Marc Fellman Geplaatst 17 Mei, 2020 Geplaatst 17 Mei, 2020 Hallo allemaal, Ik hoop binnenkort een e-Niro te mogen gaan rijden. Het verzoek aan mijn werkgever gegeven om er één te bestellen en ben daarbij vreemd genoeg de eerste van de collega's die elektrisch gaat rijden dan. Ik moet zeggen dat de keuze voor de e-Niro er één is van het hoofd (het hart wilde eigenlijk de Mustang). Maar na een proefrit met de e-Niro denk ik dat het hart er ook al wel aan zou kunnen wennen :) Het gaat om een executive en in principe in de kleur blauw maar heb ook aangegeven dat de kleur rood ook mocht. Dat heb je als er meerdere kleuren zijn die je aanspreken en schoon ziet de wit metallic er ook erg mooi uit. Als ik hem heb zit ik nog wel te kijken naar een mooie oplossing voor USB aanlsuitingen achterin. Marc Quote
cobalt Geplaatst 17 Mei, 2020 Geplaatst 17 Mei, 2020 Ook wel een groot verschil. Een e-Niro of een Mustang.. Ik had denkik de andere keuze gemaakt Welkom! Quote
Murcielaygo Geplaatst 17 Mei, 2020 Geplaatst 17 Mei, 2020 Ik denk dat hij de Mustang Mach-E bedoelt. Ook een EV.Maar ik snap ook niet waarom Ford die naamgeving heeft gekozen. Quote
Marc Fellman Geplaatst 18 Mei, 2020 Topic Starter Geplaatst 18 Mei, 2020 Inderdaad de Mach E maar er zat toch wel een behoorlijk verschil in het bedrag dat de lease maatschappij had berekenend en dan nog de kans dat de levering pas volgend jaar zou zijn met een hogere bijtelling. En zo slecht is de e-niro toch niet? Quote
cobalt Geplaatst 19 Mei, 2020 Geplaatst 19 Mei, 2020 12 uur geleden, Marc Fellman zei: Inderdaad de Mach E maar er zat toch wel een behoorlijk verschil in het bedrag dat de lease maatschappij had berekenend en dan nog de kans dat de levering pas volgend jaar zou zijn met een hogere bijtelling. En zo slecht is de e-niro toch niet? Nee ik zeg niet dat die slecht is, maar ik zou toch liever de mustang hebben. (als het mogelijk was uiteraard). Maar pas volgend jaar.. hmm zou ik misschien ook gaan twijfelen. Ik vind 3maand nu al veel te lang Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.