Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Geboren en getogen in Amsterdam, maar nu wonend in Almere.

almere_city_fc.png

Is dat Jorritsma ? met zo'n politie logo er onder ?

Geplaatst

Ff zonder dollen, ben geen voetbalfan.

Kijk zelden naar voetbal op tv tenzij het toppers zijn.

Mijn hart ligt bij AJAX (jaja 2x verloren van FC Utreg)

Verder vooral van het nederlands elftal of nederlandse teams in europa.

Het leukste van voetbal vind ik de plagerijen met collega's en vrienden, zolang het op een vriendelijke toon blijft gaan. Daarnaast ook waardering voor het team van de ander.

Net alsof we het over auto's hebben hahahah

Geplaatst

Als het logo van Almere City aangepast wordt naar een V-vorm in rood wit en blauw dan is dat gelijk aan het clubtenue van mijn voetbalclub van vroeger. :D

Nou vooruit.. ik kon dat doelpunt van Theo Janssen dit weekend tegen PSV echt waarderen!

Het spel van utrecht had ik geen goed woord voor over.. 2x iemand compleet vrij in de 16 laten staan maakt dat je compleet terecht verliest

Geplaatst

Jawel, Jawel.. Mensen hebben het druk Jantje...

De lente staat voor de deur en dan zijn de mensen bezig met de grote voorjaars schoonmaak, tuin in orde maken, de Bbq uit de kelder halen en noem maar op...

Ik zal zorgen dat er weer genoeg voorraad is in de bar eb koelkast.. Dan kunnen we weer ouderwets een feesie bouwen in het cafe...

Zijn er nog wensen mbt drank etc...

Geplaatst

Je bent de combinatie vergeten bigwade.. 2 meiden uit Maastricht verdwaald in Parijs ..:)

Geplaatst

Zo de drankenhandelaar is besteld en komt vandaag alles bijvullen.

En Cora van Mora 66974351-23cf-4132-b563-6555da497f73_coramora.jpg komt de snacks persoonlijk bijvullen..

Geplaatst

Jawel, Jawel.. Mensen hebben het druk Jantje...

De lente staat voor de deur en dan zijn de mensen bezig met de grote voorjaars schoonmaak, tuin in orde maken, de Bbq uit de kelder halen en noem maar op...

Ik zal zorgen dat er weer genoeg voorraad is in de bar eb koelkast.. Dan kunnen we weer ouderwets een feesie bouwen in het cafe...

Zijn er nog wensen mbt drank etc...

Mijn buurman, niet zo heel erg handig, had vandaag zo'n luxe BBQ aangeschaft met gasfles, aflegruimte, twee gaspitten en grote klepdeksel.

Met veel pijn en moeite het ding in elkaar gekregen. Horen we toch een knal rond 19.00 uur vanavond! blijkt de buurman voor meteoor

gespeeld te hebben.....! Met als gevolg: een ziekenhuisbezoek!! Gelukkig gaat het goed met hem, ondanks wat brandwondjes, de schrik en

gesuis in de oren.

Geplaatst

Mijn buurman, niet zo heel erg handig, had vandaag zo'n luxe BBQ aangeschaft met gasfles, aflegruimte, twee gaspitten en grote klepdeksel.

Met veel pijn en moeite het ding in elkaar gekregen. Horen we toch een knal rond 19.00 uur vanavond! blijkt de buurman voor meteoor

gespeeld te hebben.....! Met als gevolg: een ziekenhuisbezoek!! Gelukkig gaat het goed met hem, ondanks wat brandwondjes, de schrik en

gesuis in de oren.

Leedvermaek is ook vermaek..

Is dat die zelfde buurman met een C1 ZONDER die kekke velgjes ?

G straft onmiddellijk HAHA!

Geplaatst

Nee, het is de andere buurman. Het is wel buurman en buurman.......hahahaha!

b_b.jpg

Geplaatst

Heer Smart, ik blijf uw beeld bieb nog steeds bewonderen. HAHA !

Het World Wide Web.....zeg maar Bigweb...hahahaha!

Geplaatst

Waar je ze ook vandaan haalt, het gaat om pakkende keuzes.

Doe je best wel goed !

Bigweb, mooie term, HAHA!

• 3 weken later...
Geplaatst

Koelkast wordt nu wel erg ranzig met dit warme weer.

Die haringen Smart, waren die van dit jaar ?

Ik weet het niet zeker, want het is alweer jaren geleden dat ik gevist heb.

Zwemmen ze zelf weg dan?

• 1 maand later...
Geplaatst

Het is al bijna 2 maanden geleden dat er iets in dit topic gepost is! Doe is beetje gezellig dames en heren!

Bij deze speciaal met een zonnige sfeer foto vanuit zeeland, met een eend en me zwaar ingepakt pootje!

post-3057-0-76635200-1308941271_thumb.jpg

• 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...