Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik heb dit jaar met pijn en moeite vandaag nog vrij kunnen krijgen, er werd gister nog wel gevraagd of ik vandaag echt niet wou werken.

Maarja bij mij op het werk hebben we mensen die dingen sparen, de een spaart bierfiltjes, de ander spaart postzegels en ik spaar vrije dagen.

Elke jaar krijg ik er 25 bij en kan er met veel pijn en moeite elke jaar tussen de 10 en 15 opnemen..

met de dagen van volgend jaar erbij heb ik 70 vrije dagen openstaan!

Bij ons werd ook veel overgewerkt.

Om het overwerk salaris wat te reduceren kwam men met het

idee wie ipv overwerk tvt schreef kreeg van de baas bij de vierde

dag tvt er een dag tvt van de baas bij.

Daar zijn ze snel van terug gekomen

Er stonden bij iedereen zoveel vrije dagen, als die opgenomen zouden

worden was iedereen op vakantie.

Maar een jaar voordat ik met de vut ging heb ik ook al mijn overwerk

in tvt geschreven.

ging er toch twee maanden eerder uit.

Groeten,

Aart.

Geplaatst

Vut.. komt me bekend voor dat woord...mmmm wat betekend ook al weer...??? mmmmm.....

Tegen de tijd dat ik rond die leeftijd zal zitten is de pensioengerechtigde leeftijd opgekrikt naar 70+ en dan ook nog voor 25% dan het pensioentje van wat de mensen van nu krijgen...

Geplaatst

Het zullen wel weer drukke dagen/weken worden bij de KIA dealers met alle afleveringen van nieuwe auto's. Veel mensen hebben natuurlijk nog een auto gekocht in 2009 en zetten hem op kenteken in 2010

Geplaatst

Ik vind dat een rare gewoonte.. Een auto kopen eind 2009 om hem dan begin 2010 op kenteken te laten zetten.. Trappen de mensen nog steeds in het fabeltje van een jaar jonger? m.a.w. Als ik een auto later op kenteken zet krijg ik er straks meer voor terug? Geloof het of niet, maar er wordt naar bouwjaar gekeken en niet naar datum afgifte kenteken...

Geplaatst

Dat is ook zo er wordt altijd gekeken naar de eerste toelating. Kijk maar op websites als Autotrack ed.

Sterker nog als je auto uit november 2009 komt zegt men nu hij is 1 jaar oud.

Overigens zijn er dealers die alleen speciale korting geven als je de auto voor 31-12 op kenteken zet (dus ook op naam).

Dit zal wel te maken hebben met bepaalde streefcijfers ofzo. Ik neem aan dat als ik een auto in december had gekocht. De dealer de omzet ook pas in 2010 boekt in zijn boekhouding.

Geplaatst

Hier wordt gelukkig naar bouwjaar en maand gekeken en niet naar afgifte datum kenteken.. Is ook niet echt handig.. De kentekens staan geregistreerd op naam en niet op voertuig.. Hier kijkt de verzekering en concessiehouder/dealer naar maand en bouwjaar auto.. Is mijns inziens veel eerlijker naar jou en een eventuele koper..

Geplaatst
Dat is ook zo er wordt altijd gekeken naar de eerste toelating. Kijk maar op websites als Autotrack ed.

Sterker nog als je auto uit november 2009 komt zegt men nu hij is 1 jaar oud.

Overigens zijn er dealers die alleen speciale korting geven als je de auto voor 31-12 op kenteken zet (dus ook op naam).

Dit zal wel te maken hebben met bepaalde streefcijfers ofzo. Ik neem aan dat als ik een auto in december had gekocht. De dealer de omzet ook pas in 2010 boekt in zijn boekhouding.

dat heeft te maken met het aantal auto's wat ze verkopen in een jaar. Mijn oom woont ook in belgie, die ging een nieuwe toyota kopen en de dealer gaf een heeeeeeeeeeele goeie prijs op voor de auto die op voorraad stond en deed er ook de mededeling bij dat hij die prijs voor die auto rekende omdat hij en niet lager kon en hij er dat jaar nog 2 moest doen voor een extra dealer bonus.

En de auto moest dan ook wel inderdaad voor 31-12 op naam gezet zijn

Geplaatst

Gebruikers die het forum in de afgelopen 24 uur bezocht hebben: 727 (114 leden en 613 gasten)

Dit las ik dus net op het forum onderaan de pagina ;)

Ik vind het nogal wat qua leden en gasten :D :D

Zou toch erg leuk zijn als al die 613 mensen ook lid werden hahaha, wordt druk hier.

