Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hahaha hondenkontenbont. Maar waar hebben ze dan eigenlijk die staart gelaten.

Verwerkt onder de stoelbekleding, daar loopt nu de bekabeling van de stoelverwarming doorheen.

Jij denkt dat het de massagestand is, maar hij is gewoon aan het kwispelen!:yes:

Geplaatst

Nu eens effe iets anders ;)

Weet iemand hoe de situatie in België is? Normale prijs van € 169 of de 'aanbieding' van € 119? (nee, ik heb mijn dealer nog niet gekontakteerd)

Mogen de Belgen ook een kaart kopen bij een Nederlandse dealer aan € 119? (ik vrees er eerlijk gezegd voor, we kunnen ons ook geen 'mijn KIA' op de NL site aanmaken :( ) Ik heb drie NL-dealers die dichterbij zitten dan de dichtsbijzijnde Belgische dealer :o

Geplaatst
Mogen de Belgen ook een kaart kopen bij een Nederlandse dealer aan € 119?

(ik vrees er eerlijk gezegd voor, we kunnen ons ook geen 'mijn KIA' op de NL site aanmaken :( )

Ik heb drie NL-dealers die dichterbij zitten dan de dichtsbijzijnde Belgische dealer :o

Ik lees iedereen, dus ook Belgische Kia rijders.

De nieuwe kaarten voor de LG navigatie systemen zijn per 14 november te koop bij de Kia dealer en reparateur.

Meer informatie is rond die datum ook te vinden op http://www.kia.nl/Mo...gatiesystemen/.

Het heeft lang geduurd en daarom hebben we besloten de updates tegen een sterk verlaagde prijs aan te bieden.

De normale prijs is € 169,- incl. BTW. Tot en met 31-12-11 kost de update echter € 119,-. Bijna 30% voordeliger dus!

Let wel: de aanbieding eindigt per 31-12-11 en is eenmalig. Wij hopen dat iedereen die lang heeft gewacht dit gebaar kan waarderen.

Met vriendelijke groet / Kind regards,

Kia Motors Nederland B.V.

Geplaatst

Ik neem aan dat men in eerste instantie via de dealer zal bestellen, want niemand

betaald natuurlijk de hoofdprijs als die ook te leveren is voor € 119,00.

Geplaatst

Ik neem aan dat men in eerste instantie via de dealer zal bestellen, want niemand

betaald natuurlijk de hoofdprijs als die ook te leveren is voor € 119,00.

Ik zou graag willen weten of er verschil is betreffende datum navteq 2011/2012 en kia datum ????

Gesprekken gehad met kia Nederland en navteq (16-11-2011) waarin kia aangeeft dat datum 310E7A2 de laaste nieuwe is dus eigenlijk verkoop datum 2011/2012 is.

Gezien navteq mij opeens niet meer kon vertellen waar ik de data`s op nav.systeem kan vinden en dat men 6 tot 12 maanden moet terug rekenen van af uitgave 2011/2012

en de kaart maar een maal per jaar vervangen wordt.Dus moet er volgens mij ?11E7A2 of zoiets op staan en niet 310E7A2

Ik heb mijn twijfels of het dezelfde kaarten zijn.

Geplaatst

Ik zou graag willen weten of er verschil is betreffende datum navteq 2011/2012 en kia datum ????

Gesprekken gehad met kia Nederland en navteq (16-11-2011) waarin kia aangeeft dat datum 310E7A2 de laaste nieuwe is dus eigenlijk verkoop datum 2011/2012 is.

Gezien navteq mij opeens niet meer kon vertellen waar ik de data`s op nav.systeem kan vinden en dat men 6 tot 12 maanden moet terug rekenen van af uitgave 2011/2012

en de kaart maar een maal per jaar vervangen wordt.Dus moet er volgens mij ?11E7A2 of zoiets op staan en niet 310E7A2

Jij weet net zoveel als wij en KMNL!Het is maar net hoe je het wilt interpreteren.

Ik ga ervan uit dat 310E7A2 dezelfde versie is als Navteq 2011/2012.

Ik denk pertinent niet dat KMNL hier één of ander trucje uithaalt.

Wie besteld zijn update bij Navteq, kunnen we de systeemversies vergelijken.....

