Renebennie Geplaatst 1 Oktober, 2022 Geplaatst 1 Oktober, 2022 Het opladen van mijn Niro EV via het stopcontact lukt alleen met getal 6 in de display. Dit verhogen naar 8,10 of 11 lukt niet . Het apparaat springt steeds terug naar 6. Wie weet raad? of ligt dit aan mijn stopcontact/ elektrische installatie thuis? Quote
Peter-036 Geplaatst 1 Oktober, 2022 Geplaatst 1 Oktober, 2022 En verhoog je dat getal wel vóór je de stekker in de auto steekt? Want anders werkt dat niet. Quote
Renebennie Geplaatst 1 Oktober, 2022 Topic Starter Geplaatst 1 Oktober, 2022 Ja dat doe ik. Hij staat even op 8,10 of 11 maar springt dan voordat ik de stekker in de auto stop terug naar 6 Quote
Peter-036 Geplaatst 1 Oktober, 2022 Geplaatst 1 Oktober, 2022 Dan is er inderdaad iets niet helemaal goed. Doet 'ie dat in alle stopcontacten met randaarde bij jou thuis? Kun je bij een kennis checken of het aan de lader ligt? Even inpluggen en zien of hij dan wel op meer dan 6 Ampere blijft staan. Quote
Renebennie Geplaatst 1 Oktober, 2022 Topic Starter Geplaatst 1 Oktober, 2022 Bedankt voor de tips. Ik volg je advies op. Quote
Murcielaygo Geplaatst 1 Oktober, 2022 Geplaatst 1 Oktober, 2022 Ik meen me te herinneren uit een andere topic dat je na selectie van de laadstroom deze moet bevestigen door de knop enkele seconden ingedrukt te houden. Quote
Renebennie Geplaatst 1 Oktober, 2022 Topic Starter Geplaatst 1 Oktober, 2022 Dank, ga ik proberen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.