POSITIEF VOORUIT MET DE CLUB :D Als zo de meeting wordt pfffff ;)

Gr Daiz

Geplaatst

Yes, Yes, Yes,.....

Het is zover.. Ik heb mijn "Number of the beast" posting gehaald..

666-b.jpg

Het betekend eigenlijk niets, maar voor de echte Heavy Metalliefhebbers is dit een magisch getal...

Nogmaals.. Yes.. Ik heb mijn 666ste posting gemaakt vandaag ( 05/01 om 21.33uur)

Geplaatst

wist niet dat de Heavy Metalliefhebbers de zesjescultuur hooghielden.

Mij een biet, jij vind het leuk,

KEREL, VAN HARTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OPRECHT !

word je onderhand niet gek van die stickers ? haha !

Geplaatst

Leuk deze reacties...

Reden dat ik mijn 666ste posting zo vierde is eigenlijk vanwege het feit dat ik mijn 1ste echte Heavy-Metal plaat hoorde rond 1985/1986.. Het was "the number of the beast" van Iron Maiden..

[/url]

Het is en blijft voor mij DE Heavy metal klassieker... Gewoon voor mij een kleine mijlpaal en een leuke herinnering....

Maar ondertussen gaan we hard naar de 1000 posts.. Eens kijken of ik iets kan vinden met 999.. Volgens anderen gelovigen/Satanisten ook "het nummer van het beest"..

Geplaatst

Afgelopen maandag was het zover.

Eindelijk konden we de Venga ophalen, maar ivm het ontbreken van het kenteken ging het niet door.

Vandaag werden we gebeld: Meneer uw Venga is klaar, u kan het ophalen!!

Nu krijgen we dit weer

Sneeuwbuien trekken over het land - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]

Vanavond bellen we even met de dealer (is open ivm doorwerken)

Als het ophoudt met sneeuwen gaan we het halen, maar de dealer zei dat ze geen handen voor de ogen konden zien.

Zo hard sneeuwt het daar nu.

Hier valt een enkel vlokje, maar bij de dealer ligt een pak sneeuw.

Nou ja opstart probleempjes zal ik maar zeggen

Geplaatst
Lekker laten staan dat ding.

Ga em morgen nou maar lekker bij daglicht ophalen....

Het is gewoon niet normaal!!

Vanmiddag om 4 uur lag hier nog amper wat.

nu ligt er zeker 10cm sneeuw.

Verzekering on hold gezet, en vrijdag middag proberen we het nog een keertje.

Wil echt niet met dit weer rijden

Geplaatst

Wel eventjes vragen of ze een hoes erover willen leggen.. Want zo wordt tie wit en daar hebben sommige mensen problemen mee...;)

Geplaatst
Wel eventjes vragen of ze een hoes erover willen leggen.. Want zo wordt tie wit en daar hebben sommige mensen problemen mee...;)

Hij staat geheel warm in de showroom, de auto stond al klaar voor aflevering.

Nu maar hopen dan nieuwsgierige handjes er afblijven.

Maar alles beter dan een ongeluk.

Geplaatst

Meestal hebben ze toch een aparte plek waar de uit te leveren auto's staan in de showroom? was bij mij wel zo..

En inderdaad! Alles beter dan een ongeluk krijgen in dat gezellig weer bij jullie...

Wil je wel aub al dat sneeuw daar houden? Ik heb genoeg gehad de afgelopen dagen..Moest gister bij een zusterbedrijf in de Ardennen zijn.. Nou... Het was witter dan wit daaro..

Geplaatst

Ik kan me niet herinneren dat we zo veel sneeuw hebben gehad.

Het duurt toch al een paar weken nu.

Hoezo opwarming v/d aarde?

IK hoop dat er vrijdag toch een beetje normaal is te rijden

Geplaatst
Hoezo opwarming v/d aarde?

JA precies...Is meer een afkoeling van de aarde op dit moment.. Of verschuift nu alles zoals in de film 2012? Zijn dit de eerste tekenen van het feit dat de Azteken toch wel erg slim waren??

Geplaatst
JA precies...Is meer een afkoeling van de aarde op dit moment.. Of verschuift nu alles zoals in de film 2012? Zijn dit de eerste tekenen van het feit dat de Azteken toch wel erg slim waren??

It

Geplaatst

Dat er iets moet gebeuren om de opwarming van de aarde tegen te gaan is logisch. MAAR, is het wel tegen te gaan? Sinds eeuwen komen er steeds meer mensen bij op de aarde, wat zorgt voor een hoger consumptie gebruik.. Moeten we nu opeens 1 - 2 Miljard mensen doden om de Co2 uitstoot tegen te gaan? Het is misschien cru maar volgens mij wel de meest efficienste oplossing tot nu toe..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...