Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Die jeugd van tegenwoordig......denken ook alles te weten.

Geplaatst
Het is toch overduidelijk wie ik ben, toch?

Als men kijkt naar de naam ben je de linker maar bij smart de rechter ;)

weinig historisch besef merk ik al......

De Muppets waren en zijn voor menig mens een deel van hun history.. Ik heb menig woensdagmiddag zitten kijken naar de capriolen van Kermit, Fozzy Beer, Animal, Mis Piggy, Govert etc

Hahahahaha..

Geplaatst

zooooooo vanochtend om 5 uur vertrokken naar Warneton, Belgie. Nu eindelijk thuis maar wel een leuke dag gehad :-D

Enigste nadeeltje is dat ik op de terug weg half in slaap viel achter het stuur, gelukkig was me vriendin wel goed wakker.

Geplaatst
zooooooo vanochtend om 5 uur vertrokken naar Warneton, Belgie. Nu eindelijk thuis maar wel een leuke dag gehad :-D

Enigste nadeeltje is dat ik op de terug weg half in slaap viel achter het stuur, gelukkig was me vriendin wel goed wakker.

Boeiend bericht, HAHAHHA! wtf is Warneton ? en wat heb je daar gedaan dat je zo vreselijk moe bent.??????

Kortom, geef je eigen bericht wat meer inhoud, HAHAHAHA!

Geplaatst

Ach dat kan Jantje vast zelf vertellen jongens, hij is online (of hij is in slaap gevallen op zijn toetsenbord, HAHAHHAHA)

20.43 was online, HAHA

Geplaatst (aangepast)

vandaag wezen banger racen op het speedway circuit te Warneton. Beter bekend op het autoweek forum als onbeschaamd klassieke auto's vernielen. Varierend van 13 in een dozijn volvo stations tot ford granada's, jaguar's, rolls royces....

leuk foto's voor raad je plaatje gemaakt!

Ja de laatste 2 zijn makkelijk..

post-1925-1297853042,36_thumb.jpg

post-1925-1297853043,47_thumb.jpg

post-1925-1297853044,18_thumb.jpg

aangepast door Jantje
Geplaatst

Wat is hier verkeerd aan?

a. de motoragent heeft een verkeersovertreding geconstateerd

b. de motor is technisch niet in orde

c. het weggedrag van de motorrijder

d. de motoragent heeft een rotdag

Geplaatst
vandaag wezen banger racen op het speedway circuit te Warneton. Beter bekend op het autoweek forum als onbeschaamd klassieke auto's vernielen. Varierend van 13 in een dozijn volvo stations tot ford granada's, jaguar's, rolls royces....

leuk foto's voor raad je plaatje gemaakt!

Ja de laatste 2 zijn makkelijk..

Diep triest ! voor zowel 13 in een dozijn volvo stations tot ford granada's, jaguar's, rolls royces zijn liefhebbers te vinden om ze op te knappen of te gebruiken voor onderdelen.....

Doe dit soort dingen met d

Geplaatst

Vraag het dan niet, wat hij gedaan heeft vandaag.....in Warneton, Belgi

Geplaatst
Diep triest ! voor zowel 13 in een dozijn volvo stations tot ford granada's, jaguar's, rolls royces zijn liefhebbers te vinden om ze op te knappen of te gebruiken voor onderdelen.....

Doe dit soort dingen met d

Geplaatst
Dank voor heldere uitleg...

Ik kreeg het al warm......

Dat is niet nodig hoor.. Ieder ze eigen hobby he..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...