@Mike Geplaatst 19 November, 2019 Geplaatst 19 November, 2019 Weet iemand hoe de accu vast zit in de Venga. ik wil er een nieuwe inzetten. Quote
xtra40 Geplaatst 19 November, 2019 Geplaatst 19 November, 2019 Weet iemand hoe de accu vast zit in de Venga. ik wil er een nieuwe inzetten.Net als elke accu met in het midden 1 bout door een plaatje heen die over de lip onder aan de accu zit meestal aan de voorzijde van de accuVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Herr Flick Geplaatst 28 November, 2019 Geplaatst 28 November, 2019 Accu zit op een vreemde manier vast. achter de boordcomputer 2 schroeven in losdraaien dop 13. Je komt er moeilijk bij. Quote
@Mike Geplaatst 29 November, 2019 Topic Starter Geplaatst 29 November, 2019 Heb ik gemerkt inderdaad. Achter de accu twee bouten en dan nog het beugeltje los wat tegen de veerpoot zit. je kan er heel lastig bij. maar is best zelf te doen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.