Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Audio Installatie Kia Rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

zo sub binnen 2hhj12d.jpg

Die zit, dank zij de pimpmasters, sinds vandaag ook bij mij in de auto.

Ik heb een standaard Blaupunkt dingetje in mijn Fiat en had de deurspeakers al laten vervangen.

Als ik de sub eerder had gekregen had ik dat waarschijnlijk niet gedaan.

Het geluid, en met name de overall power, neemt er behoorlijk van toe.

Volgens boekje zou de Blaupunkt 4x30W moeten zijn, maar de ramen gaan er op half vermogen al bijna uit.

De sub is prima af te stellen op normaal gebruik.

Het zal allemaal een heel stuk beter kunnen maar voor deze prijs kun je je audio behoorlijk opkrikken.

Daarbij moet ik wel zeggen dat inbouw iets langer duurde dan ik had verwacht vanwege de hoeveelheid (behoorlijk dikke) kabels en bijv. de voedingkabel doortrekken naar accu.

Hoed af voor de heren Eelko en Theo die dat meer dan uitstekend hebben gedaan.

Draden mooi wegwerken, zekering in de zekeringskast ( niet vanzelfsprekend), kabelboom keurig getaped, etc.

Een stuk zorgvuldiger werk dan de montage van mijn vorige sub in mijn Chevy bij een originele audioboer.

Ik ben er echt heel blij mee.

Edit, linkje: http://www.kiaclub.nl/topic/11062-weer-een-creative-zaterdag-van-de-pimpmasters/?p=125646

• Like 2
Geplaatst

Zaterdag is de Witson radio ingebouwd in de Rio samen met pioneer speakers. Een geweldige radio en een heel ander geluid nu. Een aanrader...

vraagje heb jij de twee brackets gebruikt om de radio te monteren

gr cees

Geplaatst

Zaterdag is de Witson radio ingebouwd in de Rio samen met pioneer speakers. Een geweldige radio en een heel ander geluid nu. Een aanrader...

Ik heb de witson vandaag ook besteld, ipv pioneer heb ik gekozen voor 4x JBL GTO638 speakers :)

En misschien nog een subje erbij op advies van "the pimpmaster"

• Like 1
Geplaatst

Ik heb de witson vandaag ook besteld, ipv pioneer heb ik gekozen voor 4x JBL GTO638 speakers :)En misschien nog een subje erbij op advies van "the pimpmaster"

Nou daar krijg je geen spijt van, ik ben een pioneer fan vandaar deze keus. De sub is geweldig maar dat wilde mijn vrouw niet, ze had zo herrie genoeg hahaha.

Geplaatst

Nou daar krijg je geen spijt van, ik ben een pioneer fan vandaar deze keus. De sub is geweldig maar dat wilde mijn vrouw niet, ze had zo herrie genoeg hahaha.

pff mijn vrouw zegt hetzelfde "het hoeft geen disco te zijn" :)

Geplaatst

ach dan zet je de knipper verlichting uit en doe je alleen de muziek wat harder

maar vrouwen snappen dat van ons toch niet der komt geluid uit dus dan is het toch goed  :taz:  :taz:

• Like 2
Geplaatst

vandaag mijn witson radio ingebouwd

morgen sub afmaken

vraagje ik krijg mijn uren niet goed van de klok als ik hem ingesteld heb dan gaat hij na 30 sec weer terug rest van de ingestelde parameters

doen het goed zoals minuten  jaar  maand en dag

2vnq3kj.jpg

Geplaatst

als je in het menu even naar gps info gaat daar moet je een insteling doen voor de tijd en die moet op +2uur staan en die staat nu op -10 uur of zo

886434_160614170762119_1701274012_o.jpg

Geplaatst

als je in het menu even naar gps info gaat daar moet je een insteling doen voor de tijd en die moet op +2uur staan en die staat nu op -10 uur of zo

bedankt

xtra40

gr cees

Geplaatst

nee je moet eerst naar je setup in de radio en dan naar gps info niet je navigatie opstarten ??

goed naar me foto kijken dan herken je het wel

Geplaatst

Als ik dit plaatje zie is het navigatie systeem van IGO

In mijn Igo is de tijdsinstelling: Meer > Instellingen > Regionaal > Tijdzone.

Geplaatst

ik zal morgen nog wel wat fotos maken van waar je dat doet maar je doet dit dus niet in je navigatie programma maar in je instelingen van de radio zelf

Geplaatst

ik zal morgen nog wel wat fotos maken van waar je dat doet maar je doet dit dus niet in je navigatie programma maar in je instelingen van de radio zelf

ik heb het gevonden navigatie niet opstarten dan naar gps info daar veranderen naar GMT +2 IVM  zomertijd is de zomertijd voorbij dan weer naar GMT+1 Amsterdam

Geplaatst

Zie ik goed? En is je leer een klein puntje beschadigd?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...