Jump to content

Ook nieuw hier.

Share

Recommended Posts

Hoi heb een vraagje,

bezit een Kia Sorento waar ik een probleem bij ondervindt.

mijn parkeersensoren achteruitrijcamera en achteruitrijverlichting doet het dus niet meer.

lijkt mij dat dit een zekering geval is of zit hier een aparte module of iets tussen.

weet iemand dit?

Ik zou beginnen met de zekering nakijken.
Volgende verdachte als de zekering nog heel is is de schakelaar op de versnellingsbak.

Overigens; als de zekering WEL stuk is heeft dat een reden, dus dat moet je dan wel even nakijken...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By markblankvoort
      Hallo Allemaal, 

Ik ben Mark 37 Jaar, Woonachtig in Omgeving Doetinchem (Gelderland). Werkzaam bij de Koninklijke Luchtmacht.
      Sinds 2 weken een Kia Optima GT Line 2017. 
      Helaas al wel terug naar de Dealer moeten sturen voor een vreemde Radio klacht, hopelijk wordt dat snel opgelost. 

Hoop hier veel te leren op dit Forum. 

Mvg.
      Mark

• By Kia pro-ceed driver
      Aangeboden voor Kia Ceed SW (ED) 2007-09 - 2012-12
      Koplampen merk Johns Links & Rechts nieuw in doos aankoop factuur is aanwezig
      Nieuwprijs was € 210,79
      Vraagprijs € 175 ,00

• By rob2u
      Hallo mede-forummers,
      Ik heb al wel veel gelezen en een paar zaken gepost maar nog geen 'voorstelrondje' gedaan!
      Ik ben sinds 14-mei de blije eigenaar van een e-Niro 64kW Executive met Warmtepomp 'Black Edition'. Dat laatste is niet een officiële uitvoering maar heb ik zelf samengesteld (alhoewel ook afgekeken van een paar collega KIA rijders). Wat is daar speciaal aan?
      zwart gespoten dakrails alle blauw gekleurde accenten voor en achter zwart gespoten raamstijlen zwart gewrapped 18" Katana velgen met deels zwarte spaken labels van de achterklep verwijderd KIA Azië badges op voor- en achterklep, velgen en stuur Ik ben superblij met het resultaat, maakt deze e-Niro toch iets aparts.
      Daarbuiten rijdt de auto geweldig en ben ik nog volop alle features aan het ontdekken.
      Rob.

• By Stefan1979
      Goedemorgen beste forum leden.
      Mijn naam is Stefan
      Ik kom uit het altijd gezellige Brabant.
      Ben 42 jaar, getrouwd en heb 2 kids.
      Twee jongens,één van 8 en één van 11.
      Ik ben sinds enkele weken in bezit van een Kia Picanto Extreme 1.0 69 pk uit 2015.
      Vindt het een erg grappig autootje wat er leuk uitziet en lekker rijdt.
      Mijn vorige auto was een Nissan Pixo, dus kan wel zeggen dat dit een verademing is wat betreft luxe.
      Als gezins auto rijden we een Ford Focus 3.1 uit 2013.
      Heb al een upgrade uitgevoerd in de audio, deze is standaard kortgezegd ruk.
      De standaard radio vervangen door een exemplaar uit China.
      Een 9 inch android radio incl inbouw frame.
      Dit in combinatie met andere front en rear speakers van Pioneer is dit een wel geslaagde upgrade.
      De verlichting in de koplamp is vervangen voor een H7 led 6000k uitvoering voor een betere uitstraling en lichtbeeld.
      Staat ook beter in combinatie met de DRL.
      Helaas ben ik zoals meerdere hier tot de ontdekking gekomen dat Kia in mijn geval niet tot de zuinigste in zijn klassement valt. De Pixo was aanzienlijk zuiniger. Scheelt 140km op een tank dat de Picanto schadelijker is in verbruik. Weet niet of dit op te lossen is door een update of wat dan ook.
      En vindt de motor nogal als een oud naaimachine klinken.
      Vind dat de aandrijflijn nogal lawaaierig is. Aangegeven bij de dealer, die zegt dat dit normaal is en wel meevalt.
      Hoop hier veel wijzer te worden over de Picanto.
      Groeten uit Brabant

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

• By Stefan1979
      Goedemiddag forum leden,
      Ik wil me via deze weg even voorstellen.
      Mijn naam is Stefan
      Ik kom uit het altijd gezellige Brabant.
      Ben 42 jaar, getrouwd en heb 2 kids.
      Twee jongens,één van 8 en één van 11.
      Ik ben sinds enkele weken in bezit van een Kia Picanto Extreme 1.0 69 pk uit 2015.
      Vindt het een erg grappig autootje wat er leuk uitziet en lekker rijdt.
      Mijn vorige auto was een Nissan Pixo, dus kan wel zeggen dat dit een verademing is wat betreft luxe.
      Als gezins auto rijden we een Ford Focus 3.1 uit 2013.
      Heb al een upgrade uitgevoerd in de audio, deze is standaard kortgezegd ruk.
      De standaard radio vervangen door een exemplaar uit China.
      Een 9 inch android radio incl inbouw frame.
      Dit in combinatie met andere front en rear speakers van Pioneer is dit een wel geslaagde upgrade.
      De verlichting in de koplamp is vervangen voor een H7 led 6000k uitvoering voor een betere uitstraling en lichtbeeld.
      Staat ook beter in combinatie met de DRL.
      Helaas ben ik zoals meerdere hier tot de ontdekking gekomen dat Kia in mijn geval niet tot de zuinigste in zijn klassement valt. De Pixo was aanzienlijk zuiniger. Scheelt 140km op een tank dat de Picanto schadelijker is in verbruik. Weet niet of dit op te lossen is door een update of wat dan ook.
      En vindt de motor nogal als een oud naaimachine klinken.
      Vind dat de aandrijflijn nogal lawaaierig is. Aangegeven bij de dealer, die zegt dat dit normaal is en wel meevalt.
      Hoop hier veel wijzer te worden over de Picanto.
      Groeten uit Brabant

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

• Create New...