sander-utreg Geplaatst 12 December, 2013 Geplaatst 12 December, 2013 xtra40 welk type knipperlicht heb jij er in. zier er cool uit Quote
xtra40 Geplaatst 13 December, 2013 Geplaatst 13 December, 2013 Dat zijn de philips silverline lampen Is inderdaad erg mooi silver als ze uit zijn maar als ze branden geven ze wel een mooie volle oranje gloed Quote
Creative Name Geplaatst 13 December, 2013 Geplaatst 13 December, 2013 Blijven die silverline lampjes wel een beetje heel dan? Die h7 lampen van Philips heb ik net iets te veel weggesmolten maar deze zien er wel goed uit idd... Quote
xtra40 Geplaatst 13 December, 2013 Geplaatst 13 December, 2013 alle h7 lampen zijn ruk om het maar even cru te zeggen dat is bij elk merk zo daarom heb ik er dus xenon in al 1 1/2 jaar zonder problemen of een stukkende lamp de silverline van philips zal niet veel beter zijn maar het ging in dit geval om de richting aanwijzer lampjes die ik er in heb en die doen het erg goed zijn nog steeds mooi silver kleurig en geven veel beter licht als de goedkopere variant 1 Quote
Autoverlichting Reeuwijk Geplaatst 13 December, 2013 Geplaatst 13 December, 2013 Wegens het moeten sluiten van de webwinkel, heb ik nog een paar laatste setjes in de aanbieding: 3x GP Thunder 7500k H7: €15 per stuk. 3x Philips Bluevision Ultra H4: €15 per stuk. Reageren per mail: feikevandet @ gmail.com Quote
@Mike Geplaatst 13 December, 2013 Geplaatst 13 December, 2013 bij carfantasy zijn de GP Thunder h7 7500k €19,95 twee lampen in de set. Quote
Autoverlichting Reeuwijk Geplaatst 13 December, 2013 Geplaatst 13 December, 2013 Dit zijn dezelfde sets. 15 euro per set... dus je krijgt ze 4,95 euro goedkoper. Er zijn al 2 sets GP thunder gereserveerd. Quote
Creative Name Geplaatst 14 December, 2013 Geplaatst 14 December, 2013 alle h7 lampen zijn ruk om het maar even cru te zeggen dat is bij elk merk zo daarom heb ik er dus xenon in al 1 1/2 jaar zonder problemen of een stukkende lamp de silverline van philips zal niet veel beter zijn maar het ging in dit geval om de richting aanwijzer lampjes die ik er in heb en die doen het erg goed zijn nog steeds mooi silver kleurig en geven veel beter licht als de goedkopere variant Oke dan ga ik dalijk ff een setje halen bij Chris Slager, als ze snel stuk gaan geef ik gewoon jou de schuld 1 Quote
sjoerdv92 Geplaatst 18 Januari, 2014 Geplaatst 18 Januari, 2014 Ziet er goed uit. Iemand een foto van de gp thunder 7500k in de bochtverlichtinflg? Quote
sjoerdv92 Geplaatst 18 Januari, 2014 Geplaatst 18 Januari, 2014 Thanks Sander, valt me nu trouwens op nu het donker is dat mijn rechterlamp goed staat afgesteld maar links niet. Is dit makkelijk te verhelpen? Zoja ho3? Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk Quote
Jordan Geplaatst 18 Januari, 2014 Geplaatst 18 Januari, 2014 Hoe bedoel je? Je linker koplamp hoort iets lager te staan dan je rechter. Quote
sjoerdv92 Geplaatst 18 Januari, 2014 Geplaatst 18 Januari, 2014 Als ik naar de grond kijk zie ik meer verlichting aan de linkerzijde dan aan de rechterzijde Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk Quote
