Bink058 Geplaatst 16 Februari, 2012 Geplaatst 16 Februari, 2012 Vandaag auto opgehaald, zal asap foto's posten. Wel even wennen van Corsa naar Rio Quote
xtra40 Geplaatst 16 Februari, 2012 Geplaatst 16 Februari, 2012 Vandaag auto opgehaald, zal asap foto's posten. Wel even wennen van Corsa naar Rio ik wil ook telkens mijn sleutels uit het contakt haalen maar ja grijp elke keer mis ik noem hem dan ook me mini benz daar doet hij niet voor onder heb hem nu een week en ik kom uit een rio 2004 maar ze zijn niet te vergelijken met elkaar Quote
jvdpol Geplaatst 16 Februari, 2012 Geplaatst 16 Februari, 2012 Vandaag auto opgehaald, zal asap foto's posten. Wel even wennen van Corsa naar Rio Ik heb hem ook vandaag opgehaald. Ik moet ook wennen. Van een Astra naar Rio. Maar hij rijdt super!! Quote
Bink058 Geplaatst 16 Februari, 2012 Geplaatst 16 Februari, 2012 Tja, die sleutel ff wennen maar auto rijd prima. Nu alle knopjes even uitproberen ! Quote
xtra40 Geplaatst 16 Februari, 2012 Geplaatst 16 Februari, 2012 Tja, die sleutel ff wennen maar auto rijd prima. Nu alle knopjes even uitproberen ! Ja de zitten er zat knopjes Maar pas op voor het knopje van de schietstoel Ik neem aan dat ook onze straaljager die heeft Quote
Bink058 Geplaatst 16 Februari, 2012 Geplaatst 16 Februari, 2012 ben dat knopje idd nog niet tegengekomen. Afgelopen maanden de Rio 1x gezien en waarempel rij met de Kia de zijstraat van mijn straat in en wat staat daar ! Een nieuwe Rio Quote
Daan007 Geplaatst 16 Februari, 2012 Geplaatst 16 Februari, 2012 Bussinespack? Ben van België weet niet of dat enig verschil maakt, Bussinespack = Bluetooth, parkeersensoren achteraan, Cruise control en Supervision wijzerplaaten. Quote
Hitmark Geplaatst 16 Februari, 2012 Geplaatst 16 Februari, 2012 Nou, mijn overbuurman heeft de rio al...ook een rode. dat wordt nog leuk in de straat. En even verderop staat een grafite te stralen.... Gezellie hier in de wijk En ik maar wachten....Grrrrr Jaloers....nee hoor Quote
Hitmark Geplaatst 16 Februari, 2012 Geplaatst 16 Februari, 2012 Misschien leuk voor een nieuwe topic......RIO gespot..... Quote
Stevie Geplaatst 17 Februari, 2012 Geplaatst 17 Februari, 2012 Ik probeer de Rio dagelijks te spotten, is de afgelopen week nog niet gelukt. Hier in Groningen zie je hem dus nog niet zoveel. Maar daar komt, vermoed ik, wel verandering in. Het is nou eenmaal een te mooie auto voor het geld... Quote
Bink058 Geplaatst 17 Februari, 2012 Geplaatst 17 Februari, 2012 Eindelijk is hier dan onze witte Kia Rio superpack, als optie hebben we een dubbele uitlaat en chromen sierstrips. 1 Quote
Specialmade Geplaatst 17 Februari, 2012 Geplaatst 17 Februari, 2012 Eindelijk is hier dan onze witte Kia Rio superpack, als optie hebben we een dubbele uitlaat en chromen sierstrips. Mooie auto hoor. Ziet er ook erg sportief uit. Is de sneeuw weg uit Nederland blijft het nog steeds wit :D Heel veel succes en veeeeeeeeeeeeel veilige kilometers met je nieuwe aanwinst. Grtz. Specialmade Quote
Hitmark Geplaatst 17 Februari, 2012 Geplaatst 17 Februari, 2012 Ziet er top hit, veel rijplezier. Quote
christian-h Geplaatst 17 Februari, 2012 Geplaatst 17 Februari, 2012 Ziet er idd erg mooi uit! Die sierstukken op de uitlaat geven hem net iets extra's! Quote