Ik denk dat we dan ná 01-01-2012 moeten wachten om dat zeker te stellen.

Nochtans ga ik van het bovenstaande uit.

Geplaatst

Zoals eerder in de berichtgeving is verteld loopt KMNL/Navteq ca. een jaar achter ivm met het aanbrengen van wijzigingen op het kaartmateriaal. Dit is naar alle waarschijnlijkheid de benodigde ontwikkeltijd. De update wordt ieder jaar in het derde kwartaal uitgebracht. Kort gezegd betekent het dat de versie 310 bijgewerkt is tot derde kwartaal 2010 (vandaar het versienummer 310) en pas uitgebracht derde 2011. In het derde kwartaal 2012 wordt er wederom een nieuwe versie uitgebracht met het bijgewerkte kaartmateriaal en heet dan waarschijnlijk 311.

Ik denk dat het zo werkt.

Geplaatst

Door alle verhalen zie je door de bomen het bos niet meer Concreet is er nog niets uitgezogd.

Mijn vraag is nu Moet ik met deze map data30QE7A2 een nieuwe navigatie update kopen en of ik naar mijn daeler moet (Spaanse auto septmeber gekocht) of hij mij fratis een nieuw kaartmap geeft In Spanje is nogwel harder op te treden tegen dealers en zijn bang klanten te veliezen

Duske

Zoals eerder in de berichtgeving is verteld loopt KMNL/Navteq ca. een jaar achter ivm met het aanbrengen van wijzigingen op het kaartmateriaal. Dit is naar alle waarschijnlijkheid de benodigde ontwikkeltijd. De update wordt ieder jaar in het derde kwartaal uitgebracht. Kort gezegd betekent het dat de versie 310 bijgewerkt is tot derde kwartaal 2010 (vandaar het versienummer 310) en pas uitgebracht derde 2011. In het derde kwartaal 2012 wordt er wederom een nieuwe versie uitgebracht met het bijgewerkte kaartmateriaal en heet dan waarschijnlijk 311.

Ik denk dat het zo werkt.

Geplaatst

Ik ga ervan uit dat 310E7A2 dezelfde versie is als Navteq 2011/2012.

Wie besteld zijn update bij Navteq, kunnen we de systeemversies vergelijken.....

Ik bestel hem wel via internet als die beschikbaar is..

Geplaatst

Heb nog wat vragen:

Als ik de handleiding zo lees dan wil die eerst de software weer upgraden, dat moet je bevestigen en vervolgens vraagt die de kaart update. Dus als ik de handleiding moet geloven dan MOET je weer de update uitvoeren.

Ik weet dus niet wat die doet als je bij de software op annuleren klikt of die dan daarna toch om de kaart update vraagt. Heb geen zin om weer een uur die software te overschrijven want alles loopt nu goed..

En dan staat er op de site nog:

1 USB stick Europa en Rusland

Wat moet ik met Rusland? :P

Op de site staat nog dat die niet op voorraad is maar op de hoofdsite is die wel op voorraad. Dat klopt dus niet en komt denk ik omdat Navteq de sites niet gelijk heeft lopen of het vergeten is.

Geplaatst
Ik bestel hem wel via internet als die beschikbaar is..

Dus jij bent bereidt € 50,00 meer neer te leggen na alle commotie over die update? Ik leer er elke dag weer bij.....!:blink:

Geplaatst

Dus jij bent bereidt € 50,00 meer neer te leggen na alle commotie over die update? Ik leer er elke dag weer bij.....!:blink:

Nou anders blijven sommige het zich toch afvragen.. mij maakt het allemaal niet uit.

En vergeet niet mijn benzine verbruik van 1:1 dus dan ben ik via internet toch nog voordeliger uit :P

Geplaatst

Van de week moest de auto voor een kleine beurt en winterbanden, en naar ik had gehoopt gelijk de update.

Maar deze was nog niet bij de dealer aanwezig, dus daar moet ik weer apart een afspraak voor maken :(

Jeroen

Geplaatst

Van de week moest de auto voor een kleine beurt en winterbanden, en naar ik had gehoopt gelijk de update.

Maar deze was nog niet bij de dealer aanwezig, dus daar moet ik weer apart een afspraak voor maken :(

Jeroen

Dat hoeft niet hoor...

