bigwade Geplaatst 20 April, 2013 Geplaatst 20 April, 2013 zo sub binnen Die zit, dank zij de pimpmasters, sinds vandaag ook bij mij in de auto.Ik heb een standaard Blaupunkt dingetje in mijn Fiat en had de deurspeakers al laten vervangen. Als ik de sub eerder had gekregen had ik dat waarschijnlijk niet gedaan. Het geluid, en met name de overall power, neemt er behoorlijk van toe. Volgens boekje zou de Blaupunkt 4x30W moeten zijn, maar de ramen gaan er op half vermogen al bijna uit. De sub is prima af te stellen op normaal gebruik. Het zal allemaal een heel stuk beter kunnen maar voor deze prijs kun je je audio behoorlijk opkrikken. Daarbij moet ik wel zeggen dat inbouw iets langer duurde dan ik had verwacht vanwege de hoeveelheid (behoorlijk dikke) kabels en bijv. de voedingkabel doortrekken naar accu. Hoed af voor de heren Eelko en Theo die dat meer dan uitstekend hebben gedaan. Draden mooi wegwerken, zekering in de zekeringskast ( niet vanzelfsprekend), kabelboom keurig getaped, etc. Een stuk zorgvuldiger werk dan de montage van mijn vorige sub in mijn Chevy bij een originele audioboer. Ik ben er echt heel blij mee. Edit, linkje: http://www.kiaclub.nl/topic/11062-weer-een-creative-zaterdag-van-de-pimpmasters/?p=125646 2 Quote
cees Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 Zaterdag is de Witson radio ingebouwd in de Rio samen met pioneer speakers. Een geweldige radio en een heel ander geluid nu. Een aanrader... vraagje heb jij de twee brackets gebruikt om de radio te monteren gr cees Quote
xtra40 Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 albert jan niet maar ik heb ze wel alle twee gebruikt geen probleem en rammel vrij 1 Quote
Principia Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 Zaterdag is de Witson radio ingebouwd in de Rio samen met pioneer speakers. Een geweldige radio en een heel ander geluid nu. Een aanrader... Ik heb de witson vandaag ook besteld, ipv pioneer heb ik gekozen voor 4x JBL GTO638 speakers En misschien nog een subje erbij op advies van "the pimpmaster" 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 Ik heb de witson vandaag ook besteld, ipv pioneer heb ik gekozen voor 4x JBL GTO638 speakers :)En misschien nog een subje erbij op advies van "the pimpmaster" Nou daar krijg je geen spijt van, ik ben een pioneer fan vandaar deze keus. De sub is geweldig maar dat wilde mijn vrouw niet, ze had zo herrie genoeg hahaha. Quote
Principia Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 Nou daar krijg je geen spijt van, ik ben een pioneer fan vandaar deze keus. De sub is geweldig maar dat wilde mijn vrouw niet, ze had zo herrie genoeg hahaha. pff mijn vrouw zegt hetzelfde "het hoeft geen disco te zijn" Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 pff mijn vrouw zegt hetzelfde "het hoeft geen disco te zijn" Ja precies, nou het is haar auto dus ik vind het prima . 1 Quote
xtra40 Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 ach dan zet je de knipper verlichting uit en doe je alleen de muziek wat harder maar vrouwen snappen dat van ons toch niet der komt geluid uit dus dan is het toch goed 2 Quote
xtra40 Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 Ja precies, nou het is haar auto dus ik vind het prima . he he eindelijk heeft ze het voor elkaar hahahahahaha 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 he he eindelijk heeft ze het voor elkaar hahahahahaha Ja hoor, mij hoor je niet meer over inruilen, al blijft de pro cee'd wel leuk 1 Quote
xtra40 Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 ja kijken mag AJ maar inruilen niet hahahahaah 1 Quote
cees Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 vandaag mijn witson radio ingebouwd morgen sub afmaken vraagje ik krijg mijn uren niet goed van de klok als ik hem ingesteld heb dan gaat hij na 30 sec weer terug rest van de ingestelde parameters doen het goed zoals minuten jaar maand en dag Quote
xtra40 Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 als je in het menu even naar gps info gaat daar moet je een insteling doen voor de tijd en die moet op +2uur staan en die staat nu op -10 uur of zo Quote
cees Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 als je in het menu even naar gps info gaat daar moet je een insteling doen voor de tijd en die moet op +2uur staan en die staat nu op -10 uur of zo bedankt xtra40gr cees Quote
xtra40 Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 bedankt xtra40gr cees rechts onderin graag hahahahaha Quote
cees Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 als ik naar gps info ga dan zie ik dit zie foto Quote
xtra40 Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 nee je moet eerst naar je setup in de radio en dan naar gps info niet je navigatie opstarten ?? goed naar me foto kijken dan herken je het wel Quote
johangols Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 Als ik dit plaatje zie is het navigatie systeem van IGO In mijn Igo is de tijdsinstelling: Meer > Instellingen > Regionaal > Tijdzone. Quote
xtra40 Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 ik zal morgen nog wel wat fotos maken van waar je dat doet maar je doet dit dus niet in je navigatie programma maar in je instelingen van de radio zelf Quote
cees Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 ik zal morgen nog wel wat fotos maken van waar je dat doet maar je doet dit dus niet in je navigatie programma maar in je instelingen van de radio zelf ik heb het gevonden navigatie niet opstarten dan naar gps info daar veranderen naar GMT +2 IVM zomertijd is de zomertijd voorbij dan weer naar GMT+1 Amsterdam Quote
Urbanfoto Geplaatst 22 April, 2013 Geplaatst 22 April, 2013 als je in het menu even naar gps info gaat daar moet je een insteling doen voor de tijd en die moet op +2uur staan en die staat nu op -10 uur of zo Zie ik goed? En is je leer een klein puntje beschadigd? Quote
xtra40 Geplaatst 23 April, 2013 Geplaatst 23 April, 2013 Nee hoor vanmorgen nog even gekeken maar ik denk dat het een vuiltje is Dus gelukkig geen beschadiging Quote
Specialmade Geplaatst 23 April, 2013 Geplaatst 23 April, 2013 Nee hoor vanmorgen nog even gekeken maar ik denk dat het een vuiltje is Dus gelukkig geen beschadiging Pffff 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.