Hansi2124 Geplaatst 17 Februari, 2012 Geplaatst 17 Februari, 2012 Vandaag de Rio met Superpack en afneembare trekhaak besteld in de kleur Fresh Beige. Auto staat op voorraad en met een week of 3 kan ik hem ophalen! Na veel topics hier te hebben gelezen vandaag dus de knoop doorgehakt. Quote
Urbanfoto Geplaatst 17 Februari, 2012 Geplaatst 17 Februari, 2012 Een Kia Rio Sense 1.4CRDI besteld bij de dealer. Besteld eind januari leveringstermijn binnen 6 maand. Lang ..... De mijne ga ik anulleren. Gaat me 15% 'boete' kosten denk ik,maar dat is dan maar zo. Quote
john-52 Geplaatst 17 Februari, 2012 Geplaatst 17 Februari, 2012 Ik probeer de Rio dagelijks te spotten, is de afgelopen week nog niet gelukt. Hier in Groningen zie je hem dus nog niet zoveel. Maar daar komt, vermoed ik, wel verantdering in. Het is nou eenmaal een te mooie auto voor het geld... bijna iedere dag een witte 1.1 in de burchtstraat Quote
silly Geplaatst 17 Februari, 2012 Geplaatst 17 Februari, 2012 bijna iedere dag een witte 1.1 in de burchtstraat ik kom ook uit groningen en zie sinds ik hem heb(nu 2,5 week) wel steeds vaker rijden. Dus ook in het hoge noorden!! Quote
Bink058 Geplaatst 17 Februari, 2012 Geplaatst 17 Februari, 2012 Er staat ook een zwarte in de zijstraat maar die valt veel minder op dan wit. Quote
Marc-T4 Geplaatst 18 Februari, 2012 Geplaatst 18 Februari, 2012 Hier in het midden van het land nog erg weinig Rio's zien rijden,jammer genoeg. Maar des te leuker is het om mensen te zien kijken naar mijn Rio. Je ziet ze dan denken....... Quote
jeroenwuestman Geplaatst 19 Februari, 2012 Geplaatst 19 Februari, 2012 Hallo allemaal, ik heb aangeschaft: Aanschaf: Begin februari 2012 Uitvoering: 1.2 cvvt superpack Kleur: bright silver Extra's: NavigatiePack, 17" Phantom velgen. Verwachte Levertijd: 3/4 maand (mei juni) Quote
Daan007 Geplaatst 19 Februari, 2012 Geplaatst 19 Februari, 2012 Eindelijk is hier dan onze witte Kia Rio superpack, als optie hebben we een dubbele uitlaat en chromen sierstrips. Hoi, mag ik even vragen wat dat sierstukje heeft gekost? Heb er overal al een mooi proberen te vinden maar helaas, dat van jou komt uit de garage zelf niet? En ik dacht dat het €150 kosten kan dat? Want dat vind ik nu wel enorm veel. Mvg Daan Quote
Bink058 Geplaatst 19 Februari, 2012 Geplaatst 19 Februari, 2012 @Daan, deze heb ik via de dealer geregeld. Achteraf gezien had ik deze ook zelf kunnen monteren en kun je ze al rond de 50 eurie krijgen. Quote
J-J Geplaatst 20 Februari, 2012 Geplaatst 20 Februari, 2012 Hoi, mag ik even vragen wat dat sierstukje heeft gekost? Heb er overal al een mooi proberen te vinden maar helaas, dat van jou komt uit de garage zelf niet? En ik dacht dat het €150 kosten kan dat? Want dat vind ik nu wel enorm veel. Mvg Daan Staan gewoon bij accecoires op de website van KIA, 119,- euro. Ik heb deze zelf ook besteld + chrome raamlijsten. Quote
J-J Geplaatst 20 Februari, 2012 Geplaatst 20 Februari, 2012 Aanschaf: 4 Februari 2012 Uitvoering: Kia Rio 1.2 CVVT Super Pack Kleur: Zwart Metallic Extra's: 17" Monaco Mirabeau Matzwart (215-45-17) Verwachte Levertijd: Eind Maart 2012 Ik vind het trouwens wel heel apart dat mijn zwarte superpack voor Juni geplant staat terwijl jij deze zelfde in 2 maanden geleverd krijgt en mijne eind Januari is "besteld". De dealers kijken zeker wanneer ze zin hebben op de computer of er één beschikbaar staat en bestellen als dat het geval is...? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.