Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Weet iemand wat de spanning van de thuisbrenger van een Kia Niro (2018) moet zijn in de kofferbak, in manual staat 4,5 Bar maar dit is natuurlijk om mee te rijden.

Geplaatst

Als 'ie op 4,5 Bar moet staan om te rijden lijkt me DAT de spanning in de kofferbak. Anders staat de band niet hard genoeg op het moment dat je 'm nodig hebt.
Want maar weinig mensen zullen een compressor bij de hand hebben op het moment dat ze het wiel wisselen...

Geplaatst

Bedankt voor de reactie, vraag mij af of het goed voor de band als deze jaren op die spanning moet blijven.

• Like 1
Geplaatst
Bedankt voor de reactie, vraag mij af of het goed voor de band als deze jaren op die spanning moet blijven.

Grappig dat je je daar zorgen om maakt, aangezien de banden in gebruik OOK jaren op spanning staan. En die worden gebruikt, dus hebben veel meer te lijden...

Maar wel een valide punt; controleer ook de bandenspanning van je reservewiel met regelmaat; een leeg reservewiel is natuurlijk extra onhandig wanneer je het nodig hebt...
Geplaatst

Nou staan de andere banden wel op minder spanning, maar daarentegen staat een fietsband al snel op 5 bar of meer (wielrenner denk ik 9 bar?)

en daar vraagt ook niemand zich af hoe lang dat goed gaat, terwijl de bandjes een stuk dunner zijn.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...