Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
17 uur geleden, Machlo zei:

Heb je er al eens op gedrukt??;-)

ja hoor , en niets gebeurd !!   lol

• Confused 1
Geplaatst
Op 9-7-2020 om 17:45, bert111bel zei:

wie weet waar voor dit dient en wat het is ?

20200709_113758_LI.jpg

echt niemand die weet wat het is of is het een domme vraag waar niemand op wilt antwoorden ???   :-)

Geplaatst

Ik heb geen fabrieksnavi, maar kan me herinneren dat er een instelling was die bolletjes achterliet op de kaart als een soort van trackback, dat je kon zien hoe je gereden was. Misschien is dat die knop?

Of anders iets als de verstelling van de schaal of iets dergelijks?

Geplaatst
17 uur geleden, Murcielaygo zei:

Ik heb geen fabrieksnavi, maar kan me herinneren dat er een instelling was die bolletjes achterliet op de kaart als een soort van trackback, dat je kon zien hoe je gereden was. Misschien is dat die knop?

Of anders iets als de verstelling van de schaal of iets dergelijks?

geen idee wat het is , als ik er op druk gaat het rood naast de bolletjes uit en dat is het ....

Geplaatst

Het lijkt erop dat de knop ernaast de weergave methode is van alle 6 de knoppen boven elkaar. Daar staat ook zo'n (nu uit) rood aan lampje naast. Je zou zeggen dat deze twee knoppen elkaars tegengestelde zijn of zo......

Wat gebeurt er als je op die knop drukt?

Geplaatst
23 uur geleden, Machlo zei:

Het lijkt erop dat de knop ernaast de weergave methode is van alle 6 de knoppen boven elkaar. Daar staat ook zo'n (nu uit) rood aan lampje naast. Je zou zeggen dat deze twee knoppen elkaars tegengestelde zijn of zo......

Wat gebeurt er als je op die knop drukt?

als ik op de knop ernaast duw ( die dat het lijkt dat ook zou kunnen branden ) gebeurd er helemaal niets !! brand niet / doet niets !!    hahaha

Geplaatst
1 uur terug, bert111bel zei:

als ik op de knop ernaast duw ( die dat het lijkt dat ook zou kunnen branden ) gebeurd er helemaal niets !! brand niet / doet niets !!    hahaha

Hahahahahaha........die navigatie doet het wél? Is ook niet nep? 

Wat maf zeg.....geen idee verder hier :cry:

Geplaatst
14 uur geleden, gjklasens zei:

Tijdens navigeren krijg je dan meer info te zien.
Tanstations, restaurants, volgend afslag
Heb je uitgebreide info of je hebt alleen de volgende aktie

ha ok , dat ga ik eens bekijken .... zou zo maar kunnen ... maar ik begrijp niet dat niemand anders dat ook heeft ?   vreemd hoor

Geplaatst

Met deze "schakelaar" kan jij de actuele verkeersgegevens in- en uitschakelen, wanneer jij met Live-traffic verbonden bent!

• Like 1
Geplaatst

Maar volgens mij ook maar alleen als je een
route hebt.

Ik heb altijd live aanstaan en kan niet inschakelen.
Enkel wanneer ik een route heb gepland dan pakt
hij actuele verkeer op de route

Geplaatst

Bij geactiveerd knopje zie ik straten groen (misschien ook geel of rood), anders zijn de staten grijs ...

Geplaatst
2 minuten geleden, Gerd Bartels zei:

Bij geactiveerd knopje zie ik straten groen (misschien ook geel of rood), anders zijn de staten grijs ...

Verkeersdrukte?

Geplaatst (aangepast)

Deze week bij onderhoudsbeurt software update gehad en sindsdien ook deze vage knop. Vanalles geprobeerd, maar ik zie geen effect of het nu uit of aan stastv(rood). Geen extra venstertje, routespoor, knopjes, verkeersdrukte of wat dan ook. Weet intussen met zekerheid wat het is of kent een handleiding van deze versie van de navigatie?

20200724_203634.thumb.jpg.b330bc8ea6d9b5eee59c9f64ce12281d.jpg

Nu met correcte foto 

20200724_202344.jpg

aangepast door Dumont
Correctie
Geplaatst
44 minutes ago, Dumont said:

Deze week bij onderhoudsbeurt software update gehad en sindsdien ook deze vage knop. Vanalles geprobeerd, maar ik zie geen effect of het nu uit of aan stastv(rood). Geen extra venstertje, routespoor, knopjes, verkeersdrukte of wat dan ook. Weet intussen met zekerheid wat het is of kent een handleiding van deze versie van de navigatie?

20200724_203634.thumb.jpg.b330bc8ea6d9b5eee59c9f64ce12281d.jpg

Nu met correcte foto 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...