Jump to content

Verkeersinformatie op Niro navigatie systeem

Maarten69
 Share

Recommended Posts

Sinds 3 weken rijdt ik een nieuwe Kia Niro Executive en tot volle tevredenheid, nu is het mij eindelijk gelukt om op mijn Apple de UVO verbinding met de auto te maken, nu vraag ik mij af, wordt er nu ook op het navigatie scherm de verkeersinformatie weergegeven bv files en vertragingen door ongelukken of werkzaamheden ?

Wie heeft een duidelijke uitleg voor mij ?

Ja dit kan zeker, kom zojuist uit Elburg en kreeg de info over de file op de A1 van 30min vanwege werkzaamheden.

Kreeg ook een melding dat er op de vluchtstrook 100 m voor me een auto stil stond, dit was echt heel supersnel.

Ook trajectcontroles en flitsers werden doorgegeven ( buiten Flitsmeister om )

Het enigste is dat je zorgt dat je navigatie met wifi verbonden is, dit doe je o.a door een Mobiele Hotspot op je telefoon aan te maken en de Navigatie daarmee te verbinden

Gr. Barney

Barney

Bedankt, ik heb Mobiele Hotspot aanstaan op mijn telefoon, hoe maak daar verbinding met mij Navigatie, sorry voor dit soor vragen maar ik ben over de 70 en ben al blij

dat ik al zo ver ben

Maarten

2 uur geleden, Maarten69 zei:

Barney

Bedankt, ik heb Mobiele Hotspot aanstaan op mijn telefoon, hoe maak daar verbinding met mij Navigatie, sorry voor dit soor vragen maar ik ben over de 70 en ben al blij

dat ik al zo ver ben

Maarten

Met een nieuwe niro heb je geen hotspot nodig. Auto heeft zelf internetverbinding en haalt automatisch file info enzo op

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Cor de Zeeuw
      Hallo, we zijn op zoek naar 16 inch wieldoppen voor de kia niro, bouwjaar 2019. Deze kunnen alleen via de kia dealer verkregen worden. Het gaat om aerodynamische wieldoppen.  Zijn er alternatieven? En heeft iemand er ervaring mee? 
      We horen het graag.

Groeten, Cor.
    • By rob2u
      Vandaag op de A2 van Eindhoven naar Utrecht wel 8 keer flitspalen gemeld (en die irritante gong) maar geen enkele aangetroffen!
      Wat is hier aan de hand want voorheen was dat niet zo? Probleempje met de TomTom data?
    • By Prisanto
      Hallo, Ik heb een nieuwe Kia Niro Hybride Executieve besteld (gravity blue) en die wordt eind september geleverd.
      Ik zit te twijfelen of ik ook een ledverlichting voetruimte (voorzijde en achterzijde) en in en uitstapverlichting ga nemen.
      Heeft iemand er ervaring mee?
    • By HC Baco
      In de oude vertrouwde navigatie versie 12-2019 (de laatste VOOR de roze/paarse schermteksten) werkte de spraakopdrachten in de navigatie altijd prima.
      De afgelopen weken werken deze ineens niet meer, zowel in mijn privé Niro als een zakelijke E-Soul  (met beide zelfde versie).  
      Ingesproken adres wordt goed vertaald (komt op het scherm te staan) maar wordt niet meer gevonden.  Handmatig intoetsen werkt nog wel.
      Resetten vd unit levert niets op.......   
      Iemand dezelfde ervaring ?             Misschien stok achter de deur door Kia om een update uit te (laten) voeren ?? 

Hier nog even de versie gegevens :

• By Jojan265
      Ik heb een paar vragen over het navigatie scherm van MY21:
      Links bovenin het scherm staat tijdens het rijden een verkeersbord. Vaak zie je dat er nog een bord achter zit (zie bijlage). Als je op het bord klikt zie je een keuze menu met 2 of 3 borden (afhankelijk van de weg). Ik kan dan kiezen wat ik wil, maar er verandert niets. Vaak wordt ook nog de verkeerde snelheid aangegeven. Kan iemand mij misschien hier meer uitleg over geven?

Rechts in het navigatiescherm staat een verticale balk, met daarin het symbool met de pijl. De positie van deze pijl staat soms onderin, soms bovenin. Ik ben er nog niet achter wat dat aangeeft. Als je erop klikt krijg je informatie over de laadstations. Kan iemand mij vertellen wat de positie van de pijl in de balk betekent?

• Create New...