Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Even mijn ei kwijt...

Kerstpakket opmaken op kerstavond omdat je weer op dieet gaat na de kerst...

kilo's weer erbij en..

IK BEN NU MISSELIJK.... :(

Maar wel echt super lekker gegeten afgelopen twee dagen!

Maar ik ga iets zeggen... vroeger was ik 54 kilo zwaarder... ik ben de afgelopen twee jaar 54 kilo afgevallen.. ik ben best wel trots! :) Ik was echt dik, maar nu niet meer.. ben op een paar kilo na op mijn ideale gewicht!

Gedaan zonder hulp van dokter, operaties of di

aangepast door Chrones
Geplaatst
54kilo kwijt ? Knap hoor !

Hou dat vast ! :wink:

(wel veel trouwens)

Ja heel veel!

En natuurlijk hou ik het vast!

Ik dacht dat vertel ik is hier, dan weten jullie 1 van mijn projecten de afgelopen twee jaar.. haha ;) ik heb ook een website...

http://www.remko.me

Goedzo chrones! geef mij is een paar tips hehe :oops:

dit jaar voor het 2e jaar oprij geen kerstpakket gehad

Tips: http://www.remko.me/archives/1467 - dat is een blog bericht van mij hoe ik het gedaan heb.

Kerstpakket was bij mij magertjes.. naja.. wij kregen een hele goede bonus. Maar kerstpakket zat vol koekjes, toast en lekker chocolade! ;)

Geplaatst
54kilo kwijt ? Knap hoor! Hou dat vast!:wink:

Ik zou het zelf juist niet vast willen houden. Het moet er vanaf....

BTW! @ Chrones; al dat lekkere eten op 1e/2e Kerstdag is niet goe....toch?

Geplaatst
Ik zou het zelf juist niet vast willen houden. Het moet er vanaf....

BTW! @ Chrones; al dat lekkere eten op 1e/2e Kerstdag is niet goe....toch?

Nee niet goed voor je... maar het is perfect om er weer een jaar tegenaan te kunnen! :) Zonder jezelf 1 keer per jaar te verwennen is het niet te doen ;):P

Geplaatst

Ja, dat is ook waar! Wel knap van je om zoveel af te vallen.

Heb je dan helemaal geen terugval gehad?

Geplaatst
Ja, dat is ook waar! Wel knap van je om zoveel af te vallen.

Heb je dan helemaal geen terugval gehad?

Nee, gelukkig niet. Het is gewoon je eetpatroon volledig aanpassen en goed sporten twee keer per week.

Het is iets wat je echt wilt op het moment.. en heb er eigenlijk ook geen moeite meer mee... mijn eetpatroon in mijn hoofd etc is volledig veranderd. :)

Zo leer je iemand nog is anders kennen he haha ;)

Geplaatst

Ach, je antwoorden zijn soms wat magertjes en jouw problemen niet geheel afgeslankt, maar het is met jou dik in orde hoor!:wink:

Geplaatst
Ach, je antwoorden zijn soms wat magertjes en jouw problemen niet geheel afgeslankt, maar het is met jou dik in orde hoor!:wink:

Haha dankje! ;)

Morgen gaat de auto weer heen voor de laatste problemen... ook o.a. de problemen met het geluid wat jullie ook allemaal hebben.

Ben benieuwd wat ze gaan doen.

• 2 weken later...
Geplaatst

Nou, eigenlijk tegen de verwachtingen in is de Rio helaas AFgekeurd. Opzich zijn de puntjes op een puntje na niet heel shocking. Twee bandjes voor, een afgebroken uitlaatbeugeltje en de remmen voor. Echter wat mij wel verbaasde: een lekkage in het stuurbekrachtigingssysteem. Dat is wel ff een tegenvallertje. Maargoed, morgen wordt hij keurig gemaakt.

Geplaatst

Sorentootje staat ook bij de garage voor een APK en grote beurt. Als we allemaal even meehopen dat ik voor minder dan

Geplaatst

Zo, da's flink geld voor enkel een apk! Kwam er zoveel uit dan?

De Rio moet nu alleen nog even op de remmentesttbank (deze werkte niet zaterdag...) en dan kan hij afgemeld worden!

Geplaatst

Uh, nou nee, daar reken ik maar op (resultaten uit het verleden...), kan het altijd meevallen :oops:. Maar ondertussen is die weer thuis, met alleen vervangen ruitenwissers en een stadlichie, grote beurt erbij voor iets meer dan 500 euro. Dus ik ben tevreden vandaag:p

Geplaatst

Zo dan... bijna een week niet op internet geweest. Voedingskabel van m'n laptop was kapot en heb het zo verschrikkelijk druk op mijn werk en opleiding dat ik niet eens een nieuwe kabel kon regelen via HP Support. Vanavond maar even bij de media markt een universele gekocht !

Geplaatst

Werkt de kabel Peter?

Twee maanden geleden hadden wij ook problemen met onze HP.

Nieuwe oplader aangeschaft (met zo'n grote plug) en even later weer problemen. Nu blijkt achteraf dat de voedingingang een 'wackelcontact' heeft. Niet te vervangen. Schijnt vast te zitten aan het moederbord. :-(

Geplaatst (aangepast)

@Birdfeedertje: Als je een beetje handig bent met de soldeerbout dan is het simpel te verhelpen!

Overigens.. De Rio is nogsteeds niet goedgekeurd. Op de remmentestbank geeft hij steeds hele afwijkende resultaten aan op de achterwielen (rond de 30%, er boven en er beneden het mag maximaal 30% zijn) terwijl de handrem wel gewoon een nette marge (6%) heeft en de voorwielen ook (7%). Maandag gaat hij in een ander filiaal op de rollerbank. Die moet voor wat betere waarden gaan zorgen achter. De APK is in elk geval nu verlopen...

aangepast door Rio-man
Geplaatst
Ik heb een trust kabel gekocht en die werkte meteen. Heb het wel gemeld want heb nog garantie!

Ligt eraan hoe oud de laptop is, volgens mij hebben de accu en de adapter beperkte garantie.

Ik dacht 6 maanden.

Geplaatst

Europese garantie voorwaarderen is zelfs 2 jaar..

En dan krijg je ook nog eens de aannemelijkheidsgarantie. Hoe lang gaat iets gemiddeld mee van een produkt voordat het kapot is...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...