Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Blijft bijzonder dat een dealer dit hardop tegen een klant durft te zeggen.
"ja, ik wist dat de remmen het niet doen, maar de importeur vind van wel, dus ik doe er niks mee."
"ja, ik wist dat de motor snel ploft, maar de importeur vind van niet, dus ik doe er niks mee."
"ja, ik wist dat de wielbouten niet goed vast zitten, maar de importeur vind van wel, dus ik doe er niks mee."

• Like 1
Geplaatst

Vanmiddag gesprek gehad met de dealer. Gezegd dat ik niets te maken heb met kia nederland. Na wat aandringen kwam er toch een voorstel. 2 nieuwe banden waarvan 1 gratis en gratis uitlijnen. Kosten voor mij toch nog 200,00 incl monteren want de band is uiteraard zonder korting en dealer prijs ipv bandenboer prijs. Netjes of sigaar uit eigen doos? Normaal had ik de banden pas over 2-3 jaar moeten vervangen. 

Geplaatst (aangepast)
20 uur geleden, zei Eugene45:

Vandaag tijdens een beurt de banden laten vervangen. Ik wilde de gecupte achterbannen naar voren laten zetten, maar de monteur beweert dat dan het geluid nog erger wordt en adviseert de nieuwe banden voor te zetten. Heb dat maar laten doen, eens kijken wat het brengt.

Klopt niet echt, is mijn beleving. Ik ging met mijn gecupte banden rechtstreeks naar de bandenboer. Die heeft voor en achter verwisseld. Daarna vond ik de auto wat stiller (minder bandengeluid). Ik heb toen de voorbanden wat ‘opgeschuurd’ door tractiecontrole uit te zetten en volgas op te trekken op een plek waar ik ruimte had en niemand hinderde.

Dat leverde ook weer een beetje verbetering.

aangepast door Hippe lip
  • Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...