Ga naar inhoud

De auto boot uit korea


Mark Janssen

Aanbevolen Berichten

9 uur geleden, Mark Janssen zei:

Volgens de datum zou het 13 april zijn dat hij aan komt in Nederland en de dealer gaf aan eind april begin mei de auto ophalen 

 

Dan staat die van ons wss op een andere boot. Die van ons zou begin april binnenkomen 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


36 minuten geleden, deVee zei:

Als de hybrid ook uit de fabriek in PYEONGTAEK komt net zoals de E-niro staat hij op de morning Lynn die aankomt op 19-4 in Rotterdam

Via marine traffic kan je dit schip volgen

Laten we het niet hopen. Want die van mijn staat gepland dat hij binnen komt op 1 april. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 10-3-2020 om 18:46, Mark Janssen zei:

Hallo kia rijders 

Ik heb een vraag ik heb met mijn lieve vrouw een mooie niro besteld nou zou het leuk zijn om de auto te volgen van uit korea weet iemand welk schip er nu onderweg is naar Nederland heb het gevraagd bij de dealer maar die kon alleen een chassis nummer doorgeven 

Gr.mark 

Wanneer heb je de Niro besteld? Wij in februari.  Verwachting was half mei daar hij geleverd kon worden. 

Groet Michael

Link naar reactie
Delen op andere sites


14 minuten geleden, Vos zei:

Weet je ook toevallig of dit de eerste boot is die binnen komt? Of komen er meer boten eerder binnen? 

via het grote e-niro topic zie je: https://www.eukor.com/ek/homepage/01_ShippingService/portSchedule.do#none

vertrek PYEONGTAEK. Aankomst rotterdam. Ik weet niet of alle kia's via deze haven komen, maar dat m mijn e-niro in ieder geval wel

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, Vos zei:

Bedankt allemaal, ik ben benieuwd de dealer geeft nog steeds aan 1e week van april. Dan arriveert hij op de stoep van de dealer

Dan staat hij misschien al wel in de haven. Van boot naar dealer kan ook zo maar 3-4 weken duren

Link naar reactie
Delen op andere sites


18 uur geleden, Vos zei:

Ohw dat kan dus ook nog. Wist niet dat dat nog zo lang duurde.

ik heb de auto eind Jan. Besteld 

Volgens mij kan de Niro ook via Antwerpen komen. Daar komen bijna dagelijks boten aan van eukor. In Rotterdam alleen op 19-4.

Die van mij zou deze week bij de dealer moeten komen. Besteld in februari

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...