Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zoals beloofd stel ik me hierbij even netjes voor.

Ik ben Jan een 35 jarige man uit het noord hollandse Gooi.
Samen met mijn vrouw en zoon van 3 jaar hopen wij de komende jaren met veel plezier te gaan genieten van mijn nieuwe Kia Ceed SW diesel Business line+ DCT.

Vorige week vrijdag heb ik de auto opgehaald bij VDNS in Helmond (voorkeur leasemaatschappij) en tot nog toe erg tevreden over zowel de auto als de dealer (wat kleine dingetjes gehad en nu een kapot stoelframe maar de dealer doet super zijn best!)

Als jullie vragen hebben hoor ik het graag!

Gr Jan.

Geplaatst

Sorry ik zat nog in mijn hoofd met mijn vorige auto... (a4 avant perenkist ellendebak hoofdpijn ding voor veel te veel bijtelling)

De Kia is een DynamicPlus line

Geplaatst (aangepast)
7 minuten geleden, JDsigns zei:

Sorry ik zat nog in mijn hoofd met mijn vorige auto... (a4 avant perenkist ellendebak hoofdpijn ding voor veel te veel bijtelling)

De Kia is een DynamicPlus line

Oh die krijg ik binnenkort ook. vind het een mooie auto.

Heb je al getest hoe de LFA(lane following assist) i.c.m adaptive cruise control werkt? zo ja. vind je dat een beetje lekker rijden?
En is het schermpje tussen de klokken zwart wit of hebben ze dit inmiddels toch veranderd naar kleur.

aangepast door tijdjes123
Geplaatst

Ja inderdaad een prachtige auto om te zien!

Welke kleur krijg je?

De LFA werkt opzich prima, mijn inziens reageert hij vrij vroeg.. zelfs met een blokje voor de ACC maar dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat het een veiligheidssysteem is. De LFA zelf werkt verbazingwekend goed, dwz die houdt wat er ook gebeurd, knikjes of bochten perfect de auto tussen de lijnen..
Waar je wel rekening mee moet houden is dat het van belang is dat andere weggebruikers niet te dicht naar de lijn toe kruipen, hierbij heb ik het al een keer gehad dat ik toch zelf even bijstuurde aangezien een vrachtwagen bijna op de lijn reed.
De melding dat je de handen aan het stuur moet houden komt wel vrij snel, losjes de handjes om het stuur houden is de oplossing daarvoor, maar goed wie weet wanneer het autonoom rijden naar een hoger level getild wordt dit een kwestie van updaten bij de dealer is en de auto echt autonoom kan gaan rijden.
Wat de auto doet bij stilstaand verkeer heb ik nog niet kunnen testen... iets met vakantietijd.... ;)

De schermpjes tussen de klokken zijn uit mijn hoofd zwart wit, waar ik persoonlijkwel blij mee ben. De vorige auto (A4 avant) had allerlei verschillende kleurtjes op het dashboard waardoor het (icm met de waardeloze DSG) een echte kermisatractie was.
Ik zou het graag voor je checken achter staat de auto inmiddels bij de dealer zonder voorstoel.... :( zodra ik hem terug heb kijk ik nog ff voor je.

Geplaatst

Ik krijg een witte.

mooi dat het autonoom rijden redelijk goed werkt. Hiervoor heb ik hem vooral genomen. Ook omdat ik veel in de file sta.
Ik krijg hem als het goed is eind september binnen.

Jammer dat je voorstoel zo snel stuk is.

Geplaatst
7 minuten geleden, keesvdkroon zei:

Ik ben vooral benieuwd welke diesel (115 PK ) jij geleverd hebt gekregen, en wanneer je deze auto besteld hebt. 

Ik heb de 1.6 CRDI 115pk DCT in een DynamicPlusLine geleverd gekregen in de kleur Lunar Silver.
De auto is ongeveer 4 maanden terug besteld, maar wat ik van de dealer begreep was het lange wachten met name op de trekhaak bekabeling en het achteraf leerinbouw.

