Willembreda Geplaatst 20 Februari, 2022 Geplaatst 20 Februari, 2022 Beste allemaal. Ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe ruitenwisser voor achter op mijn sportage 2.7 V6 2007 Kan het helaas niet vinden, iedereen heeft hem op voorraad maar nergens de juiste aansluiting. Zelf s bij kia niet meer te leveren. Zoek ik verkeerd?? eventueel hele arm vervangen?? Wie heeft er tips. Alvast bedankt Quote
Bart Veldman Geplaatst 26 September, 2022 Geplaatst 26 September, 2022 ik kon hem ook niet vinden in de boeken, echter heb gewoon bij de auto-onderdelen-handel een gepakt die de goede lengte had en eigenlijk de meest standaard koppeling. Quote
Willem 4x4 Geplaatst 26 September, 2022 Geplaatst 26 September, 2022 Beste Bedankt oor je reactie. Heb diverse wissers geprobeerd maar het dwarsbuisje is steeds te dun. Hij valt er dan weer uit. Misschien hele arm vervangen? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.