Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wie wacht er nu het langst op zijn/haar Rio?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag auto opgehaald, zal asap foto's posten. Wel even wennen van Corsa naar Rio :)

ik wil ook telkens mijn sleutels uit het contakt haalen :clap: maar ja grijp elke keer mis

ik noem hem dan ook me mini benz daar doet hij niet voor onder

heb hem nu een week en ik kom uit een rio 2004 maar ze zijn niet te vergelijken met elkaar

Geplaatst

Vandaag auto opgehaald, zal asap foto's posten. Wel even wennen van Corsa naar Rio :)

Ik heb hem ook vandaag opgehaald. Ik moet ook wennen. Van een Astra naar Rio. Maar hij rijdt super!!

Geplaatst

Tja, die sleutel :) ff wennen maar auto rijd prima. Nu alle knopjes even uitproberen !

Ja de zitten er zat knopjes

Maar pas op voor het knopje van de schietstoel

Ik neem aan dat ook onze straaljager die heeft :wink:

Geplaatst
:) ben dat knopje idd nog niet tegengekomen. Afgelopen maanden de Rio 1x gezien en waarempel rij met de Kia de zijstraat van mijn straat in en wat staat daar ! Een nieuwe Rio :)
Geplaatst

Bussinespack?

Ben van België weet niet of dat enig verschil maakt,

Bussinespack = Bluetooth, parkeersensoren achteraan, Cruise control en Supervision wijzerplaaten.

Geplaatst

Nou, mijn overbuurman heeft de rio al...ook een rode. :o dat wordt nog leuk in de straat.

En even verderop staat een grafite te stralen.... Gezellie hier in de wijk :clap:B)

En ik maar wachten....Grrrrr Jaloers....nee hoor :rolleyes:

Geplaatst

Misschien leuk voor een nieuwe topic......RIO gespot.....

Geplaatst

Ik probeer de Rio dagelijks te spotten, is de afgelopen week nog niet gelukt. Hier in Groningen zie je hem dus nog niet zoveel. Maar daar komt, vermoed ik, wel verandering in. Het is nou eenmaal een te mooie auto voor het geld... ;)

Geplaatst

Eindelijk is hier dan onze witte Kia Rio superpack, als optie hebben we een dubbele uitlaat en chromen sierstrips.

Mooie auto hoor. Ziet er ook erg sportief uit.

Is de sneeuw weg uit Nederland blijft het nog steeds wit :huh::D :D

Heel veel succes en veeeeeeeeeeeeel veilige kilometers met je nieuwe aanwinst.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Ziet er top hit, veel rijplezier.

Geplaatst

Vandaag de Rio met Superpack en afneembare trekhaak besteld in de kleur Fresh Beige. Auto staat op voorraad en met een week of 3 kan ik hem ophalen!

Na veel topics hier te hebben gelezen vandaag dus de knoop doorgehakt.

Geplaatst

Een Kia Rio Sense 1.4CRDI besteld bij de dealer.

Besteld eind januari leveringstermijn binnen 6 maand.

Lang .....

De mijne ga ik anulleren.

Gaat me 15% 'boete' kosten denk ik,maar dat is dan maar zo.

Geplaatst

Ik probeer de Rio dagelijks te spotten, is de afgelopen week nog niet gelukt. Hier in Groningen zie je hem dus nog niet zoveel. Maar daar komt, vermoed ik, wel verantdering in. Het is nou eenmaal een te mooie auto voor het geld... ;)

bijna iedere dag een witte 1.1 in de burchtstraat

Geplaatst

bijna iedere dag een witte 1.1 in de burchtstraat

ik kom ook uit groningen en zie sinds ik hem heb(nu 2,5 week) wel steeds vaker rijden. Dus ook in het hoge noorden!!
Geplaatst

Hier in het midden van het land nog erg weinig Rio's zien rijden,jammer genoeg. Maar des te leuker is het om mensen te zien kijken naar mijn Rio. Je ziet ze dan denken....... :huh:

Geplaatst

Hallo allemaal,

ik heb aangeschaft:

Aanschaf: Begin februari 2012

Uitvoering: 1.2 cvvt superpack

Kleur: bright silver

Extra's: NavigatiePack, 17" Phantom velgen.

Verwachte Levertijd: 3/4 maand (mei juni)

Geplaatst

Eindelijk is hier dan onze witte Kia Rio superpack, als optie hebben we een dubbele uitlaat en chromen sierstrips.

Hoi, mag ik even vragen wat dat sierstukje heeft gekost?

Heb er overal al een mooi proberen te vinden maar helaas, dat van jou komt uit de garage zelf niet?

En ik dacht dat het €150 kosten kan dat? Want dat vind ik nu wel enorm veel.

Mvg Daan

Geplaatst

@Daan, deze heb ik via de dealer geregeld. Achteraf gezien had ik deze ook zelf kunnen monteren en kun je ze al rond de 50 eurie krijgen.

Geplaatst

Hoi, mag ik even vragen wat dat sierstukje heeft gekost?

Heb er overal al een mooi proberen te vinden maar helaas, dat van jou komt uit de garage zelf niet?

En ik dacht dat het €150 kosten kan dat? Want dat vind ik nu wel enorm veel.

Mvg Daan

Staan gewoon bij accecoires op de website van KIA, 119,- euro.

Ik heb deze zelf ook besteld + chrome raamlijsten.

Geplaatst

Aanschaf: 4 Februari 2012

Uitvoering: Kia Rio 1.2 CVVT Super Pack

Kleur: Zwart Metallic

Extra's: 17" Monaco Mirabeau Matzwart (215-45-17)

Verwachte Levertijd: Eind Maart 2012

Ik vind het trouwens wel heel apart dat mijn zwarte superpack voor Juni geplant staat terwijl jij deze zelfde in 2 maanden geleverd krijgt en mijne eind Januari is "besteld".

De dealers kijken zeker wanneer ze zin hebben op de computer of er één beschikbaar staat en bestellen als dat het geval is...?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...