rob2u Geplaatst 14 Mei, 2021 Geplaatst 14 Mei, 2021 Hallo mede forum leden, Sinds vandaag heb ik mijn e-Niro Executive 64kW, ben er super blij mee! Natuurlijk ook even het laden (met een Zappi V2 wall box met vaste kabel) uittesten en daarbij meteen twee vragen: 1. Klopt het dat er geen vergrendeling op de stekker zit die in de Niro gaat? 2. kun je ergens instellen dat je tot Max. 80% wilt laden? Rob. Quote
Bram E-Niro Geplaatst 14 Mei, 2021 Geplaatst 14 Mei, 2021 Hallo mede forum leden, Sinds vandaag heb ik mijn e-Niro Executive 64kW, ben er super blij mee! Natuurlijk ook even het laden (met een Zappi V2 wall box met vaste kabel) uittesten en daarbij meteen twee vragen: 1. Klopt het dat er geen vergrendeling op de stekker zit die in de Niro gaat? 2. kun je ergens instellen dat je tot Max. 80% wilt laden? Rob. 1 jawel stekker vergrendeld zodra auto start met laden en ontgrendeld als ( hij klaar is met laden mits je dat zo hebt ingesteld met de knop onder de stuurkolom of als je de auto ontgrendeld ) 2 dit stel je in in de auto instellingen of via uvo app Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.