Fredschhh Geplaatst 2 Februari, 2023 Geplaatst 2 Februari, 2023 Oef, lees nog niet echt goede berichten. Levertijden blijven een probleem zeg. Sterkte allemaal met het lange wachten! Quote
A-ER Geplaatst 14 Februari, 2023 Geplaatst 14 Februari, 2023 On 2/2/2023 at 8:27 AM, Sjaak_Trekhaak said: Ben benieuwd, ik heb dezelfde besteld maar dan GT-PlusLine in mei 2022. Is onlangs nog uitgesteld naar begin april :'). Zojuist gebeld en te horen gekregen dat het ook uitgesteld is naar begin april :'). Dit is wel heel sneu.. Quote
R. J. Geplaatst 14 Februari, 2023 Geplaatst 14 Februari, 2023 2 uur geleden, zei A-ER: Zojuist gebeld en te horen gekregen dat het ook uitgesteld is naar begin april :'). Dit is wel heel sneu.. Balen hé! De mijne kan ik na 1.5 jaar wachten 8 Maart ophalen Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 22 Februari, 2023 Geplaatst 22 Februari, 2023 On 2/14/2023 at 2:00 PM, A-ER said: Zojuist gebeld en te horen gekregen dat het ook uitgesteld is naar begin april :'). Dit is wel heel sneu.. Daar maar vanuit gaan dan Gezien we exact dezelfde auto hebben besteld Quote
A-ER Geplaatst 3 Maart, 2023 Geplaatst 3 Maart, 2023 On 2/22/2023 at 3:42 PM, Sjaak_Trekhaak said: Daar maar vanuit gaan dan Gezien we exact dezelfde auto hebben besteld Inmiddels is het nu weer half april. Bij jou ook? Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 3 Maart, 2023 Geplaatst 3 Maart, 2023 1 hour ago, A-ER said: Inmiddels is het nu weer half april. Bij jou ook? Nog geen andere update gehad. Laatste bericht is nog steeds week 14. Quote
A-ER Geplaatst 17 Maart, 2023 Geplaatst 17 Maart, 2023 Inmiddels is de leverweek met een week vervroegd en lijkt het volgens de dealer niet meer in de backorder te liggen. 9 April lijkt de leverdatum te zijn. Nog geen chassis nummer maar er lijkt wel hoop te zijn. Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 18 Maart, 2023 Geplaatst 18 Maart, 2023 On 3/17/2023 at 3:00 PM, A-ER said: Inmiddels is de leverweek met een week vervroegd en lijkt het volgens de dealer niet meer in de backorder te liggen. 9 April lijkt de leverdatum te zijn. Nog geen chassis nummer maar er lijkt wel hoop te zijn. Hoop met je mee, mijn auto lijkt in dezelfde batch te zitten:)! Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 23 Maart, 2023 Geplaatst 23 Maart, 2023 @A-ER heb jij verder nog wat gehoord? Wie is de leverende dealer voor jou? Quote
Foursie Geplaatst 23 Maart, 2023 Geplaatst 23 Maart, 2023 Nog steeds geen update vin nummer compound etc etc besteld Juni ‘22 Proceed gtplusline dct7 aut. Dark penta metal. staat bij mij nog steeds op 21-4, had dan toch allang een vinnummer bekend moeten zijn? eerdere data: oktober, november, januari, februari en dan nu 21 April. iemand hier dezelfde verwachte levertijden? Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 24 Maart, 2023 Geplaatst 24 Maart, 2023 (aangepast) Jep, en weet verder ook van niks :e 24 Maart, 2023 aangepast door Sjaak_Trekhaak Quote
A-ER Geplaatst 24 Maart, 2023 Geplaatst 24 Maart, 2023 On 3/23/2023 at 1:08 PM, Sjaak_Trekhaak said: @A-ER heb jij verder nog wat gehoord? Wie is de leverende dealer voor jou? Zojuist de dealer (Janssen Kerres) gesproken en die heeft bevestigd dat de auto in de haven zit en de auto zeker in april geleverd zal worden! Nu is het eindelijk aftellen Het kan best dat wij in dezelfde batch zullen zitten. Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 24 Maart, 2023 Geplaatst 24 Maart, 2023 Just now, A-ER said: Zojuist de dealer (Janssen Kerres) gesproken en die heeft bevestigd dat de auto in de haven zit en de auto zeker in april geleverd zal worden! Nu is het eindelijk aftellen Het kan best dat wij in dezelfde batch zullen zitten. Heel vet! Mijn auto komt ook via Janssen Kerres! Quote
