Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Op de Picanto Ja passen geen banden van 215 breed. De technologie van de Sound Comfort Technology ziet er niet bijster ingewikkeld uit. Ik dacht als ik nu een set banden koop en daar zelf een soortgelijk matje isolatiemateriaal inplak, dan zou dat toch een soortgelijk effect moeten hebben?

Iemand ervaring mee of meer over gehoord?

En wat zou het eigenlijk precies voor materiaal zijn? Waar zou ik dat kunnen kopen :-)

Zou een matje nog nadelige effecten kunnen hebben?

Zou het erg zijn als een matje bijvoorbeeld loslaat en een jaar wat 'wappert' aan de binnenkant? 

Geplaatst

Dus jij wilt zelf "een matje" in je banden plakken?
Naast het feit dat dat vragen om onbalans lijkt, is dat niet iets wat je IMHO zomaar doet.

Goodyear heeft hier waarschijnlijk jaren aan research en tonnen, zo niet miljoenen aan development in zitten. Ze bouwen dit meteen bij productie in de band in, dat lijkt me onmogelijk om als DHZ-er even te repliceren.
Klinkt gevaarlijk zelfs, zelf aan banden gaan klooien...

Geplaatst

lijkt mij geen haalbare kaart om zelf matjes in je banden te plakken. Als die mat loslaat en gaat wapperen denk ik dat je een hele kluif hebt om je auto nog op de weg te houden door de onbalans die dit teweeg brengt. En over onbalans gesproken, denk je dat je met zo'n matje erin je banden nog gebalanceerd krijgt?

Als je wilt plakken dan zou ik de wielkuipen van binnenuit voorzien van sound proofing. Lijkt mij een veiligere oplossing.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...