Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
1 uur terug, Stetman zei:

Volgens mij kan de Niro ook via Antwerpen komen. Daar komen bijna dagelijks boten aan van eukor. In Rotterdam alleen op 19-4.

Die van mij zou deze week bij de dealer moeten komen. Besteld in februari

Welke kleur en type heb jij? 

• Thanks 1
Geplaatst
Op 18-3-2020 om 13:37, Stetman zei:

Volgens mij kan de Niro ook via Antwerpen komen. Daar komen bijna dagelijks boten aan van eukor. In Rotterdam alleen op 19-4.

Die van mij zou deze week bij de dealer moeten komen. Besteld in februari

Wanneer in Februari heb je hem besteld en bij welke Kia Dealer? Ik op 17 februari in Breda. De verwachting was pas week 22 leveren maar kon nog veranderen.

Geplaatst
8 minuten geleden, Michael 1712 zei:

Wanneer in Februari heb je hem besteld en bij welke Kia Dealer? Ik op 17 februari in Breda. De verwachting was pas week 22 leveren maar kon nog veranderen.

Welke kleur en type heb je besteld? 

Geplaatst
Zojuist, Vos zei:

Welke kleur en type heb je besteld? 

Dynamicplusline en dan cerulean blue.

En jij? Ik hoop niet dat ze de grenzen dicht gooien voor materieel ivm corona. Dan kan het nog wel lang gaan duren.

Geplaatst
7 minuten geleden, Michael 1712 zei:

Wanneer besteld en verwachtte levertijd?

Eind Jan. / Levertijd eerst eind maart maar nu eerste week april

Geplaatst

Hier ook  niro sense kleur steel grey besteld 19 februari verwacht midden april.

Hier in Belgie zijn de kia dealers dicht tot 5 april i.v.m coronavirus ,bij problemen met uw wagen rechtstreeks naar het callcenter van kia bellen.

Ziet er dus ni goed uit wordt misschien nog verlengd.

Geplaatst (aangepast)
Op 18-3-2020 om 14:40, Vos zei:

Welke kleur en type heb jij? 

Executive Line deep cerullean blue

aangepast door Stetman
Geplaatst
2 uur geleden, Vos zei:

Is die van jou deze week binnen gekomen? 

Ik weet het niet. Dealer zou m moeten hebben en volgende week zou ik m op kunnen halen, maar nog geen Def afspraak

• 4 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst

Mooie  wagen Mark veel plezier en veilige kilometers gewenst,zwart is altijd mooi mijn Niro zou  deze week ook binnen komen dezelfde maar in steel grey.

Geplaatst

Morge thanks jij ook wel effe een foto he ik heb er nog zijwindschermen opgezet voor de kinderen achter in ze hebben nog wel eens een beetje last van wagen ziek maar als de ramen open staan gaat het een stuk beter 

IMG_20200516_144414.jpg

IMG_20200516_144442.jpg

IMG_20200516_144448.jpg

IMG_20200516_144405.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...