theomonika Geplaatst 28 November, 2013 Geplaatst 28 November, 2013 I know.....de camera komt er zeer goed uit en is voor mij helemaal goed. Misschien even via mail....of binnenkort een afspraak? Ik weet trouwens niet wat er allemaal aan de hand is, maar links en emoticons werken helemaal niet.... update internet explorer 11 binnen gehad ?? had ik ook last van Quote
handyman Geplaatst 28 November, 2013 Geplaatst 28 November, 2013 Same here, diverse problemen na de update naar IE 11 op diverse sites. daar gebruik in nu chrome maar voor. Quote
theomonika Geplaatst 28 November, 2013 Geplaatst 28 November, 2013 Same here, diverse problemen na de update naar IE 11 op diverse sites. daar gebruik in nu chrome maar voor. ja ik gewoon systeem herstel gedaan en alles werkt weer top Quote
bigwade Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 Cool die JB set !! Ik heb gisteren een AppleTV unit in de A-Store gekocht op Black Friday voor 88 euries Ben benieuwd... Quote
Jordan Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 Cool die JB set !! Ik heb gisteren een AppleTV unit in de A-Store gekocht op Black Friday voor 88 euries Ben benieuwd... Leuk die Apple TV. Heb je een nieuwe? 3e generatie? Als dat zo is kun je die nog niet jailbreaken. Ik heb de 2e generatie en heb er XBMC op gezet. Kan nu onbeperkt en gratis films e.d. Streamen. Quote
bigwade Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 Leuk die Apple TV. Heb je een nieuwe? 3e generatie? Als dat zo is kun je die nog niet jailbreaken. Ik heb de 2e generatie en heb er XBMC op gezet. Kan nu onbeperkt en gratis films e.d. Streamen. Nee maar zoonlief heeft ook nog iets geprutst met een raspberry pi (doet van alles) maar daar wou ik snoertjesgewijs wel eens van af moet het appelding nog binnen krijgen (di oid) Quote
Jack_z Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 ik kreeg vandaag mijn carbon setje binnen om die zilverkleurige rand van het dashboard te beplakken en die zwarte deurstopper bedekking , begin vorige week besteld in Korea, dus best wel snel Quote
xtra40 Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 een uitlees computer om je motor te kunnen uitlezen altijd handig voor als je foutjes hebt en zelf wilt uitlezen ff getest vandaag op een sportage (had geen fouten ) 1 Quote
Jordan Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 Nee maar zoonlief heeft ook nog iets geprutst met een raspberry pi (doet van alles) maar daar wou ik snoertjesgewijs wel eens van af moet het appelding nog binnen krijgen (di oid) Klopt. Raspberry PI doet nagenoeg hetzelfde. Maar heeft die echt zoveel meer kabels dan een Apple TV? Op mijne heb ik het netsnoer, HDMI en optical out voor het geluid. Quote
Jack_z Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 een uitlees computer om je motor te kunnen uitlezen altijd handig voor als je foutjes hebt en zelf wilt uitlezen ff getest vandaag op een sportage (had geen fouten ) had die geen fouten ? dan was die meter vast al kapot Quote
xtra40 Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 nee toch was een heeeele mooie SP3 van een hier lid zijn forum lid en ik mag wel zeggen dat het hele mooie auto,s zijn 2 Quote
bigwade Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 Klopt. Raspberry PI doet nagenoeg hetzelfde. Maar heeft die echt zoveel meer kabels dan een Apple TV? Op mijne heb ik het netsnoer, HDMI en optical out voor het geluid. Het is nogal spaghetti achter de TV....... Quote
Jordan Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 Haha spaghetti aan kabels is overal wel aan de orde. Zeker gezien de apparatuur die tegenwoordig in het audiomeubel staan. Ik hoop dat je veel plezier met je Apple TV hebt. Ik tenminste wel. PS kijk ff bij 'raad je plaatje' had weer een potentieeltje Quote
DTP2 Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 Mn Witson had ik al even, maar is er vandaag met behulp van de Pimpmasters ingezet. Potteflot wat is dat een mooi ding zeg!! En als klap op de vuurpijl vertrok ik ook nog eens ongepland met een nieuwe Xenon set. Net even in het donker mee gereden, maar dat ding schijnt voor 10 auto's bij elkaar. Ik zeg, ik ben er blij mee!! 2 Quote
bigwade Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 Ik zeg, ik ben er blij mee!! De brandweer is bezig jouw tegenliggers uit de Edammervaart te vissen, verder alles goed ?? 2 Quote
xtra40 Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 als het te erg word dan hoor ik het wel DTP2 dan geen we hem gewoon bannen hahahahahha maar trek het je niet aan het is gewoon jaloezie dat dat in een fisco niet past dat mooie xenon hij hangt al scheef van die subwoofer en die toetert 2 Quote
bigwade Geplaatst 30 November, 2013 Geplaatst 30 November, 2013 hij hangt al scheef van die subwoofer en die toetert Die zijn mooi in evenwicht met mijn steeds dikker wordende pens&reedt; nou jij weer. 2 Quote
Jack_z Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 mijn stuurbediening gisteren binnengekregen en op de foto zoals ik het vandaag ingebouwd heb het inbouwen ging redelijk snel dankzij de eerder gekregen goede tips van mede club leden, alles werkte ook gelijk en er zit zelf verlichting in. Quote
Jack_z Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 dank je wel, ik heb deze ook binnen, maar ik had natuurlijk niet goed gekeken want die zijn voor een 5 deurs, en mijn 3 deurs heeft een andere neus dus gaat niet passen. die die gaan dan maar in de verkoop ik heb er incl verzendkosten € 33 voor betaald en voor die prijs mogen ze ook weg 1 Quote
Seafox Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 mijn stuurbediening gisteren binnengekregen en op de foto zoals ik het vandaag ingebouwd heb het inbouwen ging redelijk snel dankzij de eerder gekregen goede tips van mede club leden, alles werkte ook gelijk en er zit zelf verlichting in. Ziet er goed uit! En een beetje jammer van de chrome randen... of je koopt nieuwe bumpers 1 Quote
Seafox Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 Net mijn nieuwe bril op gehaald 1 Quote
Jack_z Geplaatst 11 December, 2013 Geplaatst 11 December, 2013 zeer mooie bril, ik zou dat stickertje van Ducatie er gewoon op laten zitten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.