Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik rij sinds enkele maanden een Ceed SW , bevalt goed alhoewel de bekende issues beginnen te irriteren:

Je voelt werkelijk alle oneffenheden of zelfs strepen via de banden/wielen terug in de auto/stuur.

Auto trekt naar rechts bij loslaten van stuur en bij "Automatisch" sturen zit de auto altijd tegen of op de rechter belijning (Software ?)

Maar mijn vraag is of ik ingebakken flitscamera's kan uitschakelen ?

In mij geval heb ik altijd een waarschuwing bij de afslag Almere-Hout op de A27 , deze wil ik deleten , maar hoe ?

Alvast bedankt voor de response.

Richard

Geplaatst

Maar rechts trekken heb ik niet dus dat zal uitlijning zijn. Hij rijdt bij mij ook veel maar rechts bij automatisch sturen.

Voor de fliter is hrt bij mij zo dat als ik de fliter op het scherm zie ik ook links een knopje zie. Als ik daar op druk wordt de flitser verwijderd

• 2 weken later...
Geplaatst

Hi, ik ben er nu een paar keer langsgereden maar als ik op het cameraatje druk aan de linkerkant komt er alleen maar eentje bij...... :-)

Zou je een foto kunnen maken van het "weg camera" knopje ?

Gr,

Richard

Geplaatst

Je moet even naar het camera logotje kijken. Kan ook zijn dat die een populaire flitslocatie aangeeft. Doet mijn Stonic (GEN5 navigatie) wel.

Geplaatst
Op 2-6-2020 om 22:53, Richard's KIA zei:

Hi, ik ben er nu een paar keer langsgereden maar als ik op het cameraatje druk aan de linkerkant komt er alleen maar eentje bij...... :-)

Zou je een foto kunnen maken van het "weg camera" knopje ?

Gr,

Richard

Als ik dichtbij de camera rijdt(zeg 100m) en dan op het scherm het camera logo met het plusje erin klik staat er verwijderen van flitslocatie gemeld.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...