De update kun je zelf doen, je dealer kan hem gewoon bestellen en als hij binnen is rij je gewoon even langs.

Het lijkt me dat je hier dus niet noodzakelijkerwijs een afspraak voor hoeft te maken.

Overigens vertelde mijn contactpersoon bij KMNL dat het in beide gevallen om versie 310E7A2 gaat.

En dat hij de opdracht had gegeven om de mensen van de Kia website het jaartal naar 2011 - 2012 aan te passen.

Toch blijft het verwarrend en vreemd...

Volgens de dealer zouden de updates begin volgende week binnen moeten komen.

Geplaatst

Morgen moet ik onze SP3 terug afhalen bij de dealer.

Mijn vrouw deed hem binnen voor het vervangen van de stoelhoes. (zie hier)

Ik vraag even na hoe het zit met de kaartupdate in België...

Geplaatst

Bij KIA is het onderdeelnummer T100017699 bij NAVTEQ is het onderdeelnummer T1000-17699

Dus het zelfde alleen hebben ze bij NAVTEQ een nieuw plaatje.

Als het goed is krijg je dus een mooi doosje met USB stick.

Heb hem besteld en wacht af.

Geplaatst

Voor de (Neder)Belgen onder ons die een LG af-fabriek navi hebben kunnen terecht bij de KIA garages van Kerres te Maastricht, Sittard en Kerkrade om de update te bestellen tegen het gereduceerd tarief.

Geplaatst

Bericht Kia Motors Nederland

Er is onduidelijkheid omtrent welke update door NavTeq op de site staat en bij de dealer gekocht kan worden.

De kaartupdate voor het Kia navigatiesysteem welke u aanschaft bij de Kia dealer of www.navigation.com (NavTeq) is gelijk.

Kia Motors Nederland heeft ervoor gekozen de kaartupdate 2010/2011 te noemen daar de wegen die in 2010 en 2011 door

Rijkswaterstaat zijn vrijgegeven voor navigatiesystemen zijn opgenomen. NavTeq spreekt van 2011/2012, het jaar dat de

update wordt verkocht.

Het blijft mogelijk dat er nieuwe of gewijzigde situaties nog niet zijn opgenomen in de kaartupdate omdat deze ten tijde

van het verzamelen van de kaartgegevens nog niet waren vrijgegeven door Rijkswaterstaat.

Bij de volgende update zullen KMNL en NavTeq dezelfde aanduiding gebruiken, dit om misverstanden te voorkomen.

Namens KCG,

Smart

Alex VB

Labramatiër

bigwade

Geplaatst

Voor de (Neder)Belgen onder ons die een LG af-fabriek navi hebben kunnen terecht bij de KIA garages van Kerres te Maastricht, Sittard en Kerkrade om de update te bestellen tegen het gereduceerd tarief.

Bedankt Alex!

Ik heb er gelijk een besteld ;)

Geplaatst

Ik vraag even na hoe het zit met de kaartupdate in België...

Navraag bij mijn dealer leverde niks op!sad.gif

De magazijnier wist nog van geen kaartupdate...

Heb hem gevraagd mij op de hoogte te houden. (kwestie van eens te zien hoe lang het duurt vooraleer de info bij de dealers toekomt)

Geplaatst

Als je nu met meerdere mensen een upgrade koopt dan is alles toch opgelost!!!! Of kun je die upgrade maar op een wagen gebruiken?

Geplaatst

Als je nu met meerdere mensen een upgrade koopt dan is alles toch opgelost!!!! Of kun je die upgrade maar op een wagen gebruiken?

Yep, update is geschikt voor één auto.

Geplaatst

Yep, update is geschikt voor één auto.

Nee hoor je kunt de update op meerdere auto's uitvoeren... :P

Hij is alleen niet te activeren aangezien dit maar eenmalig kan door de combinatie van het serienummer in het doosje met je apparaat id naar Navteq te sturen.

Je krijgt dan een activatiecode die je moet invoeren bij het installeren. ;)

Er zal vast een handige harrie opstaan die die codes zelf kan maken, echter is dat natuurlijk niet legaal...

De vraag is ook of je dat wil i.v.m. garantie e.d.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...