Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wie heeft er een Proceed in bestelling?

Ga naar de oplossing Opgelost door Renzo4000,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
1 minute ago, Fredschhh said:

Belachelijk..
Lees op andere forums weer andere berichten, dat als je white, penta of black hebt besteld ze dit jaar nog geleverd worden. Andere kleuren niet. 

Daarnaast kun je de sportage binnen 2 a 3 weken rijden met bestellen erbij. 
Klein verschil...

Tja ik heb het maar naast me neergelegd, anders wordt het zo frustrerend. Ik heb de kleur experience green besteld dus dat zal ook niet meehelpen haha  

Geplaatst
Zojuist, zei Switch:

Tja ik heb het maar naast me neergelegd, anders wordt het zo frustrerend. Ik heb de kleur experience green besteld dus dat zal ook niet meehelpen haha  

Helemaal waar, was in week 4 die kleur er al ja? 
Dacht dat ze die pas in mei ofzo hebben toegevoegd. 

Dat kan wel voor langere levertijd zorgen. 
Welke model heb je besteld?

Geplaatst
1 minute ago, Fredschhh said:

Helemaal waar, was in week 4 die kleur er al ja? 
Dacht dat ze die pas in mei ofzo hebben toegevoegd. 

Dat kan wel voor langere levertijd zorgen. 
Welke model heb je besteld?

Ik heb niet een proceed maar de ceed sw gt line 1.5 automaat besteld. De dealer had hem al besteld in Oktober vorig jaar. Mijn buurman die regelmatig bij de importeur komt zegt dat de tekorten volgend jaar wel opgelost zijn. Er wordt zelfs over overschotten gepraat. Maar daar zijn wij allemaal helaas niet mee geholpen. Maart was realistisch zei hij. 

Geplaatst

Oke

1 minuut geleden, zei Switch:

Ik heb niet een proceed maar de ceed sw gt line 1.5 automaat besteld. De dealer had hem al besteld in Oktober vorig jaar. Mijn buurman die regelmatig bij de importeur komt zegt dat de tekorten volgend jaar wel opgelost zijn. Er wordt zelfs over overschotten gepraat. Maar daar zijn wij allemaal helaas niet mee geholpen. Maart was realistisch zei hij. 

Oke, de leveringen ik weet niet of de leveringen van de ceed of proceed verschillen. Volgens de Kia website wel 😛

Maar ik zie wel veel ceeds geleverd worden laatste tijd hier.. Proceeds daarentegen kom ik echt nooit tegen.. 

Geplaatst

Bij mij is het inmiddels zeker, ik mag hem volgende week dinsdag gaan ophalen. Ik heb overigens de GT in Penta Metal Metallic, dus dat van die kleuren, zou kunnen kloppen…

2B1A49E4-AEA3-4D04-A837-14AF499828FA.thumb.jpeg.380d2d9d0687b33e690eada8e67c6476.jpeg

Geplaatst
1 minuut geleden, zei Nulvijftig:

Bij mij is het inmiddels zeker, ik mag hem volgende week dinsdag gaan ophalen. Ik heb overigens de GT in Penta Metal Metallic, dus dat van die kleuren, zou kunnen kloppen…

2B1A49E4-AEA3-4D04-A837-14AF499828FA.thumb.jpeg.380d2d9d0687b33e690eada8e67c6476.jpeg

Poooh ik wil dat vinkje ook daar hebben! 😛 

Knipsel.PNG

Geplaatst (aangepast)
4 uur geleden, zei Switch:

Net een mail gehad, auto is opgeschoven van week 42 naar week 46 (week 4 besteld). Valt me nog mee, eerst maar eens zien of het ook echt zo is… Mijn gevoel zegt dat het Maart gaat worden. 

CF229E2C-0334-42E5-87B7-E47FCBFAE0A0.jpegBij mij ook deze week een wijziging. Eerst was het levering in juni toen naar augustus, oktober en deze week helaas weer later dan eerder gecommuniceerd.

aangepast door MoProceed
Geplaatst

Inmiddels de eerste 600 kilometer op de teller van mijn nieuwe auto, afgelopen dinsdag op mogen halen. Wat een genot om in te rijden! Dealer vertelde mij dat er geen touw aan vast valt te knopen met de uitlevering van de Proceed maar hij was blij dat die eindelijk iemand blij kon maken in plaats van teleurstellen. Nog even naar het geboorte certificaat van de auto gekeken, hij is op 4 juli de fabriek uitgerold. Een maand voor uitlevering dus.

• Like 3
  • Thanks 2
Geplaatst
Op 13-8-2022 om 10:38, zei Nulvijftig:

Inmiddels de eerste 600 kilometer op de teller van mijn nieuwe auto, afgelopen dinsdag op mogen halen. Wat een genot om in te rijden! Dealer vertelde mij dat er geen touw aan vast valt te knopen met de uitlevering van de Proceed maar hij was blij dat die eindelijk iemand blij kon maken in plaats van teleurstellen. Nog even naar het geboorte certificaat van de auto gekeken, hij is op 4 juli de fabriek uitgerold. Een maand voor uitlevering dus.

Beter zeg, het was het wachten dus waard? 

Geplaatst
6 uur geleden, zei Fredschhh:

Beter zeg, het was het wachten dus waard? 

