die turquoise accenten in stiksel, deurpanelen ventilatieroosters. Was wel een leuke optie geweest. Beetje bijzonder mag wel. Quote
JvdBosch Geplaatst 4 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2019 Ik kom er nu achter dat ik ook chromen strips heb op de zijkanten, terwijl dat in NL niet standaard lijkt te zijn. Ben benieuwd wat er nog meer anders is... Quote
E-lmar Geplaatst 4 Juli, 2019 Geplaatst 4 Juli, 2019 6 uur geleden, JvdBosch zei: Ik kom er nu achter dat ik ook chromen strips heb op de zijkanten, terwijl dat in NL niet standaard lijkt te zijn. Ben benieuwd wat er nog meer anders is... ook heb je aluminium pedalen, wat ook niet standaard is in NL het lijkt op een echte pure koreaanse versie behalve de stiksels? toevallig ook een lage bodem achter? Quote
Hippe lip Geplaatst 4 Juli, 2019 Geplaatst 4 Juli, 2019 12 uur geleden, JvdBosch zei: Ik kom er nu achter dat ik ook chromen strips heb op de zijkanten, terwijl dat in NL niet standaard lijkt te zijn. Dt lijkt me nou weer niet handig. Dat zijn toch stootstrips? Die lijken me nou praktischer in mat zwart, nu zie je elke beschadiging meteen. Vroeger waren die dingen niet zelden van een beetje stevige rubbersoort. Quote
Murcielaygo Geplaatst 4 Juli, 2019 Geplaatst 4 Juli, 2019 Zo laag als ze zitten zullen ze weinig nut hebben als stootrubber lijkt mij. Quote
JvdBosch Geplaatst 5 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 5 Juli, 2019 16 hours ago, E-lmar said: ook heb je aluminium pedalen, wat ook niet standaard is in NL het lijkt op een echte pure koreaanse versie behalve de stiksels? toevallig ook een lage bodem achter? Helaas geen lage bodem. Maar op de vakantie haal ik gewoon al de foamplastic bakken eruit en stop ik die ruimte vol slaapzakken, e.d. Quote
oldie Geplaatst 31 December, 2019 Geplaatst 31 December, 2019 Leuk dat je de pics hebt gepost heb vandaag net dezelfde besteld 64kw more runway red with smokey grey interieur day van die strip moet ik eens nakijken op folder en daar zie je niet veel op komt jou wagen ook uit Belgie Was vandaag de laatste dag om te bestellen voor in aamerking te komen voor subsidie Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.