Peterrrrr Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 Altijd lekker zo'n baas ! Wat doe je ook alweer ? Quote
Gast Jantje Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 @ peterrrrr: dat is mooi eindelijk een auto verkocht via het forum. Je baas zal wel blij zijn dat je zelfs in je vrije tijd auto's verkoopt Ik ben bedrijfswagen monteur. Maar vanwege knie problemen heb ik nu gesolliciteerd voor een leuke kantoor baantje. Ben ook al hard bezig met een nieuwe studie. Quote
Peterrrrr Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 Wat ik wel eens eerder heb gezegd, daar doe ik het zeker niet voor maar vind het Quote
Gast Jantje Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 Wat ik wel eens eerder heb gezegd, daar doe ik het zeker niet voor maar vind het Quote
Smart Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 Waar woont je vriendin ? Kijk....., nu wordt het gevaarlijk! Quote
bigwade Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 Waar woont je vriendin ? Dat zou je kunnen/moeten weten.......peterrrrrrrr Spit Jantjes postings maar een door..........HAHA. @Jantje, GOED bezig zoek wat leuks bij elkaar in de buurt ! Heb je ook geen diesel meer nodig....... Quote
Peterrrrr Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 wist dat het ergens stond maar kan het niet vinden... Ken zijn vriendin al lang hoor Quote
Gast Jantje Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 wist dat het ergens stond maar kan het niet vinden...Ken zijn vriendin al lang hoor amai die gekke brabanders kennen ook iedereen he.. Nou om het zoek werk te besparen me vriendin woont in Groningen. Oftewel 2/3 weekenden per maand knal ik plankgas de a6 en a7 over.. dat al 4 jaar lang en nog nooit een boette gehad *even afkloppen* Misschien dat de kia daarom slechts 1 op 10,2 gemiddeld rijdt? Quote
Smart Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 Dat is een lange LAT-relatie zeg!!!! Snelweg wordt hier toch niet met hoofdletters geschreven?? Quote
Gast Jantje Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 Dat is een lange LAT-relatie zeg!!!!Snelweg wordt hier toch niet met hoofdletters geschreven?? Ja klopt. Eigenlijk vergis ik me ook al, sinds december is het alweer 5 jaar maar het heeft ook wel voordelen hoor. Ik shop en tank best vaak in Duitsland dat heeft toch ook aardig wat geld bespaard. Vooral met de computers, tv's etc. Quote
Alex VB Geplaatst 31 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 31 Maart, 2010 Trouwens gisteren een KIA Cee'd SW 1.4 Se7en besteld in het Solid clyde Blue voor een forumbezoeker uit Landgraaf ! Heb alleen via mail contact gehad en vandaag even via telefoon maar vond het eigenlijk wel grappig !!! He dat is leuk... Moeten we wel even zorgen dat je een paar clubstickers hebt tegen die tijd.. Toch? Aangezien ik daar regelmatig (Moet) vertoeven vanwege famillie bezoeken etc kan ik hem/haar tegenkomen. En als de clubsticker op de wagen zit.. Quote
Peterrrrr Geplaatst 31 Maart, 2010 Geplaatst 31 Maart, 2010 Ik heb 2 kentekenplaathouder stickers liggen, heb ik gekregen van Taz team ! Quote
Gast Jantje Geplaatst 31 Maart, 2010 Geplaatst 31 Maart, 2010 wat een bullshit zeg, vandaag een reactie gehad op een sollicitatie.. reden waarom ik niet eens op gesprek hoef te komen: We zoeken iemand met een MBO opleiding en ervaring als werkplaats receptionist. Ik heb 2 MBO diploma's en over de afgelopen 7 jaar ongeveer 1,5 jaar werk ervaring als wpl receptionist. Daar kan ik zo & Quote
Alex VB Geplaatst 31 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 31 Maart, 2010 JE mag laten weten dat je niet eens bent met hun verklaring en de echte waarheid vragen.. Ik heb dat ook eens gehad bij een bedrijf.. Ze vonden 8 jaar ervaring als boekhouder te weinig voor een functie als boekhouder... Quote