Jordan Geplaatst 18 Januari, 2014 Geplaatst 18 Januari, 2014 Dat is idd vreemd. Normaal hoort je rechter koplamp hoger te staan dan je linker dus zou je rechts meer licht moeten hebben. Heb je de mogelijkheid om voor een witte poort te staan? Dan kun je beter zien hoe je koplampen staan afgesteld. Wil je echter zekerheid hebben kun je beter even langs je garage rijden. Die kunnen het zo voor je meten Quote
xtra40 Geplaatst 18 Januari, 2014 Geplaatst 18 Januari, 2014 ??? Koplamp hoogte hoort links en rechts de zelfde hoogte te hebben maar door het berm licht lijkt het vaak dat er eentje hoger staat Quote
Jordan Geplaatst 18 Januari, 2014 Geplaatst 18 Januari, 2014 Ik heb me altijd laten vertellen dat er wel degelijk hoogteverschil zit tussen links en rechts. Maar Xtra zal het weten want hij is werkzaam in die branche. Maar dan nog verklaart het niet waarom links juist meer licht geeft ipv rechts Quote
sjoerdv92 Geplaatst 18 Januari, 2014 Geplaatst 18 Januari, 2014 Maak dalijk wel een foto, dan kun je het verschil zien Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk Quote
Jordan Geplaatst 18 Januari, 2014 Geplaatst 18 Januari, 2014 Is goed. Dit zou je lichtbeeld ongeveer moeten zijn. Is van een Peugeot maar zou ongeveer gelijk moeten zijn als onze Kia's. http://img176.imageshack.us/img176/1701/img1587er5.jpg Quote
sjoerdv92 Geplaatst 18 Januari, 2014 Geplaatst 18 Januari, 2014 Toch even gekeken op een witte achtergrond daarop is het zelfde te zien als op de foto van jordan. Op de grond zie ik nogsteeds aan de linkerzijde meer licht. En ik sta op een rechte ondergrond Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk Quote
Rio Rio Geplaatst 19 Januari, 2014 Geplaatst 19 Januari, 2014 ??? Koplamp hoogte hoort links en rechts de zelfde hoogte te hebben maar door het berm licht lijkt het vaak dat er eentje hoger staatIs dat zo? Ik dacht dat de rechter koplamp hoger staat afgesteld ....Daarom dat je een gedeelte moet afplakken als je naar Engeland rijdt toch? Quote
xtra40 Geplaatst 19 Januari, 2014 Geplaatst 19 Januari, 2014 nee om dat als je in engeland rijd en die rijden aan de verkeerde kant en dan moet je je berm verlichting afplakken omdat je daar dan mee niet in de berm schijnt maar midden op de weg en dus ook midden in hun gezichten Quote
xtra40 Geplaatst 19 Januari, 2014 Geplaatst 19 Januari, 2014 Als ik je zo hoor zou ik eerst eens kijken of het lampje wel goed in de houder zit. Je zou niet de eerste zijn waar het lampje niet goed zit en daardoor een fout lichtbeeld afgeeft.Ten tweede: lampjes bij voorkeur paarsgewijs vervangen. Als er één stuk is, gaat de andere kant meestal kort daarop ook kapot. Vervang je er maar één, dan heb je nadien vaak een verschil in lichtsterkte en/of lichtkleur.Ten derde: de koplampafstelling kan verlopen zijn maar daar zou ik pas als laatste naar (laten) kijken.Je kan de afstelling zelf voor een blinde muur aardig afstellen: maar voor je garage is dat 5 min. werk: die hebben er een instrument voor staan. Quote
sjoerdv92 Geplaatst 19 Januari, 2014 Geplaatst 19 Januari, 2014 Ja xtra40 maar ik krijg de houder sowiedo niet goed terug gedraaid met de gp thunder 7500k. Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 19 Januari, 2014 Geplaatst 19 Januari, 2014 doe je niet per ongeluk de lamp verkeerd in de houder als de lamp er 180 graden verkeerd in zit dan staat de lamp ietjes scheef en krijg je deze niet terug gedraaid Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.