Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, die grootsheid moet je vermenigvuldigen......

• Like 1
  • 4 weken later...
Geplaatst
Geplaatst

Als er mensen zijn die een geprint exemplaar willen hebben kan dat geregeld worden.

Laat me weten welke verie je wilt hebben.

Alles lux ingeboden.

Leg eens uit ?

Voor niets gaat de zon op tenslotte :-)

Geplaatst

Trouwens Smart, de kados zijn met liefde ontvangen.

Het klokje die je alle kanten kunt opvouwen staat in de keuken zijn werk te doen, de lamp ligt in de auto, opgeladen en wel... en de bandenspanningmeter heeft mijn pa ingepikt!! :P

• Like 1
Geplaatst

Leuk om te lezen dat jij en je pa er blij mee zijn. Graag gedaan en veel plezier ermee!

• 3 maanden later...
Geplaatst

Volgende uitdaging!

Wie levert mij als eerste dé link naar een digitaal boekje (PDF) van de nieuwe Cee'd 2012.

Het onderstaande cadeau komt jouw kant op - inclusief verzenden binnen NL - als jij de 1e bent

die het digitale bestand als link op het forum en in dit topic plaatst!

post-1404-0-68748300-1341761349_thumb.jpgpost-1404-0-00626600-1341761362_thumb.jpgpost-1404-0-41437300-1341761376_thumb.jpg

• Like 1
Geplaatst

Ben ik té vroeg met het vragen om het Cee'd 2012 instructieboekje?

Ik wil 'm ook zo graag hebben, hebben, hebben.......hebben!

• Like 1
  • 1 maand later...
Geplaatst

Bedankt The Wizard! Je hebt het blijkbaar tevoorschijn getoverd...... ;)

Als 1e heb jij het digitale instructieboekje van de nieuwe Cee'd geplaatst en daarom heb jij recht op het bovenstaande cadeau, de klok.

Stuur mij even een PB met jouw adresgegevens, dan komt hij jouw komt op, mits woonachtig in NL.

Vriendelijk verzoek aan één van de moderatoren om de link van het digitale instructieboekje in mijn 1e post te plaatsen, met als titel Cee'd II

Geplaatst

Volgende uitdaging!

Wie levert mij als eerste dé link naar een digitaal boekje (PDF) van de nieuwe Cee'd 2012.

Het onderstaande cadeau komt jouw kant op - inclusief verzenden binnen NL - als jij de 1e bent

die het digitale bestand als link op het forum en in dit topic plaatst!

post-1404-0-68748300-1341761349_thumb.jpgpost-1404-0-00626600-1341761362_thumb.jpgpost-1404-0-41437300-1341761376_thumb.jpg

En hij hangt aan de muur op de werkkamer! :). Thanks Smart!

2012-08-30%2009.05.33.jpg

• Like 1
Geplaatst

Graag gedaan, veel plezier ermee! ;)

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik moet nog de nodige cadeautjes inslaan om instructieboekjes te verzamelen,

n.a.v. al die nieuw Kia modellen die eraan staan te komen....ik word nog eens arm! :whistling:

• 3 weken later...
Geplaatst

Waarom heb ik van de nieuwe Optima nog geen digitaal instructieboekje in het Nederlands?

Wie heeft hem beschikbaar?

De cadeautjespiet moet even zoeken welke beloning hierbij past....

Geplaatst

Thx Remko!

Zak met kruidnoten :)

Laat bigwade dit maar niet lezen....hij heeft het over pepernoten! Vreemde vogel als je het mij vraagt! ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...