A-ER Geplaatst 24 Maart, 2023 Geplaatst 24 Maart, 2023 Just now, Sjaak_Trekhaak said: Heel vet! Mijn auto komt ook via Janssen Kerres! Heerlijk! Dat wordt dus over paar weken rijden in onze langverwachte auto's! *Klopt af* 1 Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 29 Maart, 2023 Geplaatst 29 Maart, 2023 On 3/24/2023 at 1:46 PM, A-ER said: Zojuist de dealer (Janssen Kerres) gesproken en die heeft bevestigd dat de auto in de haven zit en de auto zeker in april geleverd zal worden! Nu is het eindelijk aftellen Het kan best dat wij in dezelfde batch zullen zitten. Had ook navraag gedaan, omdat ik verder niks gehoord had. Verwachte binnenkomst is medio april, dan is uitlevering waarschijnlijk in mei. Telefoontje even afwachten. Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 31 Maart, 2023 Geplaatst 31 Maart, 2023 (aangepast) Vanuit de leasemaatschappij nu ook van week 8, naar week 14, naar week 18 te horen gekregen. Week 22 zou ik een jaar wachten, maar hopen dat dit het laatste uitstel was. Had ik maar een SUV moeten bestellen 31 Maart, 2023 aangepast door Sjaak_Trekhaak Quote
Foursie Geplaatst 31 Maart, 2023 Geplaatst 31 Maart, 2023 Toevallig hebben ze vanmiddag gebeld dat hij binnen is, 11 april een afspraak om hem bij de dealer af te halen, blij mee! 2 Quote
A-ER Geplaatst 11 April, 2023 Geplaatst 11 April, 2023 Zojuist gebeld, te horen gekregen dat hij nog steeds in de haven staat en ieder moment vervoerd kan worden naar de dealer. Even wachten dus. Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 11 April, 2023 Geplaatst 11 April, 2023 6 minutes ago, A-ER said: Zojuist gebeld, te horen gekregen dat hij nog steeds in de haven staat en ieder moment vervoerd kan worden naar de dealer. Even wachten dus. Oke, dan duurt het niet lang meer. Ik hoop dat die van mij daar ook staat :)! Bedankt voor je update. Quote
The_Duke Geplaatst 12 April, 2023 Geplaatst 12 April, 2023 Ik heb op 24 maart te horen gekregen dat mijn in aug. 2022 bestelde Proceed 1.5 gtplusline dct7 in de haven van Rotterdam stond. Komende maandag 17 april word hij bij mij thuis afgeleverd. 2 Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 12 April, 2023 Geplaatst 12 April, 2023 42 minutes ago, The_Duke said: Ik heb op 24 maart te horen gekregen dat mijn in aug. 2022 bestelde Proceed 1.5 gtplusline dct7 in de haven van Rotterdam stond. Komende maandag 17 april word hij bij mij thuis afgeleverd. Gaaf man. Beetje gek dat de in mei/juni bestelde auto van mij er dan nog niet is - zelfde uitvoering xD! Quote
The_Duke Geplaatst 12 April, 2023 Geplaatst 12 April, 2023 39 minuten geleden, zei Sjaak_Trekhaak: Gaaf man. Beetje gek dat de in mei/juni bestelde auto van mij er dan nog niet is - zelfde uitvoering xD! Mijn bestelling was al door de importeur pre-ordered in april 2022 1 Quote
The_Duke Geplaatst 19 April, 2023 Geplaatst 19 April, 2023 Mijn Kia ProCeed 1.5 GTPlusLine DCT7 in Penta Metal is geleverd. 9 maanden gewacht maar het was het waard, wat een schitterende auto. De eerste 500km zitten er al weer op. Genoeg gel*lt, foto's! 2 Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 20 April, 2023 Geplaatst 20 April, 2023 Mooie wagen @The_Duke! Veel plezier er van :)! Quote
The_Duke Geplaatst 20 April, 2023 Geplaatst 20 April, 2023 1 uur terug, zei Sjaak_Trekhaak: Mooie wagen @The_Duke! Veel plezier er van :)! had jij nou ook deze uitvoering besteld ZONDER pano dak? ik had dus geen pano dak besteld maar toch gekregen. Het viel me al een paar maanden geleden op dat de gtplusline op de site van Kia niet meer te bestellen is zonder pano dak en dat daarmee ook de catalogus prijs met 2k is toegenomen. Aan de ene kant ben ik blij dat er toch een pano dak in zit want het is echt ongeloofelijk gaaf en het maakt de donkere auto van binnen toch echt een heel stuk lichter en ruimer maar aan de andere kant heb ik niet exact gekregen wat ik heb besteld en gaat het me meer bijtelling kosten. Ik ga dit morgen even overleggen met mijn eigen werkgever. Het is verder wel echt een waanzinnig gave auto, ik heb echt het gevoel met een dure sportwagen op pad te zijn. Ik en iedereen om me heen vind de auto ook enorm groot terwijl mijn vorige auto, een Skoda Octavia Combi, toch echt iets groter is. Het zijn denk ik de grote velgen en de flinke bumpers en sideskirts die hem optisch groter doen lijken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.