Starry Geplaatst 1 Juli, 2020 Geplaatst 1 Juli, 2020 Is het mogelijk om de bochtenverlichting uit te schakelen? Ik vind het zo’n nutteloze gadget en ik vind het er maar raar uitzien. Quote
tijdjes123 Geplaatst 1 Juli, 2020 Geplaatst 1 Juli, 2020 Volgens mij werkt dat als je je lichten op off zet. Anders kan het niet. Quote
Stefan van Nieuwenhuizen Geplaatst 1 Juli, 2020 Geplaatst 1 Juli, 2020 (aangepast) Is de bochten lichten unit tevens de mistlampen voor? dit werkt natuurlijk niet als je mistlampen voor aan hebt, ook nog halogeen verlichting... 1 Juli, 2020 aangepast door Stefan van Nieuwenhuizen Quote
tijdjes123 Geplaatst 1 Juli, 2020 Geplaatst 1 Juli, 2020 3 uur geleden, Stefan van Nieuwenhuizen zei: Is de bochten lichten unit tevens de mistlampen voor? dit werkt natuurlijk niet als je mistlampen voor aan hebt, ook nog halogeen verlichting... Bochtenverlichting zijn volgens mij ook inderdaad de mistlampen. Quote
Tuurke Geplaatst 1 Juli, 2020 Geplaatst 1 Juli, 2020 Werkt de bochtenverlichting niet alleen als de lichtschakelaar op "automatisch" staat? Of was dat bij model 2? Quote
thewizardbc Geplaatst 1 Juli, 2020 Geplaatst 1 Juli, 2020 Is het mogelijk om de bochtenverlichting uit te schakelen? Ik vind het zo’n nutteloze gadget en ik vind het er maar raar uitzien. In het uiterste geval kan je de lampen eruit draaien. Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk Quote
tijdjes123 Geplaatst 1 Juli, 2020 Geplaatst 1 Juli, 2020 13 minuten geleden, thewizardbc zei: In het uiterste geval kan je de lampen eruit draaien. Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk Je hebt dan alleen ook geen mistlampen voor meer. Quote
thewizardbc Geplaatst 1 Juli, 2020 Geplaatst 1 Juli, 2020 Je hebt dan alleen ook geen mistlampen voor meer.Wanneer heb je die echt nodig? Ik rij meer dan 50.000 km per jaar en heb ze nooit gemist/nodig gehad.Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.