Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Een paar maanden geleden ging het electrische raammechanisme stuk bestuurders deur, met 2 rechterhanden durfde ik dat wel aan te pakken
De operatie ging goed, raam werkt weer echter het geluid van de mid/bass (deur) doet het niet en de deur reageert ook niet meer op de afstand bediening (de andere deuren wel)
Het was slecht weer dus het klusje bleef liggen, vandaag een mooi momentje om dit nog eens na te zien

Alle stekkers zitten er goed in, toch blijft het probleem :(

Kan het zijn omdat de boel los is geweest dat er ergens iets opnieuw ingelezen/aangemeld moet worden zodat het weer werkt of moet ik het probleem elders zoeken

Geplaatst

Ik denk toch aan stekkers of andere verbindingen in de deur.
Inleren is bij Kia geen ding; bijna alles is hardwired.
En sowieso staan speakers daar al helemaal los van.

Geplaatst

Kijk de pinnen in de stekker overgang bij de scharnieren eerst eens na.
Als die goed zitten (allemaal even diep) zou ik IN de deur kijken naar de stekkerverbindingen van de afzonderlijke systemen. Misschien dat die met het werken aan andere dingen los zijn geraakt.

Geplaatst

Of daar bij een Cee'd een stekker zit weet ik niet 100% zeker, maar bij de meeste Kia's wel, dus ik ga daar wel van uit.

Echter als je die niet los hebt gehad is het waarschijnlijker dat je IN de deur iets hebt losgestoten.

Geplaatst

Een klein stukje verder gekomen, de stekker die je plaatst als je het deurpaneel terug zet (een plat (5 polig stekkertje ? aan de kant waar de deur open gaat (dus niet de scharnierkant)) viel er steeds uit, er miste blijkbaar een nokje om vast te klikken

Uiteindelijk het stekkertje vast gezet met een drupje lijm en zit er nu goed vast in
Dat geeft een kleine verandering, de deuren gaan nu op de sleutel wel allemaal tegelijk open en dicht echt er op de ab alleen de 3 andere deuren en niet de probleem deur, geluid ook nog steeds niks

Ik heb foto's van de stekkers en aansluitingen gemaakt, die zal ik later posten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...