Gast Jantje Geplaatst 31 Maart, 2010 Geplaatst 31 Maart, 2010 JE mag laten weten dat je niet eens bent met hun verklaring en de echte waarheid vragen..Ik heb dat ook eens gehad bij een bedrijf.. Ze vonden 8 jaar ervaring als boekhouder te weinig voor een functie als boekhouder... Ja maar als het zo moet hoeft het van mij al geen eens meer hoor. Ik weet zeker dat ik bij dat bedrijf hun een hoop geld had kunnen besparen maar graag of niet. Nu nog reactie afwachten van de andere 2 Quote
Smart Geplaatst 31 Maart, 2010 Geplaatst 31 Maart, 2010 Hey Jantje, kom op niet de moed laten zakken. We gaan ervoor! Quote
Alex VB Geplaatst 31 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 31 Maart, 2010 Wat smart zegt.. Niet de moed laten hangen. Al zijn het nog eventjes moeilijke tijden om een goede nieuwe baan te vinden.. Een mooi gezegde luid: "De winnaar gaat daar verder, waar de verliezer stopt" Quote
Gast Jantje Geplaatst 31 Maart, 2010 Geplaatst 31 Maart, 2010 Hey Jantje, kom op niet de moed laten zakken. We gaan ervoor! Ik laat de moed ook niet zakken. Gaat mij er meer om dat als je toch niemand aan wilt nemen je ook geen vacatures moet plaatsen. Quote
Venga1 Geplaatst 31 Maart, 2010 Geplaatst 31 Maart, 2010 Gisterochtend niet zo leuk wakker geworden! Onze zoon wilde beneden op de laptop wat uitzoeken. Kwam beneden en zag een tussendeur naar de bijkeuken openstaan, riep naar boven dat deze openstond en vroeg tevens waar de laptop was.........??Mijn vrouw en ik stonden gelijk naast ons bed. Beneden aangekomen bleek dat er een gaatje was geboord in het kozijn van de bijkeukendeur naar de tuin. Zo'n 5cm onder het schild v/d klink. Ze hebben met Quote
Smart Geplaatst 31 Maart, 2010 Geplaatst 31 Maart, 2010 Hoi Smart.Ik kijk heel weinig in het Kia Cafe. Maar ga ik eens een keer kijken waar het allemaal om gaat , lees ik dit Dit is echt klote voor je!! Ik moet er echt niet aan denken,ik zou denk ik weinig geduld overhouden Sterkte ermee!!. 220 op de deurknop werkt ook erg goed, helaas is het wat risico vol Ja, dat was een druk weekend, langzaamaan komen we weer een beetje bij bloed. We zwijmelen niet in ellende, maar het treft je toch even. Vooral onze zoon heeft er behoorlijk last van. Vooral toen die hoorde dat er een huisdeursleutel ontbrak, vanaf die tijd slaapt hij bijna niet meer. Gelukkig zijn er gisteren overal nieuwe cilindersloten op gekomen. Quote
Venga1 Geplaatst 31 Maart, 2010 Geplaatst 31 Maart, 2010 Nou lees ik eerst de ellende van Smart. komt dit er ook nog eens overheen http://www.telegraaf.nl/binnenland/6427347/__Voorstel__Eigen_risico_zorg__775__.html?p=1,1 Ik geloof dat we straks 50 uur per week mogen werken om alle kosten te kunnen betalen:cry: Quote
Alex VB Geplaatst 1 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 1 April, 2010 Nou lees ik eerst de ellende van Smart. komt dit er ook nog eens overheenhttp://www.telegraaf.nl/binnenland/6427347/__Voorstel__Eigen_risico_zorg__775__.html?p=1,1 Ik geloof dat we straks 50 uur per week mogen werken om alle kosten te kunnen betalen:cry: Ik hoop voor velen dat dit een vorm van een 1 aprilgrap is. Een kleine groep kan dit aan, maar de overgrote meerderheid niet.. Quote
Gast Jantje Geplaatst 1 April, 2010 Geplaatst 1 April, 2010 Pff zou ik morgen vrij zijn van mijn werk, krijg ik vandaag telefoontje dat het absoluut niet kan en als ik niet kom dat ik een ontslagbrief thuis krijg met het label werk weigering. Is er iets wat ik daar kan tegen doen? ik ben helaas niet zo thuis in wet/regelgeving.. En nee dit is helaas geen slechte 1 april grap, dat was ook mijn eerste reactie richting mijn baas.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.