Smart Geplaatst 10 Augustus, 2010 Geplaatst 10 Augustus, 2010 .....Als het goed is staat hij over 4 maanden voor de deur. Gefeliciteerd, als het goed is misschien nog wel eerder.....! Quote
PowerAutoBoot Geplaatst 11 Augustus, 2010 Geplaatst 11 Augustus, 2010 We hebben de knoop doorgehakt. Afgelopen zaterdag een nieuwe sportage besteld. Het is een benzine executive met pluspack met 4wd geworden in de kleur techno oranje. Dit is de kleur van de introductie en we waren er meteen weg van.Als het goed is staat hij over 4 maanden voor de deur. Van harte, zal je geen spijt van hebben. Quote
Alex VB Geplaatst 11 Augustus, 2010 Geplaatst 11 Augustus, 2010 Van harte met de koop.. En ik sluit me aan bij Smart.. De kans is erg groot dat deze eerder voor de deur staat... Quote
Machiel Geplaatst 11 Augustus, 2010 Geplaatst 11 Augustus, 2010 We hebben de knoop doorgehakt. Afgelopen zaterdag een nieuwe sportage besteld. Het is een benzine executive met pluspack met 4wd geworden in de kleur techno oranje. Dit is de kleur van de introductie en we waren er meteen weg van.Als het goed is staat hij over 4 maanden voor de deur. Gefeliciteerd met je mooie Kia Sportage. Wij hebben ook overwogen om een awd te kopen, maar het is er toch niet van gekomen. Mag ik je motivatie weten waarom jullie dit wel hebben gedaan ? Groet, Machiel Quote
edwin-538 Geplaatst 11 Augustus, 2010 Geplaatst 11 Augustus, 2010 Wij zijn inmiddels een week in bezit van de Kia Sportage 2.0 X-ecutive Plus Pack in de kleur Sand Track. Wij zijn erg tevreden over de auto en de prestaties ervan. Motor is na 300 km al een stuk feller dan bij aflevering van de auto. Het is enkel voor ons alleen nog wachten op de stootstrips en de 13 polige stekker voor de trekhaak. Ook voor ons was de auto veel sneller geleverd dan dat verwacht was. Wij hopen dat alle nieuwe Kia Sportage bezitters en toekomstige bezitters net zo veel plezier beleven van de auto. Quote
Patman Geplaatst 11 Augustus, 2010 Geplaatst 11 Augustus, 2010 We hebben de knoop doorgehakt. Afgelopen zaterdag een nieuwe sportage besteld. Het is een benzine executive met pluspack met 4wd geworden in de kleur techno oranje. Dit is de kleur van de introductie en we waren er meteen weg van.Als het goed is staat hij over 4 maanden voor de deur. Gefeliciteerd met de aankoop! Wij kunnen onze Sportage a.s. zaterdag ophalen, ook 2 - 3 maanden eerder dan in eerste instantie verwacht. Dus hopelijk geldt dat voor jullie ook! Foto's en eerste rijervaringen volgen uiteraard na het weekend! Quote
frankd Geplaatst 11 Augustus, 2010 Geplaatst 11 Augustus, 2010 Van ons mag ie snel komen, niets is zo erg als moeten wachten op het nieuwe speeltje. Bij onze huidige sportage hadden we ook al geluk, levertijd 2 weken, de boot was nl. net binnen. Wij hebben voor 4wd gekozen omdat ik met mijn eigen auto ( vrouw lief rijdt de sportag ) al veel voordelen hiervan heb gehad in de winter en we hebben al een keer gehad dat we de caravan niet van de campeerplek konden krijgen. Daar sta je dan met je nep SUV werd er geroepen met veel leedvermaak. We werden wel geholpen maar dat gebeurt ons nooit meer. Quote
Rick Geplaatst 12 Augustus, 2010 Geplaatst 12 Augustus, 2010 levertijd 2 weken, de boot was nl. net binnen. Even een andere (misschien domme)vraag, Maaar ook met de nieuwe sportage lees en hoor ik vaak dat die met de boot moet of dat die al op de boot staat enz. KIA zegt dat de nieuwe Sportage in Slowakije gemaakt wordt. Wat moet die dan met een boot ?? Quote
Kia Fan Geplaatst 12 Augustus, 2010 Geplaatst 12 Augustus, 2010 Vorige sportage werd in Korea gemaakt en die kwam met de boot..... De nieuwe sportage komt gewoon met de vrachtwagen inderdaad naar NL..... Word nog wel op het zelfde terrein gelost als met de boot nl. bij Broekman in Rozenburg (rotterdam) Quote
Rick Geplaatst 12 Augustus, 2010 Geplaatst 12 Augustus, 2010 Vorige sportage werd in Korea gemaakt en die kwam met de boot..... De nieuwe sportage komt gewoon met de vrachtwagen inderdaad naar NL..... Word nog wel op het zelfde terrein gelost als met de boot nl. bij Broekman in Rozenburg (rotterdam) Ja dat dacht ik ook al, nu zei mijn dealer pas nog tegen mij de datum dat die verwacht werd en daarachteraan, dus dan moet die al op de boot staan. lol Quote
Kia Fan Geplaatst 12 Augustus, 2010 Geplaatst 12 Augustus, 2010 http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=15915 Productie kan nog een stuk verder omhoog.... komen waarschijnlijk aan eind van het jaar uit op 200.000 auto's welke in Zilina gebouwd zijn en kunnen er daar 300.000 per jaar bouwen... Quote
KiaZeker Geplaatst 12 Augustus, 2010 Geplaatst 12 Augustus, 2010 De nieuwe sportage komt gewoon met de vrachtwagen inderdaad naar NL Ik denk eerder per trein en daarna per vrachtwagen naar de dealers. Quote
