Ga naar inhoud

LED koplampen inbouwen


tijdjes123

Aanbevolen Berichten

Hallo,

Binnenkort krijg ik mijn Kia Ceed. Helaas niet met full led voor en achter.
Is het mogelijk om dimlicht/grootlicht van led te voorzien en zoja welke zijn hier geschikt voor?

Dealer rekent hier 180 euro voor. Als ik de lampen op aliexpress bekijk lijkt me dat wat duur(ookal zal de kwaliteit wel anders zijn)

Heeft iemand misschien een link van lampen zowel dimlicht als grootlicht in led die goed werken voor de ceed

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

Als ik de lampen op aliexpress bekijk lijkt me dat wat duur(ookal zal de kwaliteit wel anders zijn)


Ik mag hopen dat je gewoon je gezond verstand gebruikt en geen rommel uit china in je auto gaat stoppen. Met alle respect voor aliexpress maar ik maar we praten hier over dimlichten. Dat zijn de meest cruciale lampen in je auto. Daar wil je toch geen onbetrouwbare troep in stoppen? Om nog maar te zwijgen over kortsluiting en doorbranden van kabels etc. Dat de dealer zoveel geld vraagt is niet voor niets (al vind ik het totaal geen geld).

Fatsoenlijke verlichting kost nu eenmaal geld. En veiligheid is niet te koop trouwens.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...