Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Voor mensen die twijfelen over het interieur, hier wat plaatjes. Ik moest het doen met een kleine foto in een brochure... In het echt is het nog iets lichter dan in de brochure, waardoor er een mooi two-tone contrast ontstaat en je niet in een zwarte kuip zit. Ik ben wel tevreden. Door de witbalans en verschil in zonlicht wisselt de kleur per foto, maar het geeft een indruk.

20190702_202555.jpg

20190702_202607.jpg

20190702_202626.jpg

20190617_125135.jpg

20190617_125145.jpg

• Like 1
Geplaatst (aangepast)

Ja, dit is ook leer. Maar dan met de grijze interieur optie (verkrijgbaar in onze buurlanden, onze importeur vindt schijnbaar dat Nederlanders alleen van zwart houden...)

aangepast door JvdBosch
Geplaatst
1 hour ago, Murcielaygo said:

KMNL heeft een tijd geleden ook besloten dat open daken in NL niet vaak wenselijk zijn. Stom...

Ja, die had ik er voor 600 euro of zo af fabriek bij kunnen bestellen. Ik heb er weinig mee, dus niet gedaan, maar dat Kia Nederland dit voor ons beslist is inderdaad een beetje vreemd... Ook heb ik een 220V aansluiting, wat hier ook niet op zit...

Geplaatst

Open dak is tot daar aan toen, maar die 230 volt aansluiting achter had ik wel handig gevonden voor b.v. een koelbox. Of überhaupt een 12V aansluiting in de kofferruimte. Trouwens het beige interieur dat op de filmpjes van Bjorn Nyland te zien is toen hij opnames maakte in Korea, was ook best fraai. Maar nee... in NL moet het saai zijn, dus ook niet van die turquoise accenten in stiksel, deurpanelen ventilatieroosters. Was wel een leuke optie geweest. Beetje bijzonder mag wel.

Geplaatst

Ik kom er nu achter dat ik ook chromen strips heb  op de zijkanten, terwijl dat in NL niet standaard lijkt te zijn. Ben benieuwd wat er nog meer anders is...

20190617_124905.jpg

Geplaatst
6 uur geleden, JvdBosch zei:

Ik kom er nu achter dat ik ook chromen strips heb  op de zijkanten, terwijl dat in NL niet standaard lijkt te zijn. Ben benieuwd wat er nog meer anders is...

20190617_124905.jpg

ook heb je aluminium pedalen, wat ook niet standaard is in NL :) het lijkt op een echte pure koreaanse versie behalve de stiksels? toevallig ook een lage bodem achter? :P

Geplaatst
12 uur geleden, JvdBosch zei:

Ik kom er nu achter dat ik ook chromen strips heb  op de zijkanten, terwijl dat in NL niet standaard lijkt te zijn.

Dt lijkt me nou weer niet handig. Dat zijn toch stootstrips? Die lijken me nou praktischer in mat zwart, nu zie je elke beschadiging meteen. Vroeger waren die dingen niet zelden van een beetje stevige rubbersoort.

Geplaatst
16 hours ago, E-lmar said:

ook heb je aluminium pedalen, wat ook niet standaard is in NL :) het lijkt op een echte pure koreaanse versie behalve de stiksels? toevallig ook een lage bodem achter? :P

Helaas geen lage bodem. Maar op de vakantie haal ik gewoon al de foamplastic bakken eruit en stop ik die ruimte vol slaapzakken, e.d.

• 5 maanden later...
Geplaatst

Leuk dat je de pics hebt gepost heb vandaag net dezelfde besteld  64kw more runway red with smokey grey interieur  day van die strip moet ik eens nakijken op folder en daar zie je niet veel op  komt jou wagen ook uit Belgie Was vandaag de laatste dag om te bestellen voor in aamerking te komen voor subsidie 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...