Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Leuk om te lezen, de Sportage-n beginnen te vallen als de duiven bij de dealers, de soms lange wachttijden worden dan toch uiteindelijk beloond! Jullie gaan er in elk geval geen spijt van krijgen want het is nen crème van een auto gelijk ze zeggen!!! :rolleyes:

Geplaatst

En hij staat voor de deur.... PRACHTIG, blij dat ik 8maanden gewacht heb!!!

greetzzz

Beste Sage,

Nog van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Wanneer had je jou SP3 besteld.

Met vriendelijke groet,

Vanelli

Geplaatst

greetzzz

Beste Sage,

Met vriendelijke groet,

Vanelli

yeetzzz vanelli,

ik had de mijn 15januari besteld bij lemaitre in ronse?

hij is echt prachtig en rijdt super, eerste tank is leeg exact 1 week en 600km <_<

greetzzz

Geplaatst

greetzzz

Beste Sage,

Met vriendelijke groet,

Ik heb de mijne 12 januari besteld, gisteren nog contact opgenomen met KIA Belgie daar is nog niks bekend over een productie datum.

Het wordt stilaan een erg vervelende zaak.

groet,

Vanelli

Vanelli

yeetzzz vanelli,

ik had de mijn 15januari besteld bij lemaitre in ronse?

hij is echt prachtig en rijdt super, eerste tank is leeg exact 1 week en 600km <_<

greetzzz

Geplaatst

Hallo ik heb vorige week een sportage 1.6 besteld in het wit en het plus pack.

volgens de dealer is de levering januari.

Ik hou zelf rekening met februari, hij zei dat de leveringen nu sneller gaan.

groet Willem

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Ik had 23 augustus laten weten dat de auto voor ons in de garage stond...

Nou we hebben hem vanochtend om 11 uur opgehaald.

We kwamen binnen bij de dealer en zagen hem al staan,jeetje dachten we toen,is die echt van ons,wat een PLAATJE,

Zoals ik al eerder had vermeld dat het liefde op het eerste gezicht :wub: was, toen ik iemand met de auto een proefritje zag maken,nu was ik helemaal hoteldebotel....

Toen alle administratieve handelingen klaar waren,liepen we naar de auto,en toen ik er in zat...jeetje wat een BEAUTY.

de verkoper van de dealer in Hoofddorp heeft ons alles zó goed uit gelegd en heel rustig ondanks dat de 2 kids achterin zaten en van alles wilden weten.

Echt een super service!!!!!!!!!!!!!!

Ben alleen zo'n emotioneel typje,terwijl we weg reden moest ik wel een traantje weg pinken,gewoon omdat die zo mooi is en lekker rijd....stom hé?

En nu maar hopen dat die lang zóóóóó mooi blijft,moest even boodschappen doen in een winkelcentrum en moest dus in een garage staan,nou heb de auto heel ver weg gezet ,omdat ik zo bang ben dat er iemand met een oude auto even lekker met z'n deur tegen de auto aan stoot,en hij is best wel breed,echt een stuk breder dan onze oude Renault Senic.

Ik wilde ook nog even iedereen ontzettend bedanken voor de ontzettende lieve en leuke reacties..Echt SUPERRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:adanku: :adanku: :adanku: :adanku: :adanku: :adanku: :adanku: :adanku:

En we hebben inderdaad een kenteken met RZR,vind het wel stoer,spreek het uit als RAZER....hihi

Hoop zóóóóó voor iedereen die nog zit te wachten op zijn of haar auto dat het niet al te lang duurt,maar al had ik nog een half jaar moeten wachten,het is het dubbel en dwars waard....

Ondanks alles hebben wij ongeveer maar 19 á 20 weken moeten wachten...

I'M IN :angel:

Liefs Claudia

Oh ja,zodra de auto helemaal compleet is,zet ik foto's op de site...

Maar we moeten nog even wachten op de chromen strip achterop en de chromen rand voor om de bekerhouder...

Geplaatst

gefeliciteerd claudia met het leuke nieuws en dat je er maar veel plezier van mag hebben

wij moeten nog even wachten op die van ons maar ik zie die van jou de straat wel inrijden

Hoi,ik had je een berichtje gestuurd,maar dacht dat deze bij jou zou worden geplaatst,maar is gewoon algemeen geplaatst,denk niet dat ik helemaal begrijp hoe het hier werkt,sorry. :(

Misschien dat het nu weer gebeurt....

Groetjes Claudia

Geplaatst

Maar we moeten nog even wachten op de chromen strip achterop en de chromen rand voor om de bekerhouder...

Gefeliciteerd Claudia, maar.....moeten we daar op wachten? Plaaaaaaaaaaaaatsen die fotooooooooooo'sssssss......!;)

Geplaatst

Gefeliciteerd Claudia, maar.....moeten we daar op wachten? Plaaaaaaaaaaaaatsen die fotooooooooooo'sssssss......!;)

DANK JE WEL !!!!!

Nee moet niet,maarrrr.......vind het wel héél leuk als die chromenstrip erop zit...!!!!

En moet nog even een mopoie foto maken,want vandaag zijn er alleen maar fot's gemaakt waar ik bij sta...en dat is nou niet de bedoeling....toch...?? :P

Het gaat tenslotte om de auto...hihi

Groetjes Claudia

Geplaatst

DANK JE WEL !!!!!

