Ga naar inhoud

Wie wacht er nu het langst op zijn/haar Rio?


Tahier01

Aanbevolen Berichten

Wij hebben onze RIO 1.1 CRDI Plus Pack (electric blue) vorige week gekregen.

Levertijd van twee weken. Stond op voorraad wat voor ons een voorwaarde was, gezien de BPM-onduidelijkheid vanaf 1-7-2012.

Zal binnenkort een paar foto's plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wij hebben onze RIO 1.1 CRDI Plus Pack (electric blue) vorige week gekregen.

Levertijd van twee weken. Stond op voorraad wat voor ons een voorwaarde was, gezien de BPM-onduidelijkheid vanaf 1-7-2012.

Zal binnenkort een paar foto's plaatsen.

van harte met je aanschaf en vele veilige en fijne kilometers toegewenst

en ik moet zeggen ook een heeeeelleeeeeee mooie kleur

ik ben benieuwd naar de fotos

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

Aanschaf: Besteld 1 maart

Uitvoering: 1.2 superpack 5 deurs

Kleur: wit

Extra's: LM 17" velgen, uitlaatsierstuk, dorpellijsten en schuif/kanteldak

Verwachte Levertijd: hopelijk voor 1 juli ivm BPM :|

Volgens Kia Nederland zal de prijsverhoging na 1 juli ongeveer € 500,- zijn, maar na zelf een rekensommetje te hebben gemaakt kom ik al snel op zo'n € 1800,-.

Hierover verschillende malen contact gehad met de dealer en Kia Nederland en zij zeggen dat ik gewoon van die € 500,- uit mag gaan.....?

De dealer heeft zojuist gebeld; auto is aan het varen en wordt 22 mei geleverd! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Helaas is navigatiepack niet voor 1 juli te halen.

Nu maar besteld zonder navigatie en kreeg gelijk te horen dat ie al bij de dealer staat.20-4 mogen we hem ophalen en monteer ik er zelf wel een pioneer navigatie in.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb de mijn besteld eind januari en zou geleverd worden eind juli,maar tot op de dag van vandaag is hij nog niet in productie gegaan :'(.

Ik hoop stillekes dat ze leveringstermijn niet halen en de 25% extra tijd dat ze erna kopen,kan ik hem kosteloos opzeggen ;).

Vandaag gaat de huidige wagen voor de eerste keer naar de keuring in België ik ben is benieuwd.

Ben even benieuwd waar je de auto hebt besteld, die van mij komt als het goed is rond half juni.....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gisteren gebeld met de dealer, status nu 'on boat' verwachte aankomstdatum nederland is 27 mei.

Heb een 1.2, deepblue met navigationpack. Weet iemand of de verwachte aankomsttijd eerder kan

Zijn dan de verwachte datum??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gisteren gebeld met de dealer, status nu 'on boat' verwachte aankomstdatum nederland is 27 mei.

Heb een 1.2, deepblue met navigationpack. Weet iemand of de verwachte aankomsttijd eerder kan

Zijn dan de verwachte datum??

Kreeg ik gisteren ook van de dealer te horen.

Onze Rio's komen gezellig samen :D de mijne ook op 27 mei.

Mij is verteld dat het ook sneller kan als de boot wind mee heeft, zou zelfs tot 2'weken kunnen schelen.

Mijne is btw een 1.1 diesel wit met navigatie.

Gelukkig ruim voor 1 juli, daarna is hij dik 1500 euro duurder, aldus de dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kreeg ik gisteren ook van de dealer te horen.

Onze Rio's komen gezellig samen :D de mijne ook op 27 mei.

Mij is verteld dat het ook sneller kan als de boot wind mee heeft, zou zelfs tot 2'weken kunnen schelen.

Mijne is btw een 1.1 diesel wit met navigatie.

Gelukkig ruim voor 1 juli, daarna is hij dik 1500 euro duurder, aldus de dealer.

Hoi,

Aanschaf: Besteld 1 maart

Uitvoering: 1.2 superpack 5 deurs

Kleur: wit

Extra's: LM 17" velgen, uitlaatsierstuk, dorpellijsten en schuif/kanteldak

Verwachte Levertijd: hopelijk voor 1 juli ivm BPM :|

Ik vermoed dat die van mij op dezelfde boot zit. Dealer zei tegen mij rond 22 mei en ik neem aan dat er niet 2 boten zo kort op elkaar varen...

Denk dat het een gezellige boel is op die boot :boat::sailor:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Warmentuuter

Mij is verteld dat het ook sneller kan als de boot wind mee heeft, zou zelfs tot 2'weken kunnen schelen.

.

Hou nu maar 27 mei aan om telleurstellingen te voorkomen

De ervaring die ik met scheepvaartzendingen hebt is dat het in een strak schema zit.

Het kan een paar uur schelen tot een dag maar niet weken.

Hoe graag je het ook wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...