Jantje.2 Geplaatst 4 April, 2011 Geplaatst 4 April, 2011 Oké oké gaan we zo beginnen.. Jij was ajax supporter toch..? Quote
Smart Geplaatst 4 April, 2011 Geplaatst 4 April, 2011 Ach, ik gooi er ook even wat kleur in......! Quote
scorpioshuma Geplaatst 4 April, 2011 Geplaatst 4 April, 2011 Oké oké gaan we zo beginnen.. Jij was ajax supporter toch..? Geboren en getogen in Amsterdam, maar nu wonend in Almere. Quote
Jantje.2 Geplaatst 4 April, 2011 Geplaatst 4 April, 2011 Geboren en getogen in Amsterdam, maar nu wonend in Almere. HAHAHAHAHAH nog erger HAHAHAHAHAHA Quote
bigwade Geplaatst 4 April, 2011 Geplaatst 4 April, 2011 Geboren en getogen in Amsterdam, maar nu wonend in Almere. Is dat Jorritsma ? met zo'n politie logo er onder ? Quote
scorpioshuma Geplaatst 4 April, 2011 Geplaatst 4 April, 2011 Ff zonder dollen, ben geen voetbalfan. Kijk zelden naar voetbal op tv tenzij het toppers zijn. Mijn hart ligt bij AJAX (jaja 2x verloren van FC Utreg) Verder vooral van het nederlands elftal of nederlandse teams in europa. Het leukste van voetbal vind ik de plagerijen met collega's en vrienden, zolang het op een vriendelijke toon blijft gaan. Daarnaast ook waardering voor het team van de ander. Net alsof we het over auto's hebben hahahah Quote
scorpioshuma Geplaatst 4 April, 2011 Geplaatst 4 April, 2011 Als het logo van Almere City aangepast wordt naar een V-vorm in rood wit en blauw dan is dat gelijk aan het clubtenue van mijn voetbalclub van vroeger. Quote
Jantje.2 Geplaatst 4 April, 2011 Geplaatst 4 April, 2011 Als het logo van Almere City aangepast wordt naar een V-vorm in rood wit en blauw dan is dat gelijk aan het clubtenue van mijn voetbalclub van vroeger. Nou vooruit.. ik kon dat doelpunt van Theo Janssen dit weekend tegen PSV echt waarderen! Het spel van utrecht had ik geen goed woord voor over.. 2x iemand compleet vrij in de 16 laten staan maakt dat je compleet terecht verliest Quote
Jantje.2 Geplaatst 6 April, 2011 Geplaatst 6 April, 2011 Zelfs dit topic is niet meer in leven te houden? Quote
Alex VB Geplaatst 6 April, 2011 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2011 Jawel, Jawel.. Mensen hebben het druk Jantje... De lente staat voor de deur en dan zijn de mensen bezig met de grote voorjaars schoonmaak, tuin in orde maken, de Bbq uit de kelder halen en noem maar op... Ik zal zorgen dat er weer genoeg voorraad is in de bar eb koelkast.. Dan kunnen we weer ouderwets een feesie bouwen in het cafe... Zijn er nog wensen mbt drank etc... Quote
bigwade Geplaatst 6 April, 2011 Geplaatst 6 April, 2011 Uit het hoofdstuk onzin... 2 meiden verdwaald in Parijs, dat moet een Kia navi zijn, haha! Quote
Alex VB Geplaatst 7 April, 2011 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2011 Je bent de combinatie vergeten bigwade.. 2 meiden uit Maastricht verdwaald in Parijs .. Quote
Alex VB Geplaatst 7 April, 2011 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2011 Zo de drankenhandelaar is besteld en komt vandaag alles bijvullen. En Cora van Mora komt de snacks persoonlijk bijvullen.. Quote
Smart Geplaatst 8 April, 2011 Geplaatst 8 April, 2011 Jawel, Jawel.. Mensen hebben het druk Jantje... De lente staat voor de deur en dan zijn de mensen bezig met de grote voorjaars schoonmaak, tuin in orde maken, de Bbq uit de kelder halen en noem maar op... Ik zal zorgen dat er weer genoeg voorraad is in de bar eb koelkast.. Dan kunnen we weer ouderwets een feesie bouwen in het cafe... Zijn er nog wensen mbt drank etc... Mijn buurman, niet zo heel erg handig, had vandaag zo'n luxe BBQ aangeschaft met gasfles, aflegruimte, twee gaspitten en grote klepdeksel. Met veel pijn en moeite het ding in elkaar gekregen. Horen we toch een knal rond 19.00 uur vanavond! blijkt de buurman voor meteoor gespeeld te hebben.....! Met als gevolg: een ziekenhuisbezoek!! Gelukkig gaat het goed met hem, ondanks wat brandwondjes, de schrik en gesuis in de oren. Quote
bigwade Geplaatst 8 April, 2011 Geplaatst 8 April, 2011 Mijn buurman, niet zo heel erg handig, had vandaag zo'n luxe BBQ aangeschaft met gasfles, aflegruimte, twee gaspitten en grote klepdeksel. Met veel pijn en moeite het ding in elkaar gekregen. Horen we toch een knal rond 19.00 uur vanavond! blijkt de buurman voor meteoor gespeeld te hebben.....! Met als gevolg: een ziekenhuisbezoek!! Gelukkig gaat het goed met hem, ondanks wat brandwondjes, de schrik en gesuis in de oren. Leedvermaek is ook vermaek.. Is dat die zelfde buurman met een C1 ZONDER die kekke velgjes ? G straft onmiddellijk HAHA! Quote
Smart Geplaatst 8 April, 2011 Geplaatst 8 April, 2011 Nee, het is de andere buurman. Het is wel buurman en buurman.......hahahaha! Quote
bigwade Geplaatst 8 April, 2011 Geplaatst 8 April, 2011 Heer Smart, ik blijf uw beeld bieb nog steeds bewonderen. HAHA ! Quote
Smart Geplaatst 8 April, 2011 Geplaatst 8 April, 2011 Heer Smart, ik blijf uw beeld bieb nog steeds bewonderen. HAHA ! Het World Wide Web.....zeg maar Bigweb...hahahaha! Quote
bigwade Geplaatst 8 April, 2011 Geplaatst 8 April, 2011 Waar je ze ook vandaan haalt, het gaat om pakkende keuzes. Doe je best wel goed ! Bigweb, mooie term, HAHA! Quote
bigwade Geplaatst 24 April, 2011 Geplaatst 24 April, 2011 Koelkast wordt nu wel erg ranzig met dit warme weer. Die haringen Smart, waren die van dit jaar ? Quote
Smart Geplaatst 25 April, 2011 Geplaatst 25 April, 2011 Koelkast wordt nu wel erg ranzig met dit warme weer. Die haringen Smart, waren die van dit jaar ? Ik weet het niet zeker, want het is alweer jaren geleden dat ik gevist heb. Zwemmen ze zelf weg dan? Quote
Jantje.2 Geplaatst 24 Juni, 2011 Geplaatst 24 Juni, 2011 Het is al bijna 2 maanden geleden dat er iets in dit topic gepost is! Doe is beetje gezellig dames en heren! Bij deze speciaal met een zonnige sfeer foto vanuit zeeland, met een eend en me zwaar ingepakt pootje! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.