Nee moet niet,maarrrr.......vind het wel héél leuk als die chromenstrip erop zit...!!!!

En moet nog even een mopoie foto maken,want vandaag zijn er alleen maar fot's gemaakt waar ik bij sta...en dat is nou niet de bedoeling....toch...?? :P

Het gaat tenslotte om de auto...hihi

Sorry voor de slordige foute mopoie moet natuurlijk mooie zijn,en fot's moet natuurlijk foto's zijn.....lette even niet goed op..... :oops:

Groetjes Claudia

Geplaatst

Nog 1dag te gaan.Morgen om 09.00U de wagen ophalen. :lol::lol::lol:

Zal ongeveer 7,5 maanden geduurd hebben.Veel succes aan al die nog wachten.

Grtz Luc1

Leuuuuuuuukkkkkkk :D

Geplaatst

Nog 1 uurtje wachten!!! Om 11 uur kunnen we hem ophalen. Ben zooooooo benieuwd en ook wel een beetje zenuwachtig :oops: .

Hebben 5 maanden moeten wachten. Valt dus nog wel mee vergeleken met anderen.

Geplaatst

na zeven maanden en acht dagen wachten een verlossend telefoontje gekregen , HIJ IS BINNEN pfff.

Morgen ff gaan zien want de papieren zijn er nog niet dus hopelijk moeten we daar weer niet te

lang op wachten, weet mss iemad hoelang,

ga wat fotos nemen en ze delen met jullie

mvg filip

Geplaatst

Hoi allen,

Net een telefoontje van de dealer gehad: mijn Sportage is binnen!

Donderdag kan ik 'm ophalen. Eind maart besteld dus inmiddels iets meer dan 5 maanden gewacht. Gezien de andere berichten hier lijkt dat nog wel mee te vallen...

groeten,

Bert Jan

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Onze KIA Sportage is gisteren bij de dealer binnengekomen en kan hem eind(elijk) volgende week in ontvangst nemen met alle toeters en bellen.

Vandaag alvast even een kijkje wezen nemen en had hem het liefst meteen mee willen nemen, na bijna 9,5 mnd gewacht te hebben.

Maar ook achteraf is het zeker de moeite waard geweest en alle updates zijn reeds geinstalleerd.

Type 2.0 Cdri X-clusive,

Kleur Sandtrack,

Panoramadak,

Afneembare trekhaak,

Sidestep (type BMW),

Parkeersensoren voor,

Chromen instaplijsten,

Sierlijst chroom achterklep,

Sierlijst chroom km-teller en last but not least,

Chroomlijst bekerhouder.

En met kenteken "SBP" in het midden.

Groeten,

Jan

PS: Foto's volgen tzt.

Geplaatst

Aan alle nieuwe eigenaars : " VAN HARTE GEFELICITEERD " , dit omdat ik niemand zou vergeten .

@janm

'k denk dat u wel tot heden het langst gewacht hebt , jammer maar waar , hoe meer optie's u besteld hebt , des te langer u moet wachten , blijkbaar ??? ' begrijp de strategie van Kia nog altijd niet .

Van mij mogen ze U nen nieuwen toeter cadeau doen van Kia , zou al iets zijn .

Ondertussen ik wacht nog wel , zal hopelijk niet lang meer zijn zeker , zit nu aan 7 maand en 1 week .

Mvg Rolly

Geplaatst

Aan alle nieuwe eigenaars : " VAN HARTE GEFELICITEERD " , dit omdat ik niemand zou vergeten .

@janm

'k denk dat u wel tot heden het langst gewacht hebt , jammer maar waar , hoe meer optie's u besteld hebt , des te langer u moet wachten , blijkbaar ??? ' begrijp de strategie van Kia nog altijd niet .

Van mij mogen ze U nen nieuwen toeter cadeau doen van Kia , zou al iets zijn .

Ondertussen ik wacht nog wel , zal hopelijk niet lang meer zijn zeker , zit nu aan 7 maand en 1 week .

Mvg Rolly

Ik wacht vanaf 28 januari 2011. Ben vandaag bij de dealer geweest. Wat ik vreemd vindt is dat de dealer zogenaamd van niets weten. Ik geloof daar niet meer in. Op de vraag wat voor model ik krijg in plaats van de Evoque wordt Sense geroepen. Hij wist niet dat die niet meer gemaakt wordt en dat ik denk dat het een Sense + moet worden. Omdat ik tevens parkeersensoren voor een een panoramisch dak heb besteld ga ik er vanuit dat het automatisch parkeren er ook op moet zitten. Wie kan me daar antwoord opgeven??

Geplaatst

@gentenaar

normaal 2à3dagen en de papieren zouden moeten bij je dealer zijn

grtz Luc1

thx en ben reeds gaan kijken en ja idd nog steeds verliefd op deze mooie wagen.

is model 2012 , heb vin nr gecontroleerd en het tiende is een letter C

sand track 16 benzine met navi, fusion,

Geplaatst

Ja ik, is een sense dat ze leveren, geen sense+. Dat is dezelfde versie of evoque. Had het ook liever anders gezien:).

Eindelijk iemand die het weet. Bedankt! smile.gif Spijtig, want ik had ook graag het APS gehad maar dat is dus niet meer mogelijk sad.gif

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...