Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds 3 weken rijdt ik een nieuwe Kia Niro Executive en tot volle tevredenheid, nu is het mij eindelijk gelukt om op mijn Apple de UVO verbinding met de auto te maken, nu vraag ik mij af, wordt er nu ook op het navigatie scherm de verkeersinformatie weergegeven bv files en vertragingen door ongelukken of werkzaamheden ?

Wie heeft een duidelijke uitleg voor mij ?

Geplaatst

Ja dit kan zeker, kom zojuist uit Elburg en kreeg de info over de file op de A1 van 30min vanwege werkzaamheden.

Kreeg ook een melding dat er op de vluchtstrook 100 m voor me een auto stil stond, dit was echt heel supersnel.

Ook trajectcontroles en flitsers werden doorgegeven ( buiten Flitsmeister om )

Het enigste is dat je zorgt dat je navigatie met wifi verbonden is, dit doe je o.a door een Mobiele Hotspot op je telefoon aan te maken en de Navigatie daarmee te verbinden

Gr. Barney

Geplaatst

Barney

Bedankt, ik heb Mobiele Hotspot aanstaan op mijn telefoon, hoe maak daar verbinding met mij Navigatie, sorry voor dit soor vragen maar ik ben over de 70 en ben al blij

dat ik al zo ver ben

Maarten

Geplaatst

Had de Niro UVO, dan had hij een ingebouwde e-sim en live services zoals traffic automatisch ..

Geplaatst
2 uur geleden, Maarten69 zei:

Barney

Bedankt, ik heb Mobiele Hotspot aanstaan op mijn telefoon, hoe maak daar verbinding met mij Navigatie, sorry voor dit soor vragen maar ik ben over de 70 en ben al blij

dat ik al zo ver ben

Maarten

Met een nieuwe niro heb je geen hotspot nodig. Auto heeft zelf internetverbinding en haalt automatisch file info enzo op

• 2 jaar later...
Geplaatst

IMO niet nodig met de nieuwere Navigatie sofware, bij mij MY20, ergens gelezen en het klopt:

Camerawaarschuwingen
1. Druk op [ *] > [Navigatie] > [Navigatie]

2. Druk op [Waarschuwing radarcontrole] of [Waarschuwing gevarenzone]. 
Het scherm bericht gebruiken wordt weergegeven. Lees het goed en druk dan 
op [Akkoord] om de functie te gebruiken.
Opmerking
[Waarschuwing radarcontrole] of [Waarschuwing gevarenzone] wordt alleen weergegeven 
wanneer het Wi-Fi netwerk is verbonden.
Afhankelijk van de wetgeving van het land kan de [Waarschuwing radarcontrole] worden 
veranderd in [Waarschuwing gevarenzone].
Afhankelijk van de wetgeving van het land kan [Waarschuwing radarcontrole] 
of [Waarschuwing gevarenzone] niet beschikbaar zijn.

Geplaatst

Aanvulling, net flinke rit gemaakt in Duitsland, met testen van Niro.s NAV afgewisseld met Google Maps, en TomTom als vergelijk parallel aktief.

HEEEEEL duidelijk; TomTom had ze allemaal, met duidelijke tijdige vooraf waarschuwing, Niro miste er een flink aantal, hetzelfde maar wat minder bij GM.

Dat KLONK geluid erbij is ook niet echt om over naar huis te schrijven.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...