Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Xenon-look lampen Kia Rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat zijn de philips silverline lampen

Is inderdaad erg mooi silver als ze uit zijn maar als ze branden geven ze wel een mooie volle oranje gloed

Geplaatst

Blijven die silverline lampjes wel een beetje heel dan? Die h7 lampen van Philips heb ik net iets te veel weggesmolten maar deze zien er wel goed uit idd...

Geplaatst

alle h7 lampen zijn ruk om het maar even cru te zeggen  dat is bij elk merk zo daarom heb ik er dus xenon in al 1 1/2 jaar zonder problemen of een stukkende lamp

de silverline van philips zal niet veel beter zijn 

maar het ging in dit geval om de richting aanwijzer lampjes die ik er in heb en die doen het erg goed zijn nog steeds mooi silver kleurig en geven veel beter licht als de goedkopere variant 

• Like 1
Geplaatst

alle h7 lampen zijn ruk om het maar even cru te zeggen  dat is bij elk merk zo daarom heb ik er dus xenon in al 1 1/2 jaar zonder problemen of een stukkende lamp

de silverline van philips zal niet veel beter zijn 

maar het ging in dit geval om de richting aanwijzer lampjes die ik er in heb en die doen het erg goed zijn nog steeds mooi silver kleurig en geven veel beter licht als de goedkopere variant 

Oke dan ga ik dalijk ff een setje halen bij Chris Slager, als ze snel stuk gaan geef ik gewoon jou de schuld  :-)  :wink:

• Like 1
  • 1 maand later...
Geplaatst

Thanks Sander, valt me nu trouwens op nu het donker is dat mijn rechterlamp goed staat afgesteld maar links niet. Is dit makkelijk te verhelpen? Zoja ho3?

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Geplaatst

Hoe bedoel je? Je linker koplamp hoort iets lager te staan dan je rechter.

Geplaatst

Dat is idd vreemd. Normaal hoort je rechter koplamp hoger te staan dan je linker dus zou je rechts meer licht moeten hebben.

Heb je de mogelijkheid om voor een witte poort te staan? Dan kun je beter zien hoe je koplampen staan afgesteld. Wil je echter zekerheid hebben kun je beter even langs je garage rijden. Die kunnen het zo voor je meten

Geplaatst

Ik heb me altijd laten vertellen dat er wel degelijk hoogteverschil zit tussen links en rechts.

Maar Xtra zal het weten want hij is werkzaam in die branche. Maar dan nog verklaart het niet waarom links juist meer licht geeft ipv rechts

Geplaatst

Toch even gekeken op een witte achtergrond daarop is het zelfde te zien als op de foto van jordan. Op de grond zie ik nogsteeds aan de linkerzijde meer licht. En ik sta op een rechte ondergrond

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Geplaatst

??? Koplamp hoogte hoort links en rechts de zelfde hoogte te hebben maar door het berm licht lijkt het vaak dat er eentje hoger staat

Is dat zo? Ik dacht dat de rechter koplamp hoger staat afgesteld ....

Daarom dat je een gedeelte moet afplakken als je naar Engeland rijdt toch?

Geplaatst

nee om dat als je in engeland rijd en die rijden aan de verkeerde kant en dan moet je je berm verlichting afplakken omdat je daar dan mee niet in de berm schijnt 

maar midden op de weg en dus ook midden in hun gezichten

Geplaatst

Als ik je zo hoor zou ik eerst eens kijken of het lampje wel goed in de houder zit. Je zou niet de eerste zijn waar het lampje niet goed zit en daardoor een fout lichtbeeld afgeeft.

Ten tweede: lampjes bij voorkeur paarsgewijs vervangen. Als er één stuk is, gaat de andere kant meestal kort daarop ook kapot. Vervang je er maar één, dan heb je nadien vaak een verschil in lichtsterkte en/of lichtkleur.

Ten derde: de koplampafstelling kan verlopen zijn maar daar zou ik pas als laatste naar (laten) kijken.
Je kan de afstelling zelf voor een blinde muur aardig afstellen:

3112201174810.png

maar voor je garage is dat 5 min. werk: die hebben er een instrument voor staan.

Geplaatst

doe je niet per ongeluk de lamp verkeerd in de houder als de lamp er 180 graden verkeerd in zit dan staat de lamp ietjes scheef en krijg je deze niet terug gedraaid

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...