Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo een vraagje aan de Niro rijders .

ik rijdt namelijk een Niro van vorig jaar (wordt nu 8 maand ) en heb wintervelgen steken vrij open model zo dat je de riemschijven goed ziet.

Nu vindt ik dat deze al aardig vol roest staan wat natuurlijk in de eerste plaats een lelijk zicht is en Voor een nieuwe wagen toch niet kan vindt ik ,zijn er Niro rijders die dit ook hebben.

4A6014FD-C833-4CEF-ACD6-A592B85EDFE8.jpeg

B07497E3-9574-4671-8EB0-B1CF27B98394.jpeg

Geplaatst

als je van je roestige schijven af wilt zul je carbon schijven moeten nemen

verder is deze roest normaal 

wat je e.v.t kunt doen is de roest verwijderen en dat deel behandelen met hitte bestendige verf 

Geplaatst

Persoonlijk vind ik deze open velgen lelijk. Verder zorgen ze voor een iets hoger verbruik dan de originele (winter)velgen.

En roest op de velgen is 100% normaal. Met mijn eigen auto gebruik ik de remmen bijna niet (ik rem op de recuperatie/regeneratie van energie waarmee de accu's worden opgeladen). Dan zijn zelfs de grote glimmende zijkanten soms iets verroest. Heb je ook als de auto een paar dagen stilstaat met regen.

Geplaatst

Ik ben het met  Flying_Dutchman eens, daarom  heb ik nooit open velgen omdat dit ook voor vuil(zand) zorgt op de schijven en ze daardoor ook meer inslijten.

Het bete is een dichte velg ivm zuinigheid. Citaat uit onderstaande link  "Een eenvoudige upgrade is het aanpassen van de velgen. Hoe minder randjes en dingetjes, hoe beter. De Mooneyes op de foto zijn wat dat betreft perfect. Je kent deze type velgen waarschijnlijk van de topspeed runs op Bonneville. Al tientallen jaren worden dit soort velgen gebruikt om een hogere topsnelheid te halen op de beroemde zoutvlakte in de Verenigde Staten."

https://www.autoblog.nl/deze-velgen-breng-je-mogelijk-verder-in-een-elektrische-auto

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...