Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben toe aan mijn 2e service beurt, kleine beurt is dat.
Nu ben ik vanmiddag even langs de dealer geweest en die zei mij dat er geen service in het landelijk systeem staat over mijn Niro m.a.w. hij zou de eerste beurt niet hebben gehad en dat kan een probleem geven als ik garantie moet claimen.
Maar in mijn boekje staat die 1e beurt wel afgestempeld, 3 dagen voor ik hem ophaalde compleet met km stand en werknummer en stempel. Volgens de dealer is dat niet waterdicht.
Mijn vraag is of daardoor mijn garantie in gevaar is gekomen ?

PS, er staat ook een stempel in het boekje dat de carrosserie inspectie is uitgevoerd, dat moet na 12 maanden worden gedaan maar is bij mij na 8 maanden gedaan gelijk met de 1e service beurt.

Geplaatst

Aan jou ?? Daar ben ik me niet bewust van. Ik stel een nieuwe open vraag in het Niro forum met de hoop dat iemand dit ook al eens heeft meegemaakt en dat heeft opgelost

Geplaatst

Ik heb iets soort gelijks gehad, bleek dat de uitvoerende dealer de beurt niet correct verwerkt had in het landelijk Kia systeem. Dat hebben ze uiteindelijk aangepast waarna alles weer correct stond. Dus terug naar de uitvoerende dealer van de eerste beurt en die deze beurt correct in het systeem laten zetten.

• 2 weken later...
Geplaatst

Vandaag de kleine beurt laten doen en het blijkt dat er een foutje is geweest waardoor mijn kenteken er 2 keer in stond waarvan één wel goed was en de andere niet.
Het is nu gecorrigeerd en alles staat nu weer goed in het KIA systeem

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...