Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik wil nieuwe ruitenwissers voor mijn Niro. Ik heb ze besteld en de achterruitenwisser is prima, maar de voor ruitenwissers zijn weliswaar de juiste maat maar zien er totaal anders uit. Ik mis de soort spoiler op de nieuwe ruitenwissers. Maar ik kan online niet vinden welke ruitenwissers ik nu moet hebben zodat ik dezelfde ruitenwissers heb als er origineel opzitten. Iemand een idee? (En ja ik kan naar de dealer, maar de ervaring leert dat het vervangen van ruitenwissers bij een dealer behoorlijk prijzig is)

Geplaatst

34 minuten geleden, SatJunk zei:

DEZE bevielen mij uitstekend, zaten op mijn vorige Niro

Zitten er bij mij ook op. :dup:

Geplaatst
9 uur geleden, chippie777 zei:

Ik wil nieuwe ruitenwissers voor mijn Niro. Ik heb ze besteld en de achterruitenwisser is prima, maar de voor ruitenwissers zijn weliswaar de juiste maat maar zien er totaal anders uit. Ik mis de soort spoiler op de nieuwe ruitenwissers. Maar ik kan online niet vinden welke ruitenwissers ik nu moet hebben zodat ik dezelfde ruitenwissers heb als er origineel opzitten. Iemand een idee? (En ja ik kan naar de dealer, maar de ervaring leert dat het vervangen van ruitenwissers bij een dealer behoorlijk prijzig is)

Ik heb er ook naar gezocht en kwam op deze uit:  https://www.mijnautoonderdelen.nl/auto-onderdelen/denso-dur065r-ruitenwisserblad.htm?typeCode=58259

Deze komt que model overeen met de originele wissers, maar uiteindelijk heb ik, net als SatJunk en HenkM, toch voor een flat blade type van Bosch gekozen omdat die zeer goed uit de tests komt.

https://www.mijnautoonderdelen.nl/auto-onderdelen/bosch-3397118911-ruitenwisserblad.htm?typeCode=58259

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...