Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Afgelopen week bleek, bij grote beurt van mijn picanto, dat de banden "eraan zitten te komen", alle 4 tussen 3 en 3.5mm nu nog. Heb nu nog even de tijd om te orienteren en zo mogelijk een aanbieding af te wachten (maar niet té lang ;)).

Op dit moment neig ik naar de Vredestein sportrac 5 (mede ook vanwege de uitkomst vd zomerbandentest). 

Wat ik vreemd vind is dat niet bij ieder autobanden bedrijf de labels hetzelfde zijn voor deze band. Profile en euromaster wijken af van elkaar. 

Wat kan hier de reden van zijn? 

Eventueel andere ervaringen met ander type zomerbanden?

Thnx alvast

Screenshot_20190715-213039_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20190715-213512_Samsung Internet.jpg

Geplaatst

Beetje huiverig om via Internet de banden te bestellen. Las verschillende reviews van enkele bedrijven waarbij er bv oude banden (enkele 2 jaar oud wat  betreft productiedatum) tussen zaten. Vervolgens veel gezeik om deze om te ruilen. Daar zit ik niet echt op te wachten. 

Bij de vb die ik gaf zijn snelheide en belastbaarheid idem.....kan hier de verschillen (a of b) bij nat wegdek niet verklaren.

Geplaatst

Wat betreft oude banden dit zie je aan het dot nummer tot 3 jaar vanaf productiedatum worden ze nog als nieuw gezien heb zelf wel goede ervaringen met online bestellingen had in Duitsland een keer 4 winterbanden en die waren volgens de dot code pas 3 weken oud en wat betreft die a en b denk ik dat het zo zou kunnen zijn. 

Geplaatst
14 uur geleden, xtra40 zei:

ik bestel altijd bij autobandenmarkt en heb nog nooit oude banden gehad en de prijs is altijd goed en incl verzenden

Ik kan me uit ervaring hierbij volledig aansluiten. Bestel nooit nieuwe banden bij de dealer (en ook geen accu's) maar gewoon via Internet. 

• Like 1
Geplaatst (aangepast)

Vandaag nieuwe banden op de auto laten zetten. Stadaardmaat Vredestein sportrac 5, uit mei 2019. Zondag besteld bij autobandenmarkt.nl en bij montagepartner hier erop laten zetten. Scheelt 11.50 per band (incl. Erop zetten). Toch mooi in de pocket die 46 euro.

aangepast door Machlo

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...