Kia Fan Geplaatst 12 Augustus, 2010 Geplaatst 12 Augustus, 2010 Treinrails is nog niet klaar...... Ze komen echt per vrachtwagen.... Quote
zwafra Geplaatst 12 Augustus, 2010 Geplaatst 12 Augustus, 2010 Mijn dealer had het ook al over dat de nieuwe Sportage per boot worden aangevoerd ... Ik kan mijn nieuwe Sportage volgende week vrijdag ophalen ik heb hem wel al mogen bewonderen vind hem erg mooi kan niet wachten... Quote
Stanley Efu Geplaatst 13 Augustus, 2010 Geplaatst 13 Augustus, 2010 Net terug van vakantie en heel wat nieuws (testen en forumpagina's) doorgespit. Zo hee, wat een nieuws in een paar weken! 't valt me op dat er zo snel al geleverd is/wordt! alle andere bestellers en reeds bezitters: van harte gefeliciteerd! @ POWERBOOT: ook gefeliciteerd en heel veel rijplezier met je prachtige toettoet. Volgens mij was je een van de eerste! Al leuke reacties gehad? Bedankt voor de foto's. Erg leuk. @ PATMAN: Wow, jij gaat morgen je waggel met panoramadak ophalen! Dat is gaaf en ERG SNEL! Die van mij werd ook pas laat in het jaar/januari 2011 verwacht wegens het panoramadak. Ik mag ook vast m'n spaarvarken wel aanbreken als ik dit zo lees, maar ik heb nog niks gehoord van m'n dealer. (@ Bigwade Bovendien hoeven ze bij mij alleen maar de grondlak aan te brengen (cassa white) dus zo lang zou het niet hoeven duren... PATMAN: heb jij benzine of diesel besteld, misschien maakt dat ook nog wat uit mbt levertijd. (ik heb Diesel besteld). Veel plezier morgen met de aflevering en alvast veel rijplezier! @ Peterrrr: setje 17 inch inruilen voor 18 inch, wat zou je dan ongeveer bij moeten betalen? Quote
Xling Geplaatst 13 Augustus, 2010 Geplaatst 13 Augustus, 2010 Wij zijn inmiddels een week in bezit van de Kia Sportage 2.0 X-ecutive Plus Pack in de kleur Sand Track. Wij zijn erg tevreden over de auto en de prestaties ervan. Motor is na 300 km al een stuk feller dan bij aflevering van de auto. Het is enkel voor ons alleen nog wachten op de stootstrips en de 13 polige stekker voor de trekhaak. Ook voor ons was de auto veel sneller geleverd dan dat verwacht was. Wij hopen dat alle nieuwe Kia Sportage bezitters en toekomstige bezitters net zo veel plezier beleven van de auto. Doe eens een foto uploaden van die "geweldige kleur" Ben erg beneiuwd, heb zelf ook die kleur besteld. Quote
KiaZeker Geplaatst 13 Augustus, 2010 Geplaatst 13 Augustus, 2010 Er staan hier toch al foto's van Sandtrack. En die zijn allemaal verschillend, dus het best eentje irl proberen te bekijken. Quote
plasmadesign Geplaatst 13 Augustus, 2010 Geplaatst 13 Augustus, 2010 Hoi, Krijg over een tijdje ook een Sportage in mogelijk de Sandtrack kleur. Hierbij een recente foto in de kleur die je zoekt. Auto stond voor mijn deur geparkeerd. Schitterende auto en prachtige kleur. Groet, Theo W. Peters, Cuijk Quote
Don Geffeh Geplaatst 13 Augustus, 2010 Geplaatst 13 Augustus, 2010 Heb op 2 augustus mijn Sportage X-executive plus in zwart besteld. Dealer mikte op levering halverwege oktober. Afgaand op jullie berichten leek me dat we een schappelijke periode. Werd vandaag gebeld, mijn auto was gearriveerd. 11 dagen later!Ben natuurlijk gelijk even langsgereden. En ja hoor het was geen grap. Haal hem volgende week zaterdag op, kan niet wachten. Quote
Rick Geplaatst 14 Augustus, 2010 Geplaatst 14 Augustus, 2010 (aangepast) Hierbij een recente foto in de kleur die je zoekt. Auto stond voor mijn deur geparkeerd.Schitterende auto en prachtige kleur. Deze foto komt erg overeen met de kleur zoals ik die op de voorbeeld stalen heb gezien, dus zoals op deze foto's zal die er ongeveer echt uitzien! 14 Augustus, 2010 aangepast door Rick Quote
Rick Geplaatst 14 Augustus, 2010 Geplaatst 14 Augustus, 2010 (aangepast) http://kia.nl/news/general/nieuw-dynamax-awd-systeem-voor-kia-sportage.aspx Nieuw soort AWD anders dan dat van hyundia? Zal dit ook op de "First edition" met AWD zitten omdat deze al besteld/gemaakt waren voordat hier iets van bekend werd?? 14 Augustus, 2010 aangepast door Rick Quote
frankd Geplaatst 14 Augustus, 2010 Geplaatst 14 Augustus, 2010 http://kia.nl/news/general/nieuw-dynamax-awd-systeem-voor-kia-sportage.aspxNieuw soort AWD anders dan dat van hyundia? Zal dit ook op de "First edition" met AWD zitten omdat deze al besteld/gemaakt waren voordat hier iets van bekend werd?? Wij hebben ook de 4wd besteld. Ik ben wel benieuwd hoe het allemaal werkt in de praktijk. Ik heb alleen ervaring met inschakelbare 4wd. Quote
KiaZeker Geplaatst 14 Augustus, 2010 Geplaatst 14 Augustus, 2010 Denk dat dit een weergave is van hoe het AWD systeem werkt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.