Jeroen Hermes Geplaatst 9 Juli, 2019 Geplaatst 9 Juli, 2019 Kan iemand mij vertelllen wat de nieuwste versie is voor de venga aub? Quote
Svennie Geplaatst 14 Juli, 2019 Geplaatst 14 Juli, 2019 Kan iemand mij vertelllen wat de nieuwste versie is voor de venga aub?ff volgen Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Quote
@Mike Geplaatst 30 Juli, 2019 Geplaatst 30 Juli, 2019 Navigatie software van de venga. wat is de laatste versie??? Quote
Geesienus Geplaatst 31 Juli, 2019 Geplaatst 31 Juli, 2019 Ja ik heb ook een KIa venga uit 2011. Wou ook graag een update voor de ingebouwde radio-navigatie is dat ook mogelijk. Ik heb begrepen dat de nieuwste update van februari 2019 is en wat is eventueel de prijs hiervoor ik hoor het graag. Met vriendelijke Kia groet, G. de Boer Quote
Proceed Frankie Geplaatst 31 Juli, 2019 Geplaatst 31 Juli, 2019 Tenzij je heel handig bent met computers om het zelf ergens te downloaden en te installeren gewoon bij een Kia garage informeren of er updates voor zijn en zo ja wat het kost? lijkt me niet zo moeilijk toch? Quote
Geesienus Geplaatst 1 Augustus, 2019 Geplaatst 1 Augustus, 2019 Hallo Kia venga rijders, Heb geïnformeerd bij de Kia garage en die wou hem wel gratis downloaden, maar kon geen garantie geven dat het goed zou gaan. Hij is twee jaar geleden bij dezelfde garage ook ge-update, als het wel goed zou gaan werd hij wel langzamer zijden zij. Het kan gebeuren dat het fout gaat en dan is de radio-navigatie overleden gaven ze aan. En een nieuwe plaatsen kost volgen hun € 1000,00 gaven zij aan. Dus ik ga er nog eens goed over nadenken wat ik ga doen! Of heeft iemand een andere idee? Quote
papahkilo Geplaatst 2 Augustus, 2019 Geplaatst 2 Augustus, 2019 Je zou het kunnen proberen. Als het misgaat dan even verder lezen. Met een goede gratis off-line navigatie-app op je telefoon (Here bijvoorbeeld) heb je een alternatief waarbij de kaarten regelmatig worden voorzien van updates. Ook een losse TomTom met lifetime-update is een alternatief waarvoor je dan wel, eenmalig, moet investeren. Quote
Geesienus Geplaatst 3 Augustus, 2019 Geplaatst 3 Augustus, 2019 Dank voor de reactie en idee ik ga er over nadenken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.