Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
11 uur geleden, Steeck03 zei:

Klopt e mijne zou nu bijna 6 jaar zijn. Die verwarming/AC functie mis ik wel een beetje. Samen er de ruimte. Maar ja kan niet alles hebben. Rijden doet d Kia prima en d actieradius is super.

Dan had je de Outlander moeten houden, heb ik ook gedaan....:smile:

Geplaatst

Ik heb sins een anderhalve week een niro HEV ik gebruik ook de uvo app van kia.

Opde app zie je bij remote de motor,de deuren,en de klimaatregeling maar ik kan enkel de deuren van op afstand bedienen.

Klimaat en motor niet,motor vindt ik nu niet zo belangrijk ,maar klimaat had mooi geweest misschien bij een volgende update.

Screenshot_20200608-100329.jpg

Geplaatst (aangepast)

@Toby Je zit hier op het EV-forum, dat heb je wel door hoop ik? :roll:

En een EV heeft geen motor die gestart moet (kan) worden. Bij een EV werken een aantal dingen toch net anders dan bij een HEV of PHEV.

aangepast door Hippe lip
Geplaatst
11 uur geleden, Case zei:

Dan had je de Outlander moeten houden, heb ik ook gedaan....:smile:

Met de huidige bijtelling? Niet echt leuk. Ik kan prima leven met een kachel die ik niet spontaan kan aanzetten. Zeker als dat 300 euro scheelt

Geplaatst
2 uur geleden, Steeck03 zei:

Met de huidige bijtelling? Niet echt leuk. Ik kan prima leven met een kachel die ik niet spontaan kan aanzetten. Zeker als dat 300 euro scheelt

Ik heb de auto's in mijn eenmanszaak. De bijtelling voor de Outlander is weliswaar 25℅, maar voor de eigenaar nooit meer dan de werkelijke kosten, dus valt erg mee, omdat de auto fiscaal al is afgeschreven.

Geplaatst
Ik heb sins een anderhalve week een niro HEV ik gebruik ook de uvo app van kia.
Opde app zie je bij remote de motor,de deuren,en de klimaatregeling maar ik kan enkel de deuren van op afstand bedienen.
Klimaat en motor niet,motor vindt ik nu niet zo belangrijk ,maar klimaat had mooi geweest misschien bij een volgende update.
Screenshot_20200608-100329.thumb.jpg.151a26fe7dc7faec5e4022ecd0c54083.jpg

Dit kan alleen bij de EV . Omdat die voor de verwarming en koeling zijn accu gebruikt .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...