Meer dan, je ziet aardig wat hoofden draaien op straat zeker als ik de GT in sportstand zet. Rijdt heerlijk, zit heerlijk. Enige punt is het zicht naar achter, maar daar kan ik prima mee leven en wist ik van te voren. Dit is mijn eerste echte nieuwe auto en de wijk waar ik in woon staan voornamelijk 'barrels' en ik moet aan de straat parkeren. Ik heb dus maar even een camera aangeschaft om hem en zondagschauffeurs in de gaten te houden😝

Geplaatst
16 uur geleden, zei Nulvijftig:

Meer dan, je ziet aardig wat hoofden draaien op straat zeker als ik de GT in sportstand zet. Rijdt heerlijk, zit heerlijk. Enige punt is het zicht naar achter, maar daar kan ik prima mee leven en wist ik van te voren. Dit is mijn eerste echte nieuwe auto en de wijk waar ik in woon staan voornamelijk 'barrels' en ik moet aan de straat parkeren. Ik heb dus maar even een camera aangeschaft om hem en zondagschauffeurs in de gaten te houden😝

Haha oke klinkt goed!
Het zicht naar achter wisten we indd! 

Daarnaast, hier afgelopen 4 jaar 7 nieuwe wagens haha, maar blijft leuk!

• 2 weken later...
Geplaatst
1 hour ago, Megadoetje said:

Vorige week bericht... week 49.

Besteld week 50, dus bijna een jaar aan het wachten.

Had ik dit van te voren geweten, had ik dit nooit gedaan.

Ai dat is echt zuur! Wat me wel opvalt is dat alle nieuwe data die ik hier voorbij zie komen allemaal rond week 45 tm 50 vallen. Zou er dan toch een grote shipment onderweg zijn? Hebben ze baat bij uitleveren voor t einde van t jaar wss

Geplaatst
On 8/15/2022 at 4:22 PM, Nulvijftig said:

Beter! Goed om te horen, prachtige bak. Geeft weer een beetje hoop 😅 Ik was in Spanje de afgelopen weken, alleen maar nieuwe Kia’s gezien op de weg daar

Geplaatst
5 uur geleden, zei Switch:

Ai dat is echt zuur! Wat me wel opvalt is dat alle nieuwe data die ik hier voorbij zie komen allemaal rond week 45 tm 50 vallen. Zou er dan toch een grote shipment onderweg zijn? Hebben ze baat bij uitleveren voor t einde van t jaar wss

Ik weet het niet hoor, sommige krijgen ook feb 2023 door... dus gaat nog steeds alle kanten op. 
Hier is het week 41.. 
Week 6 besteld, dus bij mij kan het nog makkelijk feb 2023 worden en wacht ik ook een jaartje.. 

Geplaatst
7 uur geleden, zei Megadoetje:

Vorige week bericht... week 49.

Besteld week 50, dus bijna een jaar aan het wachten.

Had ik dit van te voren geweten, had ik dit nooit gedaan.

Welke versie heb je besteld?

Geplaatst (aangepast)

Heb een Proceed 1.5 DCT7 GT PlusLine zonder panoramadak in Casa White sinds mei in bestelling staan. Uitlevering zou eerst in februari/maart 2023 plaatsvinden maar dealer meldde vorige week dat het, met een slag om de arm, november zou worden.

Nog maar even afwachten dus :)

aangepast door Sjaak_Trekhaak
Typo
Geplaatst

November dit jaar is nu voorlopig ook voor mijn Proceed beloofd. Het is een blauwe Proceed DCT7 GT Plusline, eveneens zonder panoramadak. De leasemaatschappij had hem echter al in november/december 2021 voor mij besteld.

• Like 1
Geplaatst
Op 28-8-2022 om 01:42, zei michelklok:

November dit jaar is nu voorlopig ook voor mijn Proceed beloofd. Het is een blauwe Proceed DCT7 GT Plusline, eveneens zonder panoramadak. De leasemaatschappij had hem echter al in november/december 2021 voor mij besteld.

Hier ook de Proceed Plusline 1.5 automaat zonder pano. 

Staat voor week 41 nu

• Like 1
Geplaatst
Op 17-6-2022 om 18:03, zei 5T-3F-4N:

Levering zou zijn week 30, onlangs (begin juni) bleek bij navraag bij de dealer dat de verwachtte levering is uitgesteld naar week 43. Dus ook van modeljaar '22 naar modeljaar '23.

Wederom de verwachte leverdatum uitgesteld, nu verwacht rond week 49.

Geplaatst
2 uur geleden, zei 5T-3F-4N:

Wederom de verwachte leverdatum uitgesteld, nu verwacht rond week 49.

Pff zuur dit..

Een poitief berichtje zou wel weer keer leuk zijn hier met dat de datum afgegeven ook de daadwerkelijke datum is..

Geplaatst

Dat zou leuk zijn, al verwacht ik het niet.

Gezien de stappen (deze keer 6 weken) die qua uitstel genomen worden ga ik er maar vanuit dat dit jaar de levering niet meer gaat plaatsvinden.

De lease periode van m'n huidige Ceed is verlengd tot eind maart, verwacht dat ik die wel vol maak.

Om dan toch het positieve te zien, wel grote(re) kans op een kenteken uit de nieuwe serie 🤪.

Geplaatst (aangepast)
51 minuten geleden, zei 5T-3F-4N:

Dat zou leuk zijn, al verwacht ik het niet.

Gezien de stappen (deze keer 6 weken) die qua uitstel genomen worden ga ik er maar vanuit dat dit jaar de levering niet meer gaat plaatsvinden.

De lease periode van m'n huidige Ceed is verlengd tot eind maart, verwacht dat ik die wel vol maak.

Om dan toch het positieve te zien, wel grote(re) kans op een kenteken uit de nieuwe serie 🤪.

Kan inderdaad alle kanten op..
Mijn dealer zei expliciet je gaat hem dit jaar nog rijden alleen weet ik niet welke week het wordt.. 
Gister statusupdate gevraagd en daar stond nog in het systeem week 41, daar houden we maar aan vast.. 

aangepast door Fredschhh

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...