Geplaatst
3 minuten geleden, tijdjes123 zei:

Ik krijg een witte.

mooi dat het autonoom rijden redelijk goed werkt. Hiervoor heb ik hem vooral genomen. Ook omdat ik veel in de file sta.
Ik krijg hem als het goed is eind september binnen.

Jammer dat je voorstoel zo snel stuk is.

Oooh ook heel gaaf... Wit had (helaas) bij de baas niet echt de voorkeur...
Hopelijk schiet het lekker snel voor je op.

Tja die stoel verstelling (betreft de hoogte verstelling) is waarschijnlijk kapot gegaan door foutief terug monteren na achteraaf leerinbouw.
Tijdens het rijden zat ik ineens helemaal beneden, en aangezien ik 170 lang ben kwam ik dus niet meer boven het stuur uit! :whistling: 

Geplaatst
3 minuten geleden, tijdjes123 zei:

Ah okay,

Ik wist niet dat ze achteraf leer inbouwen doen.

Jazeker, en weet je wat het grootste voordeel is als je dit achteraf laat doen... (mits het in het budget past)
Het telt niet op bij de fiscale waarde en dus niet bij je bijtelling. :D

Geplaatst (aangepast)

Dat is inderdaad een voordeel.

Ik ga private leasen en heeft het dus niet heel veel zin. Hij komt eigenlijk al eind augustus maar dan ben ik op vakantie.

Ik heb 10 mei besteld en ben toch wel erg benieuwd. Vooral omdat ik alleen maar in de executive lijn heb gereden.
Hoor jij op de snelweg ook windgeruis(soort van fluit) bij de linkerdeur. Dit hoorde ik op die executiveline namlijk wel.

aangepast door tijdjes123
Geplaatst
10 minuten geleden, tijdjes123 zei:

Dat is inderdaad een voordeel.

Ik ga private leasen en heeft het dus niet heel veel zin. Hij komt eigenlijk al eind augustus maar dan ben ik op vakantie.

Ik heb 10 mei besteld en ben toch wel erg benieuwd. Vooral omdat ik alleen maar in de executive lijn heb gereden.
Hoor jij op de snelweg ook windgeruis(soort van fluit) bij de linkerdeur. Dit hoorde ik op die executiveline namlijk wel.

Aah oke, nee dan maakt het inderdaad niet veel uit.

Windgeruis heb ik totaal geen last van, ik moet zeggen dat ik hem qua geluid ook een stuk stiller vindt dan de A4 hoewel ik voor ruim 20k verschil toch wel een beetje had verwacht dat hij iets gehoriger zou zijn... 

Geplaatst
8 minuten geleden, tijdjes123 zei:

Heel raar inderdaad. Ik had van Audi meer verwacht.

Tja ik ook... zonder het hele merk af te zeiken was die A4 echt heel slecht... meerdere keren in de garage gestaan voor langer dan een week, bij 50k km's de gehele waterpomp, thermostaathuis en aansluiting gescheurd met als gevolg dat ik een liter per dag bij kon vullen....

Pre sense veiligheidssysteem 2x kapot gehad op onverklaarbare wijze waardoor hij uit het niets in de ABS tot stil stand kwam.

DSG bak werkt bij temperaturen boven de 25°C niet goed met hakken en stoten tot gevolg

DSG was zowiezo waardeloos....

Afijn ik was blij dat ik hem na 55k km's achter kon laten bij de kia dealer...

Geplaatst
2 uur geleden, Xmoo zei:

Mijne is ook met de lease bij VDNS in Helmond. Erg tevreden! Veel rijdplezier. 

Hmmm toevallig ook bussinesslease/terberg? 

De jouwe ook door Frans afgeleverd? 

VDNS inderdaad erg fijne dealer, door domme pech bij mijn auto na 1 dag een klein onderdeel afgebroken welke uiteraard niet op voorraad is. Besteld bij Kia nederland maar blijkt backorder te staan, vandaag gebeld met de dealer en aangegeven dat ik graag mijn auto terug wil aangezien wij na volgende week met vakantie gaan. 

Ooh oke, dan gaan we de onderdelen uit een showroom auto halen was de reactie. 

Helemaal top dus!

Geplaatst

Belachelijk hoe die zaken ooit gaan. Ik moet vanuit helmond mijn kia in hoofddorp gaan halen en jij vanuit het gooi richting helmond

Lekker bezig!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Zojuist, Vibravis zei:

Belachelijk hoe die zaken ooit gaan. Ik moet vanuit helmond mijn kia in hoofddorp gaan halen en jij vanuit het gooi richting helmond emoji2957.pngemoji2957.png

Lekker bezig! emoji16.png

Whahahahaha, dat is wel heel slecht inderdaad. 

Mag ik je VDNS aanraden voor onderhoud? Vriendelijke mensen die (voor mij) echt dat stapje meer doen. 

Geplaatst

Onze Rio is ook van VDNS Helmond. En wij zijn van Maastricht maar hun gaven de beste inruilprijs en offerte voor de Rio. Geholpen door Danny.

Geplaatst
Whahahahaha, dat is wel heel slecht inderdaad. 
Mag ik je VDNS aanraden voor onderhoud? Vriendelijke mensen die (voor mij) echt dat stapje meer doen. 

Yes, dat gaat ook mijn vaste dealer worden voor onderhoud. Prive woon ik het dichtste bij een andere dealer maar het kantoor van mijn werk ligt daar in de buurt dus dan is de keuze snel gemaakt. S’morgens brengen, s’avonds weer halen zonder omweg.

Geplaatst
9 uur geleden, Vibravis zei:

Yes, dat gaat ook mijn vaste dealer worden voor onderhoud. Prive woon ik het dichtste bij een andere dealer maar het kantoor van mijn werk ligt daar in de buurt dus dan is de keuze snel gemaakt. S’morgens brengen, s’avonds weer halen zonder omweg.

Top. Wat Voor moois heeft de dealer jouw afgeleverd? 

Geplaatst
On 8/9/2019 at 6:53 PM, JDsigns said:

Hmmm toevallig ook bussinesslease/terberg? 

De jouwe ook door Frans afgeleverd? 

VDNS inderdaad erg fijne dealer, door domme pech bij mijn auto na 1 dag een klein onderdeel afgebroken welke uiteraard niet op voorraad is. Besteld bij Kia nederland maar blijkt backorder te staan, vandaag gebeld met de dealer en aangegeven dat ik graag mijn auto terug wil aangezien wij na volgende week met vakantie gaan. 

Ooh oke, dan gaan we de onderdelen uit een showroom auto halen was de reactie. 

Helemaal top dus!

Leaseplan. En idd door Frans. Bleek een oude bekende te zijn ook nog eens.

Toen ze mijn navigatie unit defect hadden gemaakt. Hadden ze die ook vervangen met een showroom model. Twee dagen een Niro meegekregen. Erg goede service!

Ik hoef mijn auto niet perse daar voor onderhoud te brengen maar gezien ik hem daar heb afgehaald, doe ik mijn onderhoud ook daar.

Geplaatst
5 minuten geleden, Xmoo zei:

Leaseplan. En idd door Frans. Bleek een oude bekende te zijn ook nog eens.

Toen ze mijn navigatie unit defect hadden gemaakt. Hadden ze die ook vervangen met een showroom model. Twee dagen een Niro meegekregen. Erg goede service!

Ik hoef mijn auto niet perse daar voor onderhoud te brengen maar gezien ik hem daar heb afgehaald, doe ik mijn onderhoud ook daar.

Aah oke grappig. Ja hij is er een van Nefkens toch? 

Goede dealer en goeie actie, en idd alles super geregeld met leen auto en al (suzuki vitara) 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...