Mark_M Geplaatst 3 Juni, 2020 Geplaatst 3 Juni, 2020 Hi, Handleiding doorlopen en zoekactie verder; Kan ik nog steeds geen SD-kaart slot vinden in de my2020. Is deze wel aanwezig? Zo ja, weet iemand mij te wijzen waar deze zich ergens bevind? Alvast bedankt voor de hulp, Mark Quote
tijdjes123 Geplaatst 4 Juni, 2020 Geplaatst 4 Juni, 2020 (aangepast) 12 uur geleden, Mark_M zei: Hi, Handleiding doorlopen en zoekactie verder; Kan ik nog steeds geen SD-kaart slot vinden in de my2020. Is deze wel aanwezig? Zo ja, weet iemand mij te wijzen waar deze zich ergens bevind? Alvast bedankt voor de hulp, Mark Er zit geen SD kaart meer in volgens mij. in de oude zat dit inderdaad nog maar in het 2020 model niet meer. Waarom zou je dit willen gebruiken als ik vragen mag? 4 Juni, 2020 aangepast door tijdjes123 Quote
Moo Geplaatst 4 Juni, 2020 Geplaatst 4 Juni, 2020 Zover ik weet hebben de My2020 geen Sd-kaart slot. Tijdens het update procedure moeten jullie met een USB-stick updaten ipv een SD-kaart. Quote
Yuanes Geplaatst 5 Juni, 2020 Geplaatst 5 Juni, 2020 (aangepast) Op 3-6-2020 om 21:52, Mark_M zei: Hi, Handleiding doorlopen en zoekactie verder; Kan ik nog steeds geen SD-kaart slot vinden in de my2020. Is deze wel aanwezig? Zo ja, weet iemand mij te wijzen waar deze zich ergens bevind? Alvast bedankt voor de hulp, Mark In de GEN5 Wide heb je enkel interne geheugen. 5 Juni, 2020 aangepast